Piilokamera päiväkodissa! Näin "turvassa" sinun lapsesi on.
Kommentit (50)
Tämä tuli mieleen. :( Hoitajien pitäisi kyllä pystyä valvomaan koko pihaa eikä nuupottaa vaan yhtenä ryhmänä juoruamassa. Ei ne lapset kyllä kotonakaan 100% turvassa ole, vastaavia uutisia löytyy ihan kotioloistakin. Päiväkodissa kuitenkin opitaan tärkeitä sosiaalisia taitoja.
Mä voisin alkaa freelance tomittajaksi päiväkoteihin. Menisin sinne haastattelemaan lapsia ja kuvaamaan päivän kulkua. Samalla tietty avustamaan. Epäkohdat tulisi nopeasti bongattua ja julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:58"]
Mä voisin alkaa freelance tomittajaksi päiväkoteihin. Menisin sinne haastattelemaan lapsia ja kuvaamaan päivän kulkua. Samalla tietty avustamaan. Epäkohdat tulisi nopeasti bongattua ja julkisuuteen.
[/quote]Siis kerrankin lasten näkökulmasta, tädit ihan hiljaa vaan. Totuus tulee lasten suusta.
Suomen lapset vapaaksi vankilasta-liike!
Siksi mä valitsin lapsen hoitopaikan huolella. Ei ole meitä lähimpänä mutta uskon että siellä lapsella on hyvä ja turvallinen olla (tietenkin parasta olisi kotona minun kanssani mutta se nyt ei ole mahdollista). Yksityinen pk kyseessä siis.
Me tehtiin lapsena paljon hurjempia juttuja ihan kotipihalla. Eikä kukaan vahtinut. Vielä surullisempi kohtalo on lapsilla jotka ei liiku leiki ja kiipeile!
Voi että kun jouduttiin vaihtamaan päiväkotia muutama kuukausi sitten siellä meininki on juuri tuota että lapset touhuaa omiaan. Kerrankin oli oma lapseni jätetty yksin lähimetsään jne. vaarallista. Eskari ikäiset ei tarvitse apua eikä syliä. Onneksi kohta päättyy tämä vuosi. Entinen päiväkoti jossa lapsi oli aivan toista maata,sinne lapsen uskalti jättää hyvillä mielin kun tiesin että lapsesta huolehditaan koko ajan ja niin jopa sylissä sai istua.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:24"]
Tuolta kun tippuu voi mennä niskat nurin. Se tapahtuu aika äkkiä.
[/quote]
Minkälaisessa häkissä olette näin ajattelevat kasvaneet? Lapset ovat jo häkissä ja valvojia paikalla. Pumpulissa kasvattaminen on menossa ihan yli. Todella nolo tuo kiipeilyteline kuva. Normaaleja motorisia kykyjä ei vaan kehity, jos leikkiminen korvataan kameran edessä hymyilemisellä.
Kun seuraa millaisia lapset nykyään ovat niin valitettavan vähän sattuu kuolemaan johtavia turmia.