Tykkääkö miehet enemmän lyhyistä, keskimittaisista vai pitkistä naisista?
Itse olen 170cm eli pitkähkö. Lyhyt on mun mielestä alle 165/164 ja pitkä on jos on mua pidempi eli 172cm--> Pieni on sitten esim. 160 alle.
Kommentit (27)
Pitkät naiset vetoaa, koska pitkät sääret.
Kiitos vastauksista :) Entäpä jos 170cm on tosi siro ja hoikka, mutta sopivan muodokas? Esim. 93/64/98. Entäpä jos 170cm on normaali luustoinen, hoikka mutta sopivan muodokas? Esim. 96/69/99. Kumpi olisi parempi ison ja rotevan miehen mielestä? Onko täällä ketään sellaista? Vaikka joku kunnon lihaskimppu? :D Vai olisko niiden ihanne se lihaksikas timmi fitness mimmi? Jos tykkää pienistä naisista, niin oletko itse lyhyt tai siro/laiha? Mikä sytyttää? ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:56"]
Kiitos vastauksista :) Entäpä jos 170cm on tosi siro ja hoikka, mutta sopivan muodokas? Esim. 93/64/98. Entäpä jos 170cm on normaali luustoinen, hoikka mutta sopivan muodokas? Esim. 96/69/99. Kumpi olisi parempi ison ja rotevan miehen mielestä? Onko täällä ketään sellaista? Vaikka joku kunnon lihaskimppu? :D Vai olisko niiden ihanne se lihaksikas timmi fitness mimmi? Jos tykkää pienistä naisista, niin oletko itse lyhyt tai siro/laiha? Mikä sytyttää? ap
[/quote]
Ei saatana, oletko nyt tosissasi? Ei kai kukaan voi tosissaan kysellä tällaista paskaa, eihän?
Hanki itsetunto ja heitä mittanauha roskikseen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:56"]Kiitos vastauksista :) Entäpä jos 170cm on tosi siro ja hoikka, mutta sopivan muodokas? Esim. 93/64/98. Entäpä jos 170cm on normaali luustoinen, hoikka mutta sopivan muodokas? Esim. 96/69/99. Kumpi olisi parempi ison ja rotevan miehen mielestä? Onko täällä ketään sellaista? Vaikka joku kunnon lihaskimppu? :D Vai olisko niiden ihanne se lihaksikas timmi fitness mimmi? Jos tykkää pienistä naisista, niin oletko itse lyhyt tai siro/laiha? Mikä sytyttää? ap
[/quote]
Onko sulla jotenkin huono itsetunto vai mikä on ongelmana?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]Pienikokoisesta naisista
[/quote]
Miksi alapeukkuja?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]Pienikokoisesta naisista
[/quote]
Miksi alapeukkuja?
[/quote]
Siksi koska miehet ovat erilaisia ja kaikki miehet eivät tykkää pienikokoisista. :)
Riippuu ihan miehestä. Toiset pitää pitkiä cooleina ja toiset lyhyitä suloisina.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]Pienikokoisesta naisista [/quote] Miksi alapeukkuja? [/quote]
Se on se 190-senttinen niskaansylkijänainen varmaan asialla taas.
Koska täällä ei ole pienikokoisia naisia.
Ei ole huonoa itsetuntoa. Kyllä tällaistakin voi kysellä, joskaan ei välttämättä niin kovin tosissaan ;) :D Löysätkää vähän sitä päätänne kiristävää vannetta jos tuollaisesta menee herneet nenukkaan. :) ap
Kasvata itsetunto. Miehet ovat erilaisia ja jotkut tykkää pitkistä ja jotkut pätkistä. Jotkut tykkää myös pyöreistä ja jotkut hoikista.
N180cm
jos otetann otantana 15000 miestä, n. 30-40% pitää vaihtoehdosta 1. n. 30-40% vaihtoehdosta 2. ja n. 30-40% vaihtoehdosta 3. siten, että loppusumma on 100%. Noilla senttimetrijakaumilla asia ei muutu mihinkään....
mies
Ja edelliseen lisöten:
Siitä mistä pidetään vaikuttaa 99% ihan kaikki muu kuin pituus! mm. ruumiinrakenne, vyötäro/lantio-suhde, sopusuhtaisuus, rinnat, lantio, iho ja erityisesti KASVOT.
JOs ei keskitytä pelkkään ulkonäköön, 99.9% miehistä katsoo ihan muuta kuin pituutta.
Kokonaisuus ratkaisee, jos ei mallitoimistosta ole kyse.
Ei naisen koolla ole väliä. Minun kyrvän koolla on väliä
Naiset voisivat jättää peukuttelun pois ym "kasvata itsetunto" jutut. Kysyin miehiltä. ap
Kasvata itsetunto. Luuletko että me mittaillaan jollain mittanauhalla naisen mittoja?
t. Mies
Pienikokoisesta naisista