ongelmana maha (sis. kuvan)
Miten saisin tuon kummun katoamaan?
Kommentit (50)
Jos toi on sun ongelma niin sulla on asiat ihan helvetin hyvin elämässäs!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:34"]En tajua teitä, jotka tulette päivittelemään kuinka AP on normaali ja hoikka. Miksei jokainen saisi vielä parannella kroppaansa entisestään; näyttää sellaiselta kuin itse haluaa?
[/quote]
Näin ajatellen aletaan liikkua siinä rajamailla mikä on sairaalloista ja mikä ei.
Yks liike et vedät vatsaa sisään samalla sisäänhengittäessä. Sit kun hitaasti hengität ulos, yrität pitää sen vatsan kireällä samalla.
Ja lankutus
Minusta tuo voisi olla"vesipömppö" kun juot runsaasti vettä päivän aikana. Minulla ainakin maha pömpöttää, kun juon paljon vettä. Muuten vatsa on litteä.
Joillain kohtu on siinä asennossa, että tulee pieni "pömppö". On siis aivan normaalia, eikä todellakaan kerro huonosta lihaksistosta! Ap:n pömppö on tosi pieni ja suloinen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:03"]Hahh täällähän näkyy tuttuja:'DD
[/quote]
Hä, apua? :oo
~ ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]Laita ap ensin itseluottamus kuntoon ja mieti vasta sitten tuota "valtavaa" vatsaa.
[/quote]
En oo missään vaiheessa väittäny tuon olevan valtava. Itseluottamus on mulla ihan kunnossa enkä tosiaan pömppistäni ajattele 24/7. Miksi en saisi reenata sitä pois, jos en koe olevani siihen tyytyväinen?
Kiitos kuitenkin kommenteista! :)
~ ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:10"]Joillain kohtu on siinä asennossa, että tulee pieni "pömppö". On siis aivan normaalia, eikä todellakaan kerro huonosta lihaksistosta! Ap:n pömppö on tosi pieni ja suloinen.
[/quote]
Aijaa, en tienny, et kohdun asentoki voi aiheuttaa pömpötystä :D tuskin mä silti mitää menetän, jos alotan reenaamisen.
.
Kiitos kehuista :'D ja kommentista!
~ ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:27"]Nuo kummut on ihan söpöjä ja naisellisia. Ei naisilla kuulu olla mitään miesten rasvaprosenttia ja vatsalihaksia. Nykyään on liikaa liikkeellä naisia, joista ei ensinäkemältä tiedä onko ne narkkareita, joogaajia vai fitness intoilijoita. Monet naiset olisivat onnellisia, jos tietäisivät miten kauniina ja viehättävinä miehet teitä pitävät. Hirveää nähdä teitä murheiden suossa ihan turhaa.
[/quote]
Tätä tekstiä oli ihana lukea<3! Kute mä mainitsin tos aiemmin, niin en aikonut ryhtyä fitness-buumiin mukaan ja olenkin samaa mieltä tuon rasvaprosentin ja "miehekkäiden" vatsalihasten kanssa. Haluaisin vain saada tuon pömpön pois tai edes sen verran pieneksi, jotta siihen jäis semmone iha pikkune kumpu. En todellakaan ajatellut sixpackeja hommata.
.
Kiitos ihanasta kommentista!
.
~ ap
Syvät vatsalihakset on ainakin semmoset jotka hillittee mahan pömpötystä, eli googlaa miten voit vahvistaa niitä.
Salille voimaharjoittelemaan. Näytät laihaläskiltä.
Vatsalihaksia parempaan kuntoon. Salille ja ruokavalio kuntoon :)
No ei oo ees paha!! Mulla pömpötti tuplasti tuon verran mutta nyt 2kk salin jälkeen pömpötys on vähän hävinnyt, johtuu siis sun syvistä vatsalihaksista.
Istutko aina huonossa ryhdissä? Korjaa ryhtisi samantien, sekin jo auttaa pitkälle.
Juo PALJON vettä, ja tee paljon eri vatsalihas harjoituksia!
Tsemppiä, u will see the results in no time!! :-)
Synnytä se ensin ja mieti vasta sitten. Congratz.
Kiitti kommenteista ! :)
Onko mitään kotireenivinkkejä, kun sali sattuu sijaitseen sen verran kaukana, etten pääse siellä noin vain käymään? :/
~ ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:06"]Sexy!
[/quote]
Ha, no ei mun mielestä, mut kiitti :D
~ ap
Ruokavalio on tärkein. Sitten aerobinen liikunta ja lihaskunto. Netti on täynnä vatsalihastreenivinkkejä. Mutta eihän se vatsa niitä tekemällä litteäksi tule jos päällä on rasvaa.
Activia tmd. auttaa ruoansulatukseen ja ilmavaivoihin. Ilmaisia jumppavideoita esim. fitnessblender.