Jätättekö hanat kun muutatte? Entä pistorasiat?
Kommentit (99)
Ikkunat ainakin otan, koska niistä on kaunis näköala merelle.
Totta kai, kiuasta, vessanpönttöä ja seinämaaleja unohtamatta.
Keittiö lähtee mukaan, koska seuraava kuitenkin repisi sen ja laittaisi uuden tilalle.
Joo vessanpönttö on ehdoton, pitäähän ne omat jätökset talteen saada
Jätän kalusteeni, joten voin kai ottaa saunan?
Putket otan ehdottomasti, koska ne ovat uudet ja kärsin kovasti putkiremontin aikana. Sitä eestin kielen höpötystä...
Ovenkahvat revitään ainakin irti ja ovisilmä jos lähtee. Lämpöpatteri yritetään kans kantaa pois ja varmaan myös puoliksi käytetyt sulakkeet ruuvataan irti. Juuri ollaan muuttoa tekemässä.
Kuun vaihteessa muutetaan, mutta enää on muovimatot irroittamatta lattioista. Kaikki muu vietiin.
Postiluukku on lähdössä mukaan, koska uudessa kodissa on ulkolaatikot. Haluan postini sisälle.
Mä otan aina lattialistat ja kaappien ovet mukaani kun muutan. Sit tietty jääkaapista vien hyllyt ja valonkin. Ai niiiin, vielä onkin lämpöpatterit irrottamatta, joten back to business :)
Tapetit ja ovet on otettava, koska kissamme on tottunut raapimaan niitä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:55"]
Mä otan aina lattialistat ja kaappien ovet mukaani kun muutan. Sit tietty jääkaapista vien hyllyt ja valonkin. Ai niiiin, vielä onkin lämpöpatterit irrottamatta, joten back to business :)
[/quote]Mä otin vain termostaatit, koska patterit olivat niin kylmät talvellakin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:55"]
[/quote]Mä otin vain termostaatit, koska patterit olivat niin kylmät talvellakin.
[/quote]
Nää on niin lämpimät et pakko ottaa jos tulevassa asunnossa onkin kylmä :)
Pakastin on pakko ottaa, koska muuten pakasteet sulaisivat muutossa. Jääkaappi lähtee siinä samalla, koska se on yhdistelmäkaappi.
Mä otan naapuritkin mukaan. Ovat niin mukavia.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:58"]
Mä otan naapuritkin mukaan. Ovat niin mukavia.
[/quote]Mä jätän ne seuraavalle asukkaalle. Vahinko kiertämään... :)
Otan nuo isot kuuset ja männyt mukaan. Mitä vettiä. eihän vuokra-asunnosta saa ottaa mitään mukaan ja kuka hullu ottaa hanat ja vessanpöntöt mukaan vaikka asuisi omistusasunnossa. Huutonaurua!!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:59"]
Otan nuo isot kuuset ja männyt mukaan. Mitä vettiä. eihän vuokra-asunnosta saa ottaa mitään mukaan ja kuka hullu ottaa hanat ja vessanpöntöt mukaan vaikka asuisi omistusasunnossa. Huutonaurua!!!!!
[/quote]Aika monikin. Kai olet nähnyt mitä kirppiksillä myydään?
Parkkiruutu on tarkoitus ottaa. Se on nyt niin huonossa paikassa, ettei sillä kukaan mitään tee.