Onko 160cm ja 58kg nainen normaalivartaloinen?
Kommentit (12)
On. Nimenomaan normaali vartalo. Ei lihava - ei laiha.
Normaali. Kyllähän tohon romut laittaisi.
-Mies XX
Isohkolta kuulostaa. Itse olen 160 / 53, en käy salilla enkä muutenkaan liiku, joten paino pelkkää läskiä ja rasvaprosentti siis korkea. Näytän pullukalta, joten jos olisi vielä 5kg lisää niin... huhh.
On todellakin normaalivartaloinen. Ja seiska on hoikka, siitä huolimatta, että näkee kehonsa vääristyneesti peilistä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:39"]
Isohkolta kuulostaa. Itse olen 160 / 53, en käy salilla enkä muutenkaan liiku, joten paino pelkkää läskiä ja rasvaprosentti siis korkea. Näytän pullukalta, joten jos olisi vielä 5kg lisää niin... huhh.
[/quote]
Olet varmaan sirorakenteinen. Jollakin voi olla hartiat, selkä ja lantio jo luustoltaan paljon leveämpiä, kyllä siihen mahtuu painoakin paljon enemmän näyttämättä pullukalta.
Itse olen 168/50 että luulisin että on hieman tukevampi kuin normaalipainoinen.
Painoindeksin mukaan olet normaalipainoinen,justiinsa keskellä normaalipainoa.
Minusta kuulostaa hoikalta :) Oon ap:tä muutaman sentin pidempi mutta itse olisin noissa mitoissa tosi hoikkasessa kunnossa, mutta sehän nyt riippuu tosi paljon vartalon mallista. Mulla leveät hartiat ja lantio.
Itse olen 163cm ja 53 ja risat. Olen tällä hetkellä oikea "laihaläski". 3 kiloa pois ja treeniä niin minulla alkaisi olemaan hyvä kroppa.
Sinä olet normaalipainoinen mutta tuskin hyvä kroppainen noilla mitoilla ja jos et treenaa.
Mä olen just noin, pikkasen on pläskiä, muttei haittaa.