Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta on paniikkihäiriö.

Vierailija
22.05.2015 |

Kun kunnolla sairastuin paniikkihäiriöön ja kohtauksia ei tullut enää vain satunnaisesti, koko mun maailma romahti. Entinen pirteä ja menevä tyttö muuttui itseään alkoholilla lääkitseväksi kotirotaksi. 2vuotta samaa paskaa. En ole ikinä käynyt baarissa, en pysty menemään bussiin, kaupassa käyn todella harvoin, ystäviä en näe.. Sitä on joidenkin hyvinkin vaikea käsittää, millaista on elää kahlittuna omaan kotiinsa. Antaisin vaikka oikean käteni pois jos parantuisin. Tekisin mitä vaan. Eläisin vaikka koko loppuelämäni täysin rahattomana, biojätteitä syöden.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä mä olen vihainen, kun mua kohtaan on tehty niin paljon väärin, että olen sairastunut psyykkisiin sairauksiin. Pahin kaikista on paniikkihäiriö! Se on tappanut ihmisiä ja jatkuvasti tappaa lisää. Se on pilannut monta elämää. Alussa tein kaikkeni, että paranen mutta koska lääkärit vähättelivät vaikka vähän väliä mut haettiin ambulanssilla sairaalaan pahan kohtauksen takia, en jaksa enää uskoa paranemiseen. Sulla ei taida olla kokemusta paniikkihäiriöstä 6? Kun yli vuoden yrität tehdä kaikkesi saadaksesi apua ja et sitä saa, niin toivo menee. Vähemmästäkin. Ap

Vierailija
42/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tommosta häiriöö voi hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

panikkihäiriö on paha. olen itse ollut potilas. nyt panikkihäiriö ei ole enää ongelma ja tulee vain satunaisesti esille. mutta hallitsen sen hyvin. on varmasti monta reittiä päästä siitä eroon, mutta jokaisen pitää löytää omasi.