Paskimmat iskurepliikit.
Viime viikonloppuna baarissa mies heitti minulle seuraavan. "Olivatko vanhempasi simpukoita kun olet tuollainen herkkuperse"? WTF? Onko jollain huonompaa.
Kommentit (61)
Oot kyllä hyvin säilynyt. Mennääks sun luo yöksi
"Haluatko viettää elämäsi ihanimman yön?"
-En
"Lähe sit mun mukaan"
M19
"Mennäänkö meille kuuntelemaan metallicaa? Voitais pannakin siinä samalla."
"Pelaatko hevospooloa? Sillä vaan kysyn, ku näytät siltä, että tykkäät ratsastaa ja pitää mailaa kädessä."
"ANNA PILLUA!!11!!one"
"Voisinkos kutitella kitarisojasi kyrvälläni?"
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:55"]
Ei mulla iso oo, mutta nuolen ku Lassie.
[/quote]
Täähän on suloinen! Olisin varmaan heti lähtenyt matkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:55"]
Ei mulla iso oo, mutta nuolen ku Lassie.
[/quote]
Mun mielest kaikki noi ihan hyvii repliikkejä. Naiset ei vaan osaa arvostaa hyviä repliikkejä.
Täähän on suloinen! Olisin varmaan heti lähtenyt matkaan.
[/quote]
Kamalaa on se, jos joku törkyturpa tulee viereesi, katselee arvostellen nenän juurta ja kysyy että ootko yhtä kaunis sisältä kuin ulkoa?
Ok, siis toi kyllä aina toimii. Niin että lähden kävelemään.
Sä oot niin kaunis, että sun paska maistuu varmasti suklaalta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:16"]
en nyt tiedä onko muka iskurepliikki, mutta huono avaus keskustelulle, nimittäin mies tokasi "mulla on bemari ja paljon rahaa" :D
[/quote]
Toimisiko paremmin: "Mulla on Lada ja oon perse auki" :D
Miehet ottaa poskeen paremmin kun naiset haluatko kokeilla? En lähteny!
Minulla on kyllä yksi oma, vaikka ei ehkä ihan huono ole kun sillä kerralla toimi. Joskus hieman baarissa hoiperrellessa osui eteeni hyvännäköinen minua selvästi nuorempi mies. Avasin keskustelun ensimmäisellä spontaanilla repliikillä: "Kuinka vanha sä oot?"
Pilkku tuli oot vika lähetkö mukaan!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:52"]Minulla on kyllä yksi oma, vaikka ei ehkä ihan huono ole kun sillä kerralla toimi. Joskus hieman baarissa hoiperrellessa osui eteeni hyvännäköinen minua selvästi nuorempi mies. Avasin keskustelun ensimmäisellä spontaanilla repliikillä: "Kuinka vanha sä oot?"
[/quote]
olisiko toiminut yhtä hyvin jos tuo mies olisi tehnyt aloitteen samalla repliikillä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:58"]Mikä vaan rahattoman ja vallattoman miehen sanomana.
[/quote]
Entäs puolivallattoman?
Rahaton vai munaton vai kelpaako kumpikin?
Up