Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty uskomaan näitä ihmisten äkillisiä menehtymisiä

Vierailija
25.06.2015 |

Tänään olen todella kovasti miettinyt nuorena lähteneiden kohtaloita. Ei siihen kukaan voi olla valmis, jos sairauden kautta joutuu elämän jättämään. Erityisesti erään nuoren äidin kohtalo, joka täälläkin on puhuttanut on ollut paljon mielessä, suorastaan painanut mieltä. Sairastuin hänen kanssaan samaan aikaan ja löysin kyseisen S&L-blogin ollessani itse sairaalassa, liikuntakyvyttömänä, vailla tietoa selviänkö. Kuvittelin meidät molemmat kesään mennessä terveinä, vaikeudet ohittaneina eikä aluksi mieleeni tullut edes vaihtoehto ettei hän parane. Minä aloin kuitenkin parantua ja olen nyt kunnossa, valmistelemassa pienen lapseni toisia syntymäpäiväjuhlia. En voi käsittää, että hänelle kävi niin, olen pohjattoman surullinen ja kauhuissani siitä tilanteesta jota hän ja hänen lähipiirinsä ovat joutuneet käymään läpi. Omakohtaisesti muistan sen pelon tunteen, jonka keskelle rauhan toi ainoastaan tieto että joku rukoilee puolestani. En tiedä mutta halusin vain jakaa ajatukseni, jotka raskaasti kiertävät samaa ahdistavaa ja surullista kehää. T <3 ajatuksissani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Paljon olen miettinyt minäkin... vaikka en sairastakaan kuolemaan johtavaa sairautta, mutta kroonista ja vammauttavaa...

Vierailija
2/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.
-mies29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelimme kolme viikkoa sitten Skypessä mieheni ulkomailla asuvan veljen kanssa. Hän oli ihan normaalissa kunnossa, hyvässä kunnossa ja heitti vitsejä. Häneltä löytyi syöpä pari vuotta sitten, mutta on leikattu ja kaiken piti olla testeissä ok. Sai yllättäen aivoinfarktin, ja tutkimuksissa löytyi aivoista syöpäpesäkkeitä. Kuoli 9 päivää myöhemmin. Ja hautajaiset oli viikon alussa, mieheni ei kerennyt matkaan. Tätä on vaikea ymmärtää...

Vierailija
4/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei 33 v nyt mikään nuori ole enää. Toki keski-ikäinen "nuori".

Vierailija
5/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tässä elämänkulussa, kun ei ikinä tiedä, mitkä kortit jaossa saa käteensä. Joskus tulee ässä, joskus risti.

Vierailija
6/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kolmas vastaus oikeasti säännöllisen palstakommentoijan?

Allekirjoitus on yleensä tekstin alla.

En ole pitänyt häntä noin julmana ihmisenä.  

Vierailija
7/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:39"]no ei 33 v nyt mikään nuori ole enää. Toki keski-ikäinen "nuori".
[/quote]
No kyllä 33v on nuori. Monet naiset varsinkin elävät jo satavuotiaiksi. 100-33=67. Eli melkoisesti olisi voinut olla elinaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme