Tässä talossa ei kyllä ole asuttu, ainakaan kukaan normaali ihminen
Kommentit (35)
Holy f christ. Jonkin värisokean tositv-osallistujan toivekoti?
Vierailija kirjoitti:
Holy f christ. Jonkin värisokean tositv-osallistujan toivekoti?
Sä selkeästi kuuntelet Nikotellen podcastia 🤣
Entisillä tyyliin Kankaanpään taidekoulun opiskelijoilla vuodelta oravannahka näkee just tommosia .
Vierailija kirjoitti:
Siinä on asunut erittäin naisellinen mies
Tämä tuli myös minulla mieleen.
Mulle tuli ekana mieleen kellopeli appelsiini.
Sisustajalla on ollut aika persoonallinen näkemys ja värisilmä? Ulkoa talo on tyypillinen 1960-luvun asumus.
Ledinauhaa ei ole säästelty
Ei ne kyllä paljoa maksakaan
Minusta tuossa ei ole ulkokuoren ja sisustan välillä minkäänlaista ristiriitaa. Yhtä karseita kumpikin. Näyttää epämukavalta ja luotaantyöntävältä. Erityismaininta ihan karmeasta värimaailmasta. Tuo punaisen sävy voisi sopia valkoisen kanssa, mutta ei ikinä mitenkään tummanruskean. Sattuu silmiin.
Halvan näköistä betonia ja levyä, kangasta.. maalia ja karseat värit.
Vierailija kirjoitti:
Aikas erilainen, mutta ei kuitenkaan sellainen homekämpän tyylinen. Kunnon materiaaleista tehty ja bähee shakkilauta olohuoneessa. Selkeesti taiteellisen tyypin kotina ollut.
Eri mieltä. Taiteellinen ehkä, mutta sommittelukyky ja värisilmä ja hyvä maku puuttuvat
Maalaa pinkin ja limen mustaksi, ja samoin vaihtaa tekstiilit. Halpa hinta ja maalämpö.
Suihkutilassa häiritsee kun teksti jää suihkuputken taakse.
Jos suunnitellaan niin suunnitellaan sitten millilleen.
Sisustushan on aivan mahtava. En kylläkään uskaltaisi tuollaista valesokkelikämppää ostaa kosteusvaurioiden takia, mutta sisustus on aivan parasta A-luokkaa. Olen selannut asuntoilmoituksia todella paljon, ja yleensä sisustukset on todella tylsiä.
Iso plussa myös saunan istuimille.
Kosteusvaurioinen talo kun hinta on noin halpa neliöihin nähden. Kaikki aikakautensa rakennusvirheet tässä talossa, lisäksi oksettava sisustus.
Todella hieno. Maksaisin heti enemmän mitä jostain "Live love laugh", valkoinen sisustus -shaissesta.
Maalämpö, välttävän kokoinen tontti jne.
Tuosta voisi ottaa muutkin mallia hinnan, varustelutason (ja sisustuksen) suhteen.