Keskustellaa magnum pinkist :)
En tajuu ku jotku on sillei et eihä se ees maistu miltää?? Sillee what, se just MAISTUU. Ja vaik mä oon makeelle perso person, ni must o ihanaa et magnum pink ei oo yhtää tavallaa makeeta. Tosi jees jäde, tosi jees!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:02"]Ootteks te sitä mielt, et se pinkin sävy on oikea?
[/quote]
Ei se oo pinkki, mut kyl se o näde! Et emmä yhtää rupee haukkuu :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:42"]Miks kukaa ei haluu keskustella magnum pinkist? Milt se maistuu, ap? siis tyylii marjoilt vai chickseilt?
[/quote]
Emmä tiijä, tää mesta o täyn wannabei, ni voi johtuu siit :) Mä syön taas magnum pinkkii, ei vidu :D! Tää maistuu vähä kirpeelt ja vähä makeelt, mut ei oo niiku yhtää ältsimakeet :) joteki vitu jees oikeest!
Ootteks te sitä mielt, et se pinkin sävy on oikea?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:42"]Miks kukaa ei haluu keskustella magnum pinkist? Milt se maistuu, ap? siis tyylii marjoilt vai chickseilt?
[/quote]
Emmä tiijä, tää mesta o täyn wannabei, ni voi johtuu siit :) Mä syön taas magnum pinkkii, ei vidu :D! Tää maistuu vähä kirpeelt ja vähä makeelt, mut ei oo niiku yhtää ältsimakeet :) joteki vitu jees oikeest!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 06:48"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:42"]Miks kukaa ei haluu keskustella magnum pinkist? Milt se maistuu, ap? siis tyylii marjoilt vai chickseilt?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oikeest pakko sanoo et kaikki ältsimakeet jädet on nii historyy, mä oon nii <3 pinkkii. Just niiku prfct balanssi.
Joo siis mullekki yx Elzu yritti kaupas sanoo, et niinku älä ota tota magnum pinkkii ku siis se ei tod maistu pinkille mut sit mä olin ihan et whaat eihän pinkki oo ees maku vaan niinku väri. Sit mä sanoin et siis lets give it a try ja siis se oli niinku tosi jees munki mielest silleen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:17"]Joo siis mullekki yx Elzu yritti kaupas sanoo, et niinku älä ota tota magnum pinkkii ku siis se ei tod maistu pinkille mut sit mä olin ihan et whaat eihän pinkki oo ees maku vaan niinku väri. Sit mä sanoin et siis lets give it a try ja siis se oli niinku tosi jees munki mielest silleen.
[/quote]
Tosi kiva kuul muitteki mielipiteit :)!
En oo maistanut mun laukku on pinkki maistuuks se sit joltain laukulta vai xD
Miks kukaa ei haluu keskustella magnum pinkist? Milt se maistuu, ap? siis tyylii marjoilt vai chickseilt?
Keskustellaa:)