Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat uutisoi että Ruotsissa tuhansien mielenosoitus muttei kerro että Suomessa sama homma

Vierailija
22.01.2022 |

Helsingin keskustassa on tuhansia mielenosoittajia juuri nyt vastustamassa pakkoa Koronan hoidossa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla kaikki hyvin?

Vierailija
22/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten aluevaalikampanja loppuhuipennus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten aluevaalikampanja loppuhuipennus!

Miksi Putinin lähipiirii rahoittaa Persujen aluevaalikampanjaa?

Vierailija
24/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta persujen somevaikuttamisesta lapset kertoi minulle. Kuulemma vaivaannuttavaa. Lapset näkee sen läpi.

Vierailija
25/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa perussuomalaisten rahoittamaan ”spontaanin ruohonjuurivaikuttamiseen” ja heidän markkinoimiinsa koronalinjauksiin...

Google: ”k o r o n a r e a l i s t i t”

Sairasta pskaa.

Vierailija
26/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan. Itse mietin otanko kolmatta. En ehkä koe tarpeelliseksi mutta jos joku pakko tulee niin tympiihän se.

Vierailija
27/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä ihmiset on. Onko tulleet eri puolilta Suomea.

Vierailija
28/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta persujen somevaikuttamisesta lapset kertoi minulle. Kuulemma vaivaannuttavaa. Lapset näkee sen läpi.

Tuo sama porukkahan kävi kouluilla salakuvaamassa ja häiritsemässä lapsia. Onneksi poliisi kävi poimimassa talteen.

Vierailija
29/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, minä olen kyllä rokotettu, mutta satun myös uskomaan journalismin perusperiaatteisiin. On kyllä mielestäni todella erikoista, ettei asiasta uutisoida pihauksen vertaa.

Eihän uutisia ole vielä tullut, kai siitä mainitaan, jos on sen arvoista.

Nyt eletään vuotta 2022. Uutiset tulevat koko ajan.

Vierailija
30/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ollut tuhansia... kävin katsomassa.

Matematiikka ei näillä hörhöillä ole vahvinta alaa. Se korreloi muiden aivopiirteiden kanssa.

Uskommeko me nyt Hgin Poliisia vai jotain ra domia, hah🖕

https://yle.fi/uutiset/3-12043017

Helsingissä koronarajoituksia vastustavien mielenosoitukseen on kokoontunut noin 3 000 ihmistä, kertoo Helsingin poliisi.

Ihmiset kokoontuivat iltapäivällä Senaatintorille, josta mielenosoituskulkue on lähtenyt liikkeelle klo 14.30.

Poliisi arvioi, että kulkue haittaa liikennettä. Sen reitti kulkee Senaatintorilta Pohjoisesplanadille, Mannerheimintielle, Kaivokadulle ja Rautatientorille.

Jyväskylässä vastaavaan mielenosoitukseen on kokoontunut Sisä-Suomen poliisin arvion mukaan noin 450–500 ihmistä.

####

https://yle.fi/uutiset/3-12282310

– Senaatintorille kerääntyi poliisin mukaan 3 000 ihmistä

Helsingin poliisi arvioi mielenosoittajien kulkueen aiheuttavan haittaa liikenteelle

Ei voi siis pitää paikkaansa, kun on laatumediassa? LOL

Ai niin... Eikö väitetty ettei uutisoida. "Hörhöt" väärässä.

Vierailija
31/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa äänestää Perussuomalaisia!

Ei koskaan! Vihreät saa ääneni

En ketään, samaa paskaa eri purkeissa.

Vierailija
32/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä ihmiset on. Onko tulleet eri puolilta Suomea.

On, monista kaupungeista oli bussikyytejä. Näillä paikalle tuli yli 700 ihmistä.

Vierailija
33/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelevät groomausviestejä lasten puhelimiin. Sairasta porukkaa.

Vierailija
34/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettivät meidän lapselle kanssa ja yrittivät tehdä tuttavuutta. Tein rikosilmoituksen.

Vierailija
35/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tšekkiläinen folk-laulaja kuoli saatuaan tahallaan COVID-19:n

Rokotetut aviomies ja hänen poikansa sairastuivat lievästi

Hana Horká, 57, oli Asonance-yhtyeen laulaja. Hän kieltäytyi ottamasta rokotusta koronavirusta vastaan.

hän oli kuunnellut rokotusten vastaisen liikkeen johtajia ja hänen päätökseensä olla rokottamatta vaikuttivat ihmiset, jotka levittivät väärää tietoa.

jokaisella, joka saa toisen henkilön olemaan rokottamatta, on "verta käsissään".

Vierailija
36/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettivät meidän lapselle kanssa ja yrittivät tehdä tuttavuutta. Tein rikosilmoituksen.

Lapsille on syytä kertoa, että noita setiä on verkossa ja jos ne ottavat yhteyttä niin pitää kertoa vanhemmille.

Vierailija
37/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä miten tuolla porukalla on nuo lapsiin kohdistuvat lähestymisstrategiat niin hyvin mietittynä ja hallussa.

Vierailija
38/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tšekkiläinen folk-laulaja kuoli saatuaan tahallaan COVID-19:n

Rokotetut aviomies ja hänen poikansa sairastuivat lievästi

Hana Horká, 57, oli Asonance-yhtyeen laulaja. Hän kieltäytyi ottamasta rokotusta koronavirusta vastaan.

hän oli kuunnellut rokotusten vastaisen liikkeen johtajia ja hänen päätökseensä olla rokottamatta vaikuttivat ihmiset, jotka levittivät väärää tietoa.

jokaisella, joka saa toisen henkilön olemaan rokottamatta, on "verta käsissään".

Jokainen päättää itse rokotuksistaan. Ei minua ainakaan kukaan ohjaile. Jos ja kun vaikka joku lietsoisi vieressäni jatkuvaa rokotekriittisyyttä, ja sairastuisin koronaan, koska ItSE päätin olla rokottamatta itseäni, omaa napaa siinä pitää syyttää, ei muita.

Vierailija
39/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten tuolla porukalla on nuo lapsiin kohdistuvat lähestymisstrategiat niin hyvin mietittynä ja hallussa.

Onkohan huolellisen suunnittelun ja pitkällisen harjoittelun tulosta?

Vierailija
40/67 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videomateriaalia tallennettu. Kasvojen tunnistuksen perusteella voitte odotella irtisanomisilmoituksia alkaen 1.2. 2022.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä