Jätättekö hanat kun muutatte? Entä pistorasiat?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:59"]
Otan nuo isot kuuset ja männyt mukaan. Mitä vettiä. eihän vuokra-asunnosta saa ottaa mitään mukaan ja kuka hullu ottaa hanat ja vessanpöntöt mukaan vaikka asuisi omistusasunnossa. Huutonaurua!!!!!
[/quote]Aika monikin. Kai olet nähnyt mitä kirppiksillä myydään?
[/quote] en kolua kirppiksiä mutta esim mulla oli taannoin putkiremontti ja keittiöremppa ja kaikki vanha meni minne meni mutta itse en ottanut.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]Te jotka otatte saunan, jätättekö löylykauhan?
[/quote]
Tottakai otetaan löylykauha mukaan, senhän voi vaikka tunkea perseeseen. T. Jonna
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]
Te jotka otatte saunan, jätättekö löylykauhan?
[/quote] minä sentään jätän ottamatta sen millä pestään se lattia
Lieden nappulat otan, samoin sähkötaulun, koska se on uusi. Valokatkaisijoista otan vain parhaat.
Alaovelta otan sen kenkäharjahärpäkkeen. En ole käyttänyt sitä koskaan, joten osuus kuuluu minulle.
Vaatekaapit aion kyllä ottaa, koska olen juuri siivonnut ne ja laittanut vaatteet värijärjestykseen. Uudessa asunnossa on sitä paitsi kovin vähän kaappitilaa.
Ovenkahvat, lattialistat, sälekaihtimet yms. irtaimisto lähtee kyllä muuttaessa mukaan :) ja tietysti hanat, pistorasiat ja suihkusta lattiakaivon kansi.
Eteinen lähtee mukaan. Se on niin pieni, ettei se olisi käytännöllinen tähän muuttavalle lapsiperheelle.
Miten saan kuljetettua ikkunalasit? Ne on juuri pesty enkä haluaisi liata niitä muutossa.
Otan ainakin sen pillusuihkun mukaan. Onhan se ollut mun sisällä monet kerrat.
Miten saisin tapetit mukaani? Samaa mallia ei löydy enää mistään.
Parvekken otan. Uudessa asunnossa ei ole parveketta ja tässä nykyisessä on niin kiva näköalakin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:34"]
Me otetaan seinät myös mukaan ovet ikkunat. Revitään tapetit , otetaan vessanpöntöä ja lavuari myös ihan kaikki mutta jätetään avaimet.
[/quote]
Mistä tuleva asukas tietää, ettei sinulla ole kopioita avaimista?
[/quote]
Miksi se huolettaisi kun ei ole enää ovea?
[/quote]
Kai uusi asukas hankkii oven?
[/quote]
Niinpä. en tullut ajatelleeksi että on se mahdollisuus vs. 50 000 että entisen avain käykin tähän oveen ja vielä sama 50 000 mahdollisuus että tämä entinen asukas haluaisi käydä eks kämpässä. Ajatella.
Otan koko kaupunginosan, koska tämä on varsin viihtyisä.
Me otetaan parkettikin mukaan ja puutarhasta istutukset ja kivetykset.
Suihkun jos ottaa, niin kai hanankin?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]
Te jotka otatte saunan, jätättekö löylykauhan?
[/quote]
En jätä. Otan lämpömittarin ja laitan sen kauhan kanssa ämpäriin. Taloyhtiön saunassa on näet ämpäreitä.