Lue keskustelun säännöt.
Mihin aikaan kuntosalilla on vähiten porukkaa?
23.05.2015 |
Haluaisin aloittaa saliharrastuksen kunnolla ja mua suoraansanoen hävettää kun en tiedä yhtään millaisella painoilla ja miten tiettyjä laitteita tulis käyttää. Haluaisin tutustua niihin laitettiin ihan rauhassa ja tunnustella sopivia painoja ilman että siinä vieressä olis ihmisiä jonottamassa ja ihmettelemässä mun touhuja :D
Eli mihin aikaan ja minä päivinä tavallisimmin on vähiten porukkaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Okei,sali jolla käy menee myös 11 kiinni. Ajattelin ottaa yhden pt tunnin ja sen jälkeen käydä omatoimisesti.
En tiiä miksi teen tästäkin asiasta näin vaikean, jotenkin mulla on niin epävarma olo siellä laitteiden ja ihmisten keskellä :(Ihan normaalia, nuorempana (miehenä) sitä kun oli vähän päästänyt itseään rapistumaan, niin oli siinä pieni kynnys mennä muiden parempikuntoisten eteen nostelemaan kevyitä painoja. Mutta nopeasti sitä pääsee kuntoon ja nyt itse katselen hieman huvittuneena kun heikkokuntoiset häpeissään katoavat salilta, kun pääsen vauhtiin. Tiedän tunteen, heidän pitää se vain niellä ja jatkaa treeniä siitä huolimatta. Itsekin saatoin lähteä salilta pois, jos samanikäinen ja kokoinen jamppa oli kovemmassa kunnossa, kun en halunnut olla se huvituksen aihe. Faktahan on, että kyllä ihmiset salilla katselevat muidenkin treeniä, hieman arvostellen tekniikoita ja kuntoa mielessään ja ne aloittelevat pistävät usein silmään huonojen tekniikoiden ja kevyiden painojensa kanssa, mutta kun siellä pitkäjänteisesti jaksaa käydä, niin oma ego kasvaa, tekniikat parantuvat sekä painot nousevat, eikä se enää tunnu niin ihmeeltä siellä käydä. Arvostan kyllä sitä, että siellä ylipäänsä käy kohottamassa kuntoaan, vaikka olisikin ylipainoa ja huonossa kunnossa.