Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä rippijuhliin kuuluu kutsua?

Vierailija
23.05.2015 |

Olen ihan ulalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haluat!
Itse kutsun vanhempani, kummit ja muutaman kaverin. Isän suvusta en ketään.

Vierailija
2/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit, sedät, enot ja heidän lapset. Isovanhemmat. Kummit ja heidän lapset. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ylioppilasjuhliin?

Vierailija
4/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 08:30"]

Entä ylioppilasjuhliin?

[/quote]Samat ja kenties jotain naapureita, jos ollaan tekemisissä enemmän. Ja nuoren omia kavereita, jolleivat itse juuri juhlia samaa.

Vierailija
5/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 08:30"]

Entä ylioppilasjuhliin?

[/quote]Samat ja kenties jotain naapureita, jos ollaan tekemisissä enemmän. Ja nuoren omia kavereita, jolleivat itse juuri juhlia samaa.

[/quote]Lisään: myös ystäväperheitä.

Vierailija
6/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummit ainakin tärkeimmät. Ja sitten isovanhemmat, tädit/sedät perheineen ja muita sukulaisia oman harkinnan mukaan. Jotkut kutsuvat myös rippilapsen ystäviä ja perhetuttuja/-ystäviä.

Vierailija
7/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonveljet ja -sisaret, sukulaiset ja kummit.

Jos ripillepääsy on pelkkää silmänpalvontaa ja tekopyhyyttä niin ihan sama keitä juhliin kutsuu. Juhlia ei siinä tapauksessa myöskään tarvitse pitää ollenkaan, ellei halua. Eihän ripillepääsyllä ole silloin mitään merkitystä, joten ei ole mitään juhlittavaakaan. 

Suurieleiset kirkkohäät alkaa kuulemma olla poissa muodosta, joten niidenkään takia ei nimikristittyjen tarvitse mennä ripille. 

Uskonnottomat ei halua uskoa elämäänsä pilaamaan, mutta ripari pitää silti olla joten keksittiin Prometehus-leirit. Teennäistä, naurettavaa. 

Vierailija
8/8 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 08:38"]

Uskonveljet ja -sisaret, sukulaiset ja kummit.

Jos ripillepääsy on pelkkää silmänpalvontaa ja tekopyhyyttä niin ihan sama keitä juhliin kutsuu. Juhlia ei siinä tapauksessa myöskään tarvitse pitää ollenkaan, ellei halua. Eihän ripillepääsyllä ole silloin mitään merkitystä, joten ei ole mitään juhlittavaakaan. 

Suurieleiset kirkkohäät alkaa kuulemma olla poissa muodosta, joten niidenkään takia ei nimikristittyjen tarvitse mennä ripille. 

Uskonnottomat ei halua uskoa elämäänsä pilaamaan, mutta ripari pitää silti olla joten keksittiin Prometehus-leirit. Teennäistä, naurettavaa. 

[/quote]Päivän happamuudet purskautettu pihalle jo ennen klo yhdeksää. Hyvä hyvä! Nyt voi olla loppupäivän iloisemmalla mielellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan