Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus ja kuolemanpelko!

Vierailija
23.05.2015 |

Olen raskauden toisella kolmanneksella, lähdössä pian kaverin kanssa pariksi päiväksi kaupunkilomalle ulkomaille, ja mieltä riipii että jotain pahaa tapahtuu matkan aikana (lentokone tippuu, tukehdun ruokaani yms) Suurin pelko on kuitenkin tuo lentokoneen tippuminen ja mietin vaan miten mieheni ja koira pärjäävät ilman minua. Koko ajatus saa ihan suunniltaan, mutten voi olla pyörittelemättä tätä ajatusta mielessäni. Onko tääkään nyt ihan normaalia??? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ne pärjäävät, ovat pärjänneet jo ennen sinuun tutustumistakin. Kukaan ei ole korvaamaton.

Vierailija
2/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä varmaan on pakko sitten perua koko reissu, jos en saa itseäni rauhalliseksi sitä ennen. Ennen raskautta ei ole ollut tällaisia pelkoja, ja oon nauttinu elämästä täysillä. Nyt en näköjään enää siihen pysty, huoli on vaan niin kova. Itsestä, pikkuisesta ja muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miten maailma pärjää ilman sinua kun olet noin korvaamaton??!

Vierailija
4/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana on ihan tavallista pelätä asioita joihin ei normaalisti reagoisi, kai se on jotain heräävää suojeluvaistoa raisitten hormonit pistävät pään sekaisin.

Lähde matkaan, siihen että seuraavan kerran saat kunnon irtioton voi mennä vuosia.

Vierailija
5/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja tunnetiloja nuo on raskausaikana. Itse olen viimeisellä kolmanneksella ja ehtinyt pelätä raskausaikana jo ties mitä kummallisuuksia, ja myös kuolemanpelkoa on ollut tosi paljon. Onneksi olen saanut itseni rauhoitettua jotenkin enkä enää ole niin hysteerinen. Olen vain ajatellut etten voi jättää elämää elämättä sen vuoksi että koko ajan pelkään että kohta tapahtuu jotain. Tsemppiä, kyllä se sullakin helpottaa! :)

Vierailija
6/6 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa 3 raskaudessani olen pelännyt kuolemaa, joko omaani tai läheisten. Ajatukset on olleet tosi ahdistaviakin ja niitä on tullut ja mennyt, ihan normaalia mielen herkistymistä. :)

Koita ajatella mukavia ja pistää syrjään inhottavat asiat. <3