Miksi syöt pizzaa?
Siitä tulee niin huono fiilis, masentava. Liikaa rasvaa, ravintoköyhää, ällöttävää... Munakas sen sijaan on ihanaa, tuottaa hyvää oloa ja sen voi täyttää kuin pizzan.
Kommentit (98)
Munakas on oudon tuntuista suussa, eikä edes maistu pizzalle.
Koska siihen voi laittaa ananasta, munakkaaseen ei.
Miksi täytät munakkaasi kuin pizzan jos pizza on sinusta ällöttävää? :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:41"]Miksi täytät munakkaasi kuin pizzan jos pizza on sinusta ällöttävää? :)
[/quote]
Huoh. Vertaile ravintoarvoja ja päde sitten. Onko munakas kasa jauhoja? Onko munakas rasvaista?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:40"]Koska siihen voi laittaa ananasta, munakkaaseen ei.
[/quote]
Ananastahan ei voi syödä sellaisenaan, vaan siihen tarvitsee ällöttävän rasvalätyn.
Pitsoja on erilaisia. Minun pitsani voi olla terveellisempää kuin sinun munakkaasi.
Pizza on hyvää varsinkin kasvispizza mikä on minun lemppari. En ole terveysfanaatikko joten voin syödä ja juoda mitä haluan ja koska haluan. Kerran täällä vaan eletään :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:41"]Miksi täytät munakkaasi kuin pizzan jos pizza on sinusta ällöttävää? :) [/quote] Huoh. Vertaile ravintoarvoja ja päde sitten. Onko munakas kasa jauhoja? Onko munakas rasvaista?
[/quote]
Pitsaa voi tehdä kyllä muustakin kuin "kasasta jauhoja ja rasvaa." Esim. me käytämme pitsapohjassa joskus perunamuusin jämiä. Ja tuota en muuten tajua että miten pitsa on rasvaista. Ainoa rasva jota pitsaan tulee on pohjaan pariruokalusikallista öljyä ja ja jos jossain täytteessä on rasvaa.
Minulla ei ole syömishäiriöitä tai ylipainoa, joten satunnaisista pitsoista ei tule mitään morkkista. Ihanaa herkutella silloin tällöin :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:41"]Miksi täytät munakkaasi kuin pizzan jos pizza on sinusta ällöttävää? :) [/quote] Huoh. Vertaile ravintoarvoja ja päde sitten. Onko munakas kasa jauhoja? Onko munakas rasvaista?
[/quote]
No sun munakkaasi rasvaisuus riippuu kyllä ihan täytteistä. Eihän pitsapohjassakaan ole rasvaa juuri ollenkaan.
Haluan omalla valinnallani tukea arvokasta italialaista kulttuuria ja osoittaa olevani sivistynyt antiikin ihailija.
Hyvä pizza on nautinto. Ei tod. mitään kotipizzaa tai rasvalättyjä. Ohut, rapea pohja ja tuoreet raaka-aineet. Nams.
Vittu että mua vituttaa APn kaltaiset lammaspaimenet. Jos APlle tehtäisiin persoonallisuusanalyysi, niin löydettäisiin varmasti syitä oksentaa myös hänen peräreikäänsä. Ellei tämä ollut rölli.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:08"]
Syön pizzaa siksi että se on hyvää. Eikä se ole yhtään sen epäterveellisempää kuin muutkaan arkiruuat.
[/quote]
Niinpä. Ap varmaan vetää mielellään makaroonilaatikkoa, joka on käytännössä vehnäjauhoja ja raadonriekaleita. Ainoa terveellinen asia siinä on kananmunat.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:57"]Munakas ei ole hyvää, pitsa on.
[/quote]
Ai ei ole hyvää. Nytkin syön "munakaspizzaa" jossa on kinkkua, herkkusieniä ja raejuustoa ja voin sanoa, että pätkääkään ei himota rasvalätyt :)!
[/quote]
Raejuusto on kökköä.
Harmi, että ap on lihava ja täytyy laihduttaa. Mä tykkään tehdä luxuspizzaa
Pizza on herkkua jota syödään harvoin niin sen ravintoarvoilla ole yhtään mitään väliä. Munakas taas on helvetin pahaa, että sitä en syö juhlana enkä arkena joten on ihan sama laittaako siihen päälle mitä tahansa niin se ei sitä muuta. Syön munani vain keitettynä ja arkisin kyllä keksin muita terveellisiä ruokia kuin munakkaan.
Kiitos kuitenkin huolenpidosta.
Syön muutakin kuin pizzaa. Syötkö vain munakasta?