Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ovat Tinderissä yms? Eivätkö he tapaa ihmisiä elämässään?

Vierailija
22.01.2022 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin joo, mut tinderissä on helpompaa jutella ihmisille. ei mua esim. kukaan baarissa tai missään muuallakaan lähesty, mut tinderissä löysin jotain seurakin - ja myöhemmin poikaystäväni

Vierailija
2/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on niin paljon helpompi päästä ensinnäkin kontaktiin ja varsinkin pyytää treffeille.

Jos otetaan oma elämä esimerkiksi niin itse en 35v miehenä olisi kertaakaan käynyt treffeillä elämäni aikana ja olisin vieläkin totaalikokematon jos en olisi ikinä nettideittaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse tahdon tutustua ihmiseen naamakkain ja mieluiten ajan kanssa.

Ei tule hänellekään vääriä luuloja.

Vierailija
4/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kumppanini tinderistä ja ilman tinderiä olisin varmaan edelleen sinkku

Olen erittäin naisvaltaisella alalla=opiskelukaverit olivat kaikki naisia ja nyt myöhemmin kaikki työkaverini ovat naisia. Harrastan lajia, jonka parissa on pääasiallisesti vain naisia. Mun kavereilla ei ole mitään kaverinkaverin sinkkumiehiä, joita tavata juhlissa. En käy/käynyt juurikaan baareissa ja siellä miehet kokemukseni mukaan olivat lähinnä seksin perässä.

Eli ilman tinderiä kumppanin löytyminen olisi ollut aika haastavaa.

Vierailija
5/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "tapaa ihmisiä elämässäni". En käy baarissa tai viihteellä, työkuormasta ei ole suositeltavaa syödä (sitäpaitsi teen töitä kotoa ja lähin kollega on 1000km päässä), eikä salille ole päässyt vuosiin (ja niinä vuosina kun pääsi, ei siellä kenenkään kanssa tullut edes tervehdystuttua läheisemmäksi.

Että missähän nämä ihmisten tapaamiset siis pitäisi tapahtua?

Vierailija
6/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei taida olla tinderissä ja kaikki ei tapaa ihmisiä muuten... Taas näitä ihmeellisiä ihmettelyjä, että mitenkä me kaikki ei olla samanlaisia?!?!

Vierailija
7/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tapaa, varsinkaan korona-aikana. En muutenkaan tiedä missä niitä tapaisi.

En käy paljon missään ja silloin harvoin kun olen ollut baarissa, melkein kukaan ei lähesty ja muutenkin siellä etsitään lähinnä seksiä. 

Vierailija
8/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on uusavuttomille ja tyhmille tarkoitettu.

Vierailija
9/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yrität jossakin ruokaostoksilla, uimahallissa tai lenkkipolulla tehdä tuttavuutta tuntemattoman naisen kanssa niin se on seksuaalista häirintää. Eivätkä ravintolatkaan ole enää mitään iskupaikkoja vaan siellä vietetään iltaa kukin omassa seurueessaan. Toiselle yksinäiselle miehelle voi siellä toki mennä örisemään, mutta ei vastakkaiselle sukupuolelle.

Eli mitä jää? Tuttavien kautta tutustuminen, Tinder ja muut deittisivut.