Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-v rock keikalle?

Vierailija
22.05.2015 |

Olen siis eronnut kahden lapsen äiti. Vanhempi on 13-v. Tänään kuulin että isänsä on luvannut maksaa tytölle junamatkan ja keikkalipun Helsinkiin. Kaveriporukka siis lähdössä ja yhden tytön äiti lähtee mukaan.
Voin sanoa että nyt kiehuu! En todellakaan olisi lupaa tuohon antanut itse, jonka tyttö tiesikin josta syystä isälleen meni ensimmäisenä.
Olenko nyt ihan kalkkis, kyseessä kuitenkin iltakeikka klubilla, vaikkakin ikärajaton onkin. Voinko kieltää menemästä vai onko pakko vaan antaa tytön mennä ja kokea tuo...On vaan vielä niin nuori....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kalkkis.

Vierailija
2/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla festareilla porukka hilluu vauvat olkapäillä. Sinne vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverin äiti on mukana keikalla, niin mikä on ongelma?

Vierailija
4/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]Jos kaverin äiti on mukana keikalla, niin mikä on ongelma?
[/quote]
En tiedä, jotenkin tuntuu että miksi tämäkin aloittaa niin nuorena, mitä kokemuksia sitä sitten parin vuoden päästä pitää päästä kokemaan...Joo, en tiedä, olen kai vanhanaikainen...Ja nimenomaan tuo klubiympäristö tökkii, ja koulustakin pitää olla pari päivää pois...

Vierailija
5/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan!

Vierailija
6/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:07"]

Jos kaverin äiti on mukana keikalla, niin mikä on ongelma?

[/quote]

Tätä olin minäkin tulossa kysymään. Jos olisivat keskenään lähdössä niin en mäkään päästäisi, mutta jos joku aikuinen mukana niin ok. Vaihdat yhteystiedot mukaan menevän äidin kanssa ja juttelet teinin kanssa pelisäännöt halki. Itse menin ekalle rock-keikalle (omassa kaupungissa tosin) 13-14-vuotiaana kahdestaan kaverin kanssa.

Vierailija
7/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ikärajattomissa keikoissa on täysin eri meininki kuin K-18 keikoilla. Jos on ikärajaton, niin ei saa tarjoilla edes alkoholia, paitsi erikeen K-18 alueella jonne ei lapset voi mennä.
Muutenkin noissa ikärajattomissa suurin osa yleisöstä on luultavasti 15-17 vuotiaita ilman ketään "valvojia" joten jos menee aikuisen kanssa niin sinne vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme