Jotka sutivat eyelineriä miten sattuu,
siis sillä tavalla että ripsien tyven ja rajauksen väliin jää tilaa. Kauhean näköistä. Niinkuin näin: http://blingingbeauty.com/wp-content/uploads/liquid-eye-liner.jpg Kuka tunnustaa?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:57"]
Mulla saattaa päivän mittaan muuttua tuollaiseksi, jos en korjaile meikkiä päivän mittaan. Mulla on hyvin rasvoittuvat luomet, ja eyeliner lähtee rapisemaan ensimmäiseksi juuri siitä tyvestä, jolloin saattaa jäädä tuollainen aukko. Aamulla voi näyttää hyvältä, mutta iltapäivällä näytän varmaan sitten jo tuolta mahdollisesti.
[/quote]
Käytä silmämeikin pohjustusvoidetta ystävä hyvä!
Lumenen blueberry eyeliner, ostakaa ja harjoitelkaa. Sitä kun laittaa ripsiin nojaten sitä eyelineriä niin tulee ihan siihen tyveen, eikä mitään vinkuraviivoja pitkin poikin.
Siis noihan on just kauniit . Ripsaritkin tosi ihanasti tos kuvassa .
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:57"]
Mulla saattaa päivän mittaan muuttua tuollaiseksi, jos en korjaile meikkiä päivän mittaan. Mulla on hyvin rasvoittuvat luomet, ja eyeliner lähtee rapisemaan ensimmäiseksi juuri siitä tyvestä, jolloin saattaa jäädä tuollainen aukko. Aamulla voi näyttää hyvältä, mutta iltapäivällä näytän varmaan sitten jo tuolta mahdollisesti.
[/quote]
Käytä silmämeikin pohjustusvoidetta ystävä hyvä!
[/quote]
Käytän jo, ystävä hyvä! Mutta nekään ei kuule mulla auta koko päivää.
Voi sori kauheesti, jos linerini sua häiritsee. Käytän piilolinssejä, eikä silmälääkärini missään nimessä suositellut sisärajauksia! T. Kaunis nainen 37 , jonka rypyt ovat kiertäneet hänet ja osuneet johonkin myrkynkeittäjään.
Oli kyllä törkeästi laitettu. Mun mielestä siinä ei oo kyllä mitään vaikeuksia laittaa sitä sinne ihan ripsien tyveen
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:22"]
Voi sori kauheesti, jos linerini sua häiritsee. Käytän piilolinssejä, eikä silmälääkärini missään nimessä suositellut sisärajauksia! T. Kaunis nainen 37 , jonka rypyt ovat kiertäneet hänet ja osuneet johonkin myrkynkeittäjään.
[/quote]
Ei niitä sisärajauksia tarvitse käyttää, kunhan tekee ulkorajauksen ripsien tyveen asti. Itse olen kylläkin käyttänyt myös sisärajauksia piilolinssien kanssa ilman ongelmaa.
Itsellä niin vaaleat ripset, että jää helposti ripsen yläpuolelle (tyveen) vaalea raita. Eyelinerin ja ripsivärin väliin siis. Ripsivärillä jos alan sohimaan, on pian koko luomi ripsivärissä..
Sinulla on ISOT ongelmat ap. Mene vaikka vanhuksia ulkoiluttamaan. T. N37
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:16"]Eyeliner on tarkoitettu ripsirajaan eli ei sisäluomelle kuten tavallinen silmänrajauskynä.
Esimerkkikuvassa meikki on tehty huonosti ja amatöörimäisesti.
Eyelineriä ei myöskään käytetä alaluomelle vaan ainoastaan yläluomelle.
[/quote]
Mistä olet saanut päähäsi, että tavallinen rajauskynä kuuluu vain sisärajauksiin? Glitteriä sisältäviä ei saa sisäpuolelle edes laittaa ja muutenkin hyvä lopputulos vaatii sisärajauksiin tarkoitetun kynän.