Miksi syöt pizzaa?
Siitä tulee niin huono fiilis, masentava. Liikaa rasvaa, ravintoköyhää, ällöttävää... Munakas sen sijaan on ihanaa, tuottaa hyvää oloa ja sen voi täyttää kuin pizzan.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:57"]Munakas ei ole hyvää, pitsa on.
[/quote]
Ai ei ole hyvää. Nytkin syön "munakaspizzaa" jossa on kinkkua, herkkusieniä ja raejuustoa ja voin sanoa, että pätkääkään ei himota rasvalätyt :)!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:03"]Minulla ei ole syömishäiriöitä tai ylipainoa, joten satunnaisista pitsoista ei tule mitään morkkista. Ihanaa herkutella silloin tällöin :)
[/quote]
Ei minullakaan ole kumpaakaan, mutta pizza on ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:57"]Munakas ei ole hyvää, pitsa on.
[/quote]
Ai ei ole hyvää. Nytkin syön "munakaspizzaa" jossa on kinkkua, herkkusieniä ja raejuustoa ja voin sanoa, että pätkääkään ei himota rasvalätyt :)!
[/quote]
Joo ei ole. Munanmaku ei kutkuta mun makuhermoja.
Ihme inttäjä olet. Luuletko sä, että kaikki tykkäävät samoista ruuista? Annat itsestäsi idiootin vaikutelman.
Siihen saamarin munakkaaseen tulee todennäköisesti yhtä paljon öljyä/rasvaa kuin itse tehtyyn pitsapohjaan.
Koska pizza on niin perkeleen hyvää! Että ku alko tekeen mieli taas pitkästä aikaan..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:57"]Munakas ei ole hyvää, pitsa on.
[/quote]
[/quote]
Joo ei ole. Munanmaku ei kutkuta mun makuhermoja.
Ihme inttäjä olet. Luuletko sä, että kaikki tykkäävät samoista ruuista? Annat itsestäsi idiootin vaikutelman.
Siihen saamarin munakkaaseen tulee todennäköisesti yhtä paljon öljyä/rasvaa kuin itse tehtyyn pitsapohjaan.
[/quote]
Ihmettelen vain, kun ei terveys kiinnosta.
Koska pitsa on hyvää. Oma suosikkipitsa sisältää savuporoa, kebabia, pekonia ja majoneesia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:26"]Koska pizza on niin perkeleen hyvää! Että ku alko tekeen mieli taas pitkästä aikaan..
[/quote]
Läski :)
Aina ei jaksa syödä terveellisesti ja miettiä ruoan ravintoarvoja.
Minä syön pizzaa vain n. 3x vuodessa. Yksinkertaisesti vain siksi että lähellä ei ole hyviä pizza-paikkoja. Söisin ehkä useammin muuten. En tajua tuota munakaspizzaa. Se on siis munakas erilaisilla lisukkeilla, mikä siitä tekee pizzan, tai miksi sitä pitää kutsua pizzaksi?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:27"]Koska pitsa on hyvää. Oma suosikkipitsa sisältää savuporoa, kebabia, pekonia ja majoneesia.
[/quote]
Hyi vittu
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"]Minä syön pizzaa vain n. 3x vuodessa. Yksinkertaisesti vain siksi että lähellä ei ole hyviä pizza-paikkoja. Söisin ehkä useammin muuten. En tajua tuota munakaspizzaa. Se on siis munakas erilaisilla lisukkeilla, mikä siitä tekee pizzan, tai miksi sitä pitää kutsua pizzaksi?
[/quote]
Öö, miksi en saisi kutsua sitä maksi pizzakseni jos haluan? :D
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"]Minä syön pizzaa vain n. 3x vuodessa. Yksinkertaisesti vain siksi että lähellä ei ole hyviä pizza-paikkoja. Söisin ehkä useammin muuten. En tajua tuota munakaspizzaa. Se on siis munakas erilaisilla lisukkeilla, mikä siitä tekee pizzan, tai miksi sitä pitää kutsua pizzaksi?
[/quote]
[/quote]
Omaksi
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:27"]Koska pitsa on hyvää. Oma suosikkipitsa sisältää savuporoa, kebabia, pekonia ja majoneesia.
[/quote]
Hyi vittu
[/quote]
Ite oot hyi vittu. Mee mussuttaa sitä munaa, ku se on nii hyvää.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"]Minä syön pizzaa vain n. 3x vuodessa. Yksinkertaisesti vain siksi että lähellä ei ole hyviä pizza-paikkoja. Söisin ehkä useammin muuten. En tajua tuota munakaspizzaa. Se on siis munakas erilaisilla lisukkeilla, mikä siitä tekee pizzan, tai miksi sitä pitää kutsua pizzaksi?
[/quote]
[/quote]
Omaksi
[/quote]
Ei se oo pizzaa.
Enhän minä syö mitään pitsaa. Tää on janssoninkiusausta!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:27"]Koska pitsa on hyvää. Oma suosikkipitsa sisältää savuporoa, kebabia, pekonia ja majoneesia.
[/quote]
Hyi vittu
[/quote]
Ite oot hyi vittu. Mee mussuttaa sitä munaa, ku se on nii hyvää.
[/quote]
Tähän. =D
Pitkä elämä ei ole mulle se tekijä vaan haluan nauttia ja kuolla leppoisana.
Syön pizzaa koska minulla on nälkä ja pizza on hyvää
Painu munakasspede vittuun täältä pätemästä! Jos syön pizzaa, se ei kuulu sulle paskan vertaa.