Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko Woltissa tippiä kuskille?

Vierailija
22.01.2022 |

Itse laitan silloin tällöin, mutta en aina. Kerran laitoin sen vitosen ja jo vain tuli ruuat nopsaan! En kuitenkaan tippaa aina, mutta toisinaan laitan pari euroa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään joka laittaisi

Vierailija
2/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tipata ketään Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-lähetit dippaavat kärkeä batiikkinoitiin.

Vierailija
4/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi sylkemisjuttu on? En tippaa.

Vierailija
5/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Wolt maksaa kuskeilleen huonosti, mutta ei ole oikein ulkoistaa osaa palkanmaksusta palvelun käyttäjille. Wolt on se jonka pitäisi maksaa kuskeille enemmän.

Vierailija
6/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tippiä. Myös uber-kuskeille.

Vierailija
7/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.lansivayla.fi/paikalliset/4448982

Sylkeminen on todennäköisesti Espoon kaupungin syy, koska liikennemerkit eivät ilmeisesti olleet riittäviä.

Vierailija
8/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiton maksimointia tässäkin kun ei voi jättää kulkupeliä yhtään syrjemmälle, menee sekunteja hukkaan.

Vierailija
9/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohittanut tuon tippihomman ihan täysin. Minkä verran tippaatte te jotka tippaatte?

- ei ap

Vierailija
10/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään. Vältän muutenkin Woltia ja vastaavia, koska niiden palkkaus on täyttä riistoa. Olen opiskelija ja moni tuttuni on joskus tehnyt näille firmoille keikkaa, mutta kaikki paitsi yksi sai äkkiä tarpeekseen riistosta. Se yksi jatkaa lähinnä kuntoilumielessä, koska on muuten niin laiska liikkumaan jos siitä ei makseta.

En siis koskaan käytä Woltia ja vastaavia itse, mutta osallistun joskus kimppatilauksiin muiden kanssa. Ja aina kun joku ehdottaa tippiä, ehdotan heti jotain hyväntekeväisyyskohdetta sen tilalle. Woltin kuuluu itse hoitaa palkkauksensa kuntoon, samoin kuin kaikkien muidenkin firmojen.

Se Woltin tippisysteemihän o ihan typerä, kun siinä ei palkita työntekijää hyvästä suorituksesta vaan tippi maksetaan jo tilausta tehdessä, jolloin ei vielä tiedä millainen liikennesääntöjä rikkova, vaaratilanteita aiheuttava urpo ne ruuat tuo.

Vierailija
11/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tippaa. Suomeen ei kuulu tippikulttuuri ja te kaikki jotka tippaatte täällä, osallistutte palkkatason ja hyvinvoinnin murentamiseen. Kokoomuksen märkä uni että tarjoilijoiden ja kuskien palkasta osa tulee suoraan asiakkaalta. Jenkeissähän pitää jo tipata vaikka palvelu ja ruoka olisi kuinka huonoa, koska työntekijöiden palkka koostuu isoksi osaksi tipeistä.

Vierailija
12/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään. Vältän muutenkin Woltia ja vastaavia, koska niiden palkkaus on täyttä riistoa. Olen opiskelija ja moni tuttuni on joskus tehnyt näille firmoille keikkaa, mutta kaikki paitsi yksi sai äkkiä tarpeekseen riistosta. Se yksi jatkaa lähinnä kuntoilumielessä, koska on muuten niin laiska liikkumaan jos siitä ei makseta.

En siis koskaan käytä Woltia ja vastaavia itse, mutta osallistun joskus kimppatilauksiin muiden kanssa. Ja aina kun joku ehdottaa tippiä, ehdotan heti jotain hyväntekeväisyyskohdetta sen tilalle. Woltin kuuluu itse hoitaa palkkauksensa kuntoon, samoin kuin kaikkien muidenkin firmojen.

Se Woltin tippisysteemihän o ihan typerä, kun siinä ei palkita työntekijää hyvästä suorituksesta vaan tippi maksetaan jo tilausta tehdessä, jolloin ei vielä tiedä millainen liikennesääntöjä rikkova, vaaratilanteita aiheuttava urpo ne ruuat tuo.

Mistä sä tiedät ruoan toimituksen jälkeen onko kuski rikkonut liikennesääntöjä?

Vierailija
13/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät ruoan toimituksen jälkeen onko kuski rikkonut liikennesääntöjä?

Aina ei tiedäkään, mutta joskus näkee niin törkeästi pysäköityjä autoja ettei mitään rajaa.

Vierailija
14/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmaan provoo mutta tartuin..

"Vältän muutenkin Woltia ja vastaavia, Olen opiskelija"

eli köyhä jolla ei o vaan varaa

"joku ehdottaa tippiä, ehdotan heti jotain hyväntekeväisyyskohdetta"

annat rahat vaikka afrikkaan ku tuet paikallista toimijaa ettei vaan mene sinun edelle

"liikennesääntöjä rikkova, vaaratilanteita aiheuttava urpo"

haluisin tämän köyhän opiskelijan auton ratissa nähdä

Vierailija
15/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tippaa etukäteen muutenkaan. Olen nähnyt niin monen Wolt-kuskin rikkovan liikennesääntöjä etten edes halua tukea koko businessta, ellei ole pakko.

Vierailija
16/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmaan provoo mutta tartuin..

"Vältän muutenkin Woltia ja vastaavia, Olen opiskelija"

eli köyhä jolla ei o vaan varaa

"joku ehdottaa tippiä, ehdotan heti jotain hyväntekeväisyyskohdetta"

annat rahat vaikka afrikkaan ku tuet paikallista toimijaa ettei vaan mene sinun edelle

"liikennesääntöjä rikkova, vaaratilanteita aiheuttava urpo"

haluisin tämän köyhän opiskelijan auton ratissa nähdä

Olen opiskelija, mutten persaukinen. Opiskelen lääkiksessä 6. vuotta ja voin vannoa, että tässä vaiheessa kesätöissä tienaa jo ihan mukavasti. Olen myös opintojen alusta asti kohentanut elintasoani ja/tai kartuttanut sijoitusvarallisuuttani opintolainan avulla. Niin ja kyllä, olen myös tehnyt hanttihommia, jopa sellaisia joista ei maksettu edes kymppiä tunnissa.

Vierailija
17/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt woltia. En edes tiedä, toimittavatko osoitteeseeni.

Vierailija
18/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on tipata etukäteen?

Vierailija
19/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei haise ja käyttää kumia.

Vierailija
20/29 |