Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri verhonipsukeskustelu, jätätkö muuttaessa vai et?

Vierailija
22.05.2015 |

Tuossa oudointa mitä ed. asukas on vienyt asunnossa oli monikin vastannut verhonipsut. Haluaisin aiheesta enemmän keskustelua, moniko todellakin jättää verhonipsut ed. asuntoon ja marssii kauppaan ostamaan uudet?

"Miten muka verhonipsut pitäisi jättää asuntoon?

Olen muuttanut monet kerrat eikä kyllä koskaan ole nipsuja ollut, miksi olisikaan kun irrotan verhot nipsuineen päivineen (jotka olen itse ostanut) ja isken seuraavassa asunnossa samoin tein ikkunaan.

Miksi siis irrottaisin vanhassa asunnossa verhot ja nipsut, jättäisin kaiken huipuksi vanhaan asuntoon ne nipsut ja menisin kauppaan ostamaan uudet?!

Ei tajua ei."

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:42"]

Oon aina jättäny ja aina on seuraavassa asunnossa ollut nipsut. Oon muuttanut kolme kertaa.

[/quote]Mistä tiedät edes kuinka leveät verhot toisella on eli paljonko nipsuja kuuluu jättää? Jos on kaksi kiskoa, jätätkö ne molempiin?

Sitä paitsi nipsut on PALJON HELPOMPI virittää verhoihin ihan istuellaan ja sitten pujottaa verhot nipsuineen päivineen kiskoon kuin kädet ylhäällä yksitellen.

[/quote]

No en kai minä sitä tiedäkään :D Jätän ne samat, mitkä on ollut tangoissa muuttaessa.

Vierailija
2/23 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata säilyttää verhoja nipsuinen, tulee helposti reikiä ja pientä kulumaa joka nukkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan nipsut, jalkalistat ja ovenkahvat. Ovikellon ruuvaan irti mutta postiluukun jätän.

Vierailija
4/23 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jätän.

Vierailija
5/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina jättäny ja aina on seuraavassa asunnossa ollut nipsut. Oon muuttanut kolme kertaa.

Vierailija
6/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:42"]

[/quote]Mistä tiedät edes kuinka leveät verhot toisella on eli paljonko nipsuja kuuluu jättää? Jos on kaksi kiskoa, jätätkö ne molempiin?

Sitä paitsi nipsut on PALJON HELPOMPI virittää verhoihin ihan istuellaan ja sitten pujottaa verhot nipsuineen päivineen kiskoon kuin kädet ylhäällä yksitellen.

Vierailija
7/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä jos uudessa asunnossa ne eivät ole valmiina. Olen muuttanut neljä kertaa ja vain kerran nipsut on ollut paikoillaan.

Vierailija
8/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä asunut asunnossa jossa olisi nipsuverhot. Aina on ollut verhotangot,

Vierailija
9/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko ne itse hankkinut.

Vierailija
10/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän koska uusissa asunnoissa on aina ne olleetkin.
Tosin niitä on aina liian vähän my makuun ja lisään omiani joukkoon. Sitten pitää aina arpoa että paljonkohan niitä oli muutettaessa että jättää suurinpiirtein saman määrän.

Vierailija
11/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää nykyaikana verhonipsuja? Eikö se ole todella vanhanaikaista? Joskus 10 vuotta sitten verhonipsuja saattoi nähdä jossain vanhanaikaisissa kämpissä, mutta nykyään lähes kaikilla on verhotangot!

Vierailija
12/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut 3 kertaa. 2 kertaa ollut asunnossa valmiina. Ekassa asunnossa joka oli ihan uusi,ei ollut verhonipsuja,mutta minä hankin ne ja jätin sinne seuraavalle asukkaalle muuttaessani pois. En paljon haikaile muutaman euron nipsujen perää ...

Vierailija
13/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:49"]Kuka käyttää nykyaikana verhonipsuja? Eikö se ole todella vanhanaikaista? Joskus 10 vuotta sitten verhonipsuja saattoi nähdä jossain vanhanaikaisissa kämpissä, mutta nykyään lähes kaikilla on verhotangot!
[/quote]
Kerrostalot ja rivarit?

Vierailija
14/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:49"]Kuka käyttää nykyaikana verhonipsuja? Eikö se ole todella vanhanaikaista? Joskus 10 vuotta sitten verhonipsuja saattoi nähdä jossain vanhanaikaisissa kämpissä, mutta nykyään lähes kaikilla on verhotangot!
[/quote]
Kerrostalot ja rivarit?
[/quote]meillä on ainakin 70-luvun rivarissa verhotangot. Oli jo kun muutettiin tänne vuosia sitten.

Vierailija
15/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole jotain neukkukuutiojuttuja?

Vierailija
16/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:49"]Kuka käyttää nykyaikana verhonipsuja? Eikö se ole todella vanhanaikaista? Joskus 10 vuotta sitten verhonipsuja saattoi nähdä jossain vanhanaikaisissa kämpissä, mutta nykyään lähes kaikilla on verhotangot! [/quote] Kerrostalot ja rivarit?

[/quote]

Täytyy olla todella vanha rivari tai kerrostalokämppä, jos niissä on verhonipsut. Kyllä viimeisten vuosien aikana lähes kaikissa rempatuissa kämpissä on verhotangot. Kuka nyt verhonipsuja uuteen/remontoituun asuntoon huolisi.

Vierailija
17/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verhotangossa renkaat ja nipsut. :-o...olen niin lääst siison

Vierailija
18/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:49"]Kuka käyttää nykyaikana verhonipsuja? Eikö se ole todella vanhanaikaista? Joskus 10 vuotta sitten verhonipsuja saattoi nähdä jossain vanhanaikaisissa kämpissä, mutta nykyään lähes kaikilla on verhotangot! [/quote] Kerrostalot ja rivarit?

[/quote]

Täytyy olla todella vanha rivari tai kerrostalokämppä, jos niissä on verhonipsut. Kyllä viimeisten vuosien aikana lähes kaikissa rempatuissa kämpissä on verhotangot. Kuka nyt verhonipsuja uuteen/remontoituun asuntoon huolisi.

[/quote]

Huoh, oletan, että olet trolli, mutta siltä varalta ettet ole, niin vastataan nyt sitten.

Ihmiset ovat erilaisia. Eri ihmisillä on eri makuja mm. sisutuksen suhteen. Kaikki eivät ole pätkääkään kiinnostuneita siitä mikä on muodissa.  Joidenkin mielestä kaikilla pitää olla valko-harmaat seinät, lampaantalja ja verhotanko. Joidenkin mielestä asunnon voi sisustaa myös persoonallisesti.

Verholistat (joiden takana ne verhonipsut on) voivat joidenkin mielestä olla kivannäköiset ja verhotanko ruma. Ja jotkut pitää nipsuja kätevinä.

Ihmeellinen on tämä maailma, jossa on erilaisia ihmisiä ja koteja!

Vierailija
19/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän, jos ne olivat kiskoissa jo sisäänmuuttaessani. Otan mukaani, jos olen ne itse ostanut. 

Vierailija
20/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat verhonipsut mitkä kulkeneet aina mukana. Missään asunnossa ei ole ollut ennestään. Eli ei jätetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä