Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkitteko puolisoidenne puhelimia?

Vierailija
17.06.2015 |

Miksi? Itse tutkin kerram joskus 4 v sitten kun nämä näytön lukituskoodit yms eivät olleet niin yleisiä. Löytyihän sieltä viestejä toisille naisille. Soitinkin yhdelle, tämä tosin ei ikinä vastannut.
Nyt hävettää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki, eikä mun puhelinta tutkita koska siinä on sormenjälkilukitus :))

Vierailija
2/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itsetunto kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:13"]En tutki, eikä mun puhelinta tutkita koska siinä on sormenjälkilukitus :))
[/quote]
samoin täällä. Jos mä epäilisin jotain niin puhuisin enkä kieroilisi

Vierailija
4/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki. N34

Vierailija
5/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin. Vaisto osui oikeaan puolison valehtelusta huolimatta. Puhelimesta löytyi totuus.

Vierailija
6/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miehen lukituksen, mies tietää mun. Ei tarvetta tutkiskella sen sisältöä koska luotan häneen.

Vierailija
7/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki, ei kiinnosta. Sama myös toisinpäin. 18 vuotta yhdessä ollaan oltu.

Vierailija
8/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki. Käytämme muutenkin välillä toistemme puhelimia, minulla on parempi kamera, hänellä taas mm. elisa viihteen appsi josta laitan ohjelmia tallennukseen. Ei meillä ole toisiltamme mitään salattavaa. :) Tuossa tuo puhelin on tälläkin hetkellä pöydällä ja mies saunassa, mutta miksi minun sitä pitäisi tutkia...

Vierailija
9/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
10/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki, koska toisten puhelimia nyt vain ei tutkita sen enempää kuin avata henkilökohtaista postiakaan. Minulla on vanhanaikainen näppäilypuhelin, miehellä älypuhelin, enkä edes osaisi tutkia hänen puhelintaan. Hän on kyllä näyttänyt, miten lukitus avataan tai miten puheluun vastataan, mutta sen kummemmin en osaa hänen puhelintaan käyttää.

Vierailija
11/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin täysin sitä vastaan, kunnes oli pakko luottaa vaistoon ja katsoa. Paljastui, että mies pettää, onneksi katsoin. Sen jälkeen tutkin puhelimen säännöllisen satunnaisesti niin, että mies oli tietoinen asiasta. Enää en ole katsonut pitkään aikaan. Se oli osa pettämisestä seurannutta kriisiä, luottamuksen palauttamista jne ja koin sen välttämättömäksi, mies itse sanoi että voin katsoa vapaasti.

Minun puhelimeeni miehellä ei ole oikeutta katsoa, se ei hänelle kuulu enkä ole tehnyt mitään, mikä antaisi oikeuden siihen tai mitään, mitä pitäisi todistella.

Vierailija
12/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi puoliso enkä tutki. Kysymys viittasi siihen, että meillä olisi useita puolisoita.

Vierailija
13/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutki. Sellaista tilannetta ei ole tullut eikä saa tullakaan, että tutkisin kenenkään puhelinta.

Vierailija
14/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:54"]

Minulla on vain yksi puoliso enkä tutki. Kysymys viittasi siihen, että meillä olisi useita puolisoita.

[/quote]

Kysymys viittasi useampaan puolisoon vain siinä tapauksessa, että kysyjä olisi teititellyt.

Vierailija
15/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin, en siksi etten luottaisi mutta mua vaan kiinnostaa mitä musiikkia se on esimerkiksi kuunnellu viimeksi ja millasia kuvia ottanut

Vierailija
16/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alentuisi tutkimaan salaa kenenkään puhelinta. Niin alas en vajoa minkään syyn takia!