Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 5pvän työmatkalla ja vain 3tekstaria tullut,

Vierailija
21.09.2006 |

ei ole soittanut vaikka olen kahteen kertaan pyytänyt ja yrittänyt soittaa kahdesti hänelle. Tuntuu ettei perheellä ole mitään väliä, kun ei vaivaudu soittamaan takaisin. Entäpä jos mulla tai lapsilla olisi oikeasti joku hätä. Sukulaisia ei ole mailla eikä halmeilla.

Ottaa päähän miehen välinpitämättömyys. Ymmärrän, että kokouksia ja lentoja on, mutta hei silti eikö tämä ole jo aika mautonta. Kuitenkin meillä on pieniä lapsia, luulisi että edes vähän kiinnostaisi...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vaimo normaalia omituisempi tapaus

Vierailija
2/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni soittelee työmatkoilla ollessaan jatkuvasti, monta kertaa päivässä. Onko mies aina tuollainen vai onko eka kerta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ainaki mun miehellä aika rankkoja nuo työmatkat, aina ei kait ehdi ja muista viestitellä. Kyllä me hyvät yöt toivotellaan silti. Jos meillä olis kotona hätä niin laittaisin viestin ja oon ihan varma, että kyllä soittais äkkiä perään.

Vierailija
4/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut olisi vain jos jotain kerrottavaa, mutta jos kiireinen ja tylsä reissu niin ei ehkä lainkaan. Minusta ihan ok (emme ole kumpikaan kovia puhelimeen höpöttäjiä)

Vierailija
5/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jenkeissä on vaan muutamia paikkoja, jossa GSM pelittää. Samoin kauko-idässä sillä ei juuri mitään tee.

Mutta jos on GSM kantaman piirissä, minä ainakin oisin repiny pelihousuni jo ajat sitten ja soittanu niin kauan, että vastaa ja kertonu mielipiteeni käytöksestä.

Vierailija
6/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikataulu tiukka, mutta silti eilen oltiin klo 02 asti pilettämässä, sen hän kyllä oli ehtinyt tekemään...kyllä mua v...aa aika rankasti, kun olen pienien lasten kanssa yksin. Kyllä näitä työmatkoja on aika paljon. Ollaan oltu erossakin nyt viimeaikoina tosi paljon, useita viikkoja putkeen. Ja eihän sitä aina jaksa soitella ymmärrän senkin, mutta jos olen pyytänyt soittamaan, en itse saa kiinni häntä niin mulla on oikeus ollakin vihainen. En vain oikein tiedä liioittelenko tässä, mutta en usko. En äitinä voisi koskaan olla edes päivää soittelematta, jos lapsistani olisin erossa. Enkä usko, että siellä työmatkoilla muutkaan tuoreet isät tai äidit eivät kotiin soittelisin.

Mies tulee vasta huomenna illalla kotiin ja olen nyt jo ihan kiehumispisteessä...

Vierailija
7/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Baarikierrokselle ei ottanut puhelinta mukaan. Ei osannut sanoa miksi. Just joo. En halunnut huutaa sille naama punaisena

puhelimessa sillä oli kolleegoiden ympäröimänä. Mutta asia ei todellakaan jää tähän. Mä en ymmärrä mun miestä enää!

Vierailija
8/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten yleensä olette kommunikoineet? 5 pvä:n reissu ei ainakaan

minusta kuullosta tolkuttoman pitkältä, että joka käänteessä pitäisi

soitella. Oliko teillä joku hätä kotona, tiesikö mies, että odotit hänen

soittoaan? Toisaalta ei ehkä ole kiva soitella esim. kollegoiden ympäröi-

mänä ja jutella perheasioita.

Haittaako sinua nyt se, että mies on ollut myös bilettämässä, kun sinä

joudut hoitamaan kodin ja lapset? MInusta on ihan loogista, ettei otta-

nut illanviettoon puhelinta, todennäköisesti ei olisi kuullut, jos puhelin

soisi ja aattelepa jos itse olisit viihteellä, niin soittaisitko kesken kaiken

kotiin?

NÄitä kysymyksiä tuli minulle mieleen, ehkä kyseessä ihan silkka vää-

rinkäsitys? Miehesi ei voi olla ajatustenlukija ja toisaalta sinä et tiedä

miehesi ajatuksia.

Vierailija
9/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun oli toinen nainen kuvioissa. Tosin nehän olivatkin sitten " työmatkoja" eivät työmatkoja.

Mutta älä sinä tästä pelästy - ei se sitä varmaan teillä tarkoita, oli meillä muitakin merkkejä asiasta.

Vierailija
10/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen usein 2-3 päivän matkalla enkä soita välttämättä kertaakaan kotiin. tämä siksi että se maksaa tosi paljon (määränpää Venäjä) ja siksi, että uskon että mieheni pärjää lasten kanssa loistavasti ilman minuakin (lapset 6 ja 9)

matkoilla aikataulu on tosi tiukka, ihan myöhäistä iltaa myöten, vastuu ja paine matkoilla on kova ja keskittyminen työhön intensiivistä. ei se silti tarkoita sitä etteikö perheestä välittäisi.

tietenkin, jos minulle soitetaan kotoa vastaan ihan varmasti ja ainakin soitan takaisin, jos en vastata voikaan.

Vierailija
11/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo muutama päivä nyt niiiiin pitkä työmatka ole. Ja tiedän miten intensiivistä aikataulut ovat. Ja kyllä, soittelu on kallistakin. Mutta eniten ehkä harmittaa se, ettei mies soittanut vaikka pyysin, toki mitään hätää meillä ei ole ollutkaan. Ja sitten kuitenkin laittaa vain tekstaria takaisin tuntien päästä. Mutta silti. Olisi voinut hyvin baarikierroksen jälkeen soittaa, mutta ei ollut viitsinyt. Täällä olisi kello ollut sopivasti klo 20 illalla.

Kyllä me yleensä soittelemme ainakin pari päivän välein. Yleensä kyllä joka päivä. Laitoin aika tiukat tekstarit äsken hänelle. Voi olla että meni vähän yli. En vain suvaitse tällaista. Meillä oli ystäväpiirissä hetki sitten vastaava tapaus, että mies jätti perheen kotiin työmatkan ajaksi ja vaimo yritti tavoittaa aamulla. Puhelin oli kiinni, jotta mies saisi kerrankin nukuttua. Ja siitä tuli iso poru heille, sillä perheellä ei ole sukulaisia lähellä myöskään ja tosi pikkuiset lapset. Mun mies sanoi asiasta kuultuaan, ettei ikinä noin käyttäydy, että aina puhelin päällä ja että saan hänet kiinni ja oli tuomitsevinaan tämän ystäväni miehen käytöksen. Nyt on kuitenkin vähän sama juttu ja voi katsoa peiliin.

No, ehkä se ajantaju siellä työmatkoilla unohtuu, kivaa tavata vanhoja tuttuja ja ottaa rennosti illalla...

Vierailija
12/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan maanviljelijöitä joten välimatkaa voi olla kilometrejä, mutta ei ne puhelut läheskään aina koske työasioita.

Vierailija
13/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies on työmatkoilla, hän soittaa vähintään aamulla ja illalla. Joskus päivälläkin, jos on aikaa. Vähintään tekstailee kerran,pari päivän aikana.

Lentokentiltä tekstailee " Perillä xxx:ssa, jatkolento lähtee klo..."

Ja kaiken tämän tekee täysin oma-alotteisesti, mun pyytämättä.

Vierailija
14/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi luotatko mieheesi? Onko sinulla hyvä itsetunto?

Muistan kuinka itsekin välillä tein pienessä päässäni vaikka mitä johtopäätöksiä kun mies ei vastannut tai meni ulos syömään, jne. Jälkeenpäin voin sanoa että se oli minun kiukkua sille että miehellä oli vapaus joka minulta puuttui. En oikeasti uskonut että olisi pettänyt, mutta pienestäkin asiasta tein aina ison jutun ja kehitin siitä riidan. Loukkaannuin kaikesta ja syytin miestäni siitä ettei arvosta minua.

Nykyään mun oloa helpottaa se että luotan mieheeni ja tiedän että ne mun kiukut ja pahat oloni johtuu ihan muusta kuin siitä ettei mies vastaa puhelimeen - ne johtuu mun kateudesta miehen vapaudesta.

Mutta ymmärrän hyvin sinun kiukkusi ja tunteesi. Älä kuitenkaan tee asioista isompia kuin mitä ne ovat. Jos ajattelet että pettää, niin kaikki merkit viittaavat siihen vaikkei mitään oikeasti tapauhtuisikaan.

Koita miettiä miksi olet kiukkuinen ja kun mies tulee niin koita pysyä rauhallisena ja keskustella hänen kanssaa kuinka tunnet. Koittakaa löytää asiat jotka eniten sinua ärsyttää ja miten ne voisi estää. Mutta pääasia on että pystyt rauhallisena ja syyttämättä kertomaan omat tuntemuksesi miehellesi.

Vierailija
15/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juurikaan kotiin soittele työmatkoilta. Hyvät yöt illalla toivotan tekstarilla tai jos ei olla syömässä tms. soitan. Aamulla laitan yleensä tekstarin, mutta jos herään myöhässä, en laita.

Teen siellä reissussa töitä ja mies kyllä tietää, että ikävä on valtava, vaikka en rinkuttelekaan. Yleensä ei ole edes mahdollisuutta soittaa, ellei käytä siihen lounastaukoa tai illallista. Tosin, yleensä ollaan kollegoiden kanssa syömässä lounaat sun muut ja on jotenkin noloa alkaa siitä kesken ruokailun soittamaan.

Vastaukseni saattaisi olla sama: en tiedä, miksi en soita. en vaan soita. RAKASTAN SILTI!!!

Vierailija
16/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää illalla viesti: hyvää yörä rakas, ikävä. En minä mitään lentoaikatauluja kaipaa. Kuulumiset jutellaan sitten kotona.

Vierailija:

Kun mun mies on työmatkoilla, hän soittaa vähintään aamulla ja illalla. Joskus päivälläkin, jos on aikaa. Vähintään tekstailee kerran,pari päivän aikana.

Lentokentiltä tekstailee " Perillä xxx:ssa, jatkolento lähtee klo..."

Ja kaiken tämän tekee täysin oma-alotteisesti, mun pyytämättä.

Vierailija
17/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka on työmatkoilla ja jos mieheni painostaisi minua soittelemaan ja tekstailemaan pitkin päivää niin kyllä ahdistaisi. Varsinkin jos ei mitään erikoista ole sattunut. Taitaisi mennä jopa kyttäyksen piikkiin.

Mutta en tietenkään mitenkään arvostele kenenkään muun tapaa toimia. Meillä vain toimitaan eri tavalla. Kotona sitten naamatusten puhutaan kyllä kaikista asioista.

Vierailija
18/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän vastaava tilanne tuossa jokin aika sitten. Mies ei sitten kotona osannut selittää käytöstään, myöhemmin laittoi sitten masennuksen syyksi (ei jaksanut vaan kiinnostaa tarpeeksi).

Nyt on lääkityksellä ja ymmärsi, että vastuullinen vanhempi soittaa tai tekstaa enemmän kuin pari kertaa viikon matkalta.

Meillä mies ennen tuota on aina laittanut illalla jonkun tekstarin nyt niitä ei tullut eikä myöskään aamuisin jne.

Puhu miehesi kanssa, yritä olla syyllistämättä vaan puhu nätisti, että sinusta tuntui pahalta jne.

Voimia!

Vierailija
19/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä ihmeen läheisriippuvaisten palsta tämä on?? vallalla tuntuu olevan ajatus että aina täytys olla puhelimessa siipan kanssa jos tämä on työ tai muulla reissulla... 3 tekstaria on minusta ihan hyvin.. ehkäpä hänellä on tilaisuuksia iltaa myöten ja eikä siinä pääse lirkuttelemaan vaimon kanssa.

Täytyy taas miettiä aikaa ennen kännyköitä.. mitenkähän nämä asiat silloin hoidettiin?? tuskimpa etsittiin puhelin koppia mistään...

Vierailija
20/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jos suhteessa toisen tyyli muuttuu niin on aihetta jutella.

Ja minusta joka päivä voi toivottaa hyvää yötä tai hyvää huomenta ei se ole liikaa. Jos jollekin on niin varmaan sopivat eri säännöt sitten keskenään. Mutta vaikea ajatellla että rakkaan ihmisen hyvän yön toivotus olisi kellekään liikaa vaikka ihan joka ilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä