Vihattuja luonteenpiirteitä, joista pidät
Maailmassa on paljon luonteenpiirteitä, joista ei syystä tai toisesta pidetä muilla ihmisillä. Pidättekö te jostakin luonteenpiirteestä, mitä yleisesti ottaen jopa vihataan tai ei vähintäänkään pidetä kovin paljon?
Itse olen huomannut pitäväni pienimuotoisesta mustasukkaisuudesta mm. seurustelukumppanilla, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. En tarkoituksenmukaisesti halua saada kumppania mustasukkaiseksi, mutta itse näen asian niin, että kumppani luultavasti välittää paljon, jos tulee hieman mustasukkaiseksi jostakin asiasta.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:26"]
Sähäkkyys, eli pitää puolensa ja näpäyttää esim. Kaupan kassaa tai siivoojaa jolla tavoin jos ovat asiattomia.
[/quote]
HÄH?
Hiljaisuus & introvertit ihmiset. En ymmärrä, minkä takia nykymaailmassa pidetään hiljaisuutta negatiivisena luonnetyyppinä, mutta vastaavasti puheliaisuutta ja ylisosiaalisuutta positiivisina... Hiljaisemmat ihmiset ovat usein ystävällisiä, hyviä kuuntelijoita sekä luotettavia. Kaveripiirissäni on pari hieman hiljaisempaa ja rauhallisempaa tyyppiä, enkä ole koskaan kuullut heidän arvostelevan toisia ihmisiä negatiiviseen sävyyn.
Suorasanaisuus, siis silloin kun sihen on tarvetta ja asiasta. Sellaiset, jotka uskaltavat ensimmäisenä avata suunsa kun muut empivät. Eikä haittaa, jos ei ole täydellisesti artikuloitu. Jos kuvailee itseänsä suorasanaiseksi, miksi se otetaan usein negatiivisesti?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:36"]Ylimielisyys on kiehtova piirre miehessä
[/quote]
Samaa mieltä. Mutta se edellyttää että mies on muuten kiinnostava.
Vaimoni vittuilee usein ja sanoo, että olen vapaa lähtemään jos haluan. En halua, kireä pillu edelleen ja rakastan. On muuten helvetin mustasukkainen mutta niin olen minäkin! Turpiin vaan ja onnea (by Bud Spencer ja Terence Hill).