Vihreät, minähän ajelen autollani niin paljon kuin minua huvittaa!
Kommentit (27)
Niin tekisi vihreätkin paitsi, että niillä ei ole varaa autoon. Näkeehän sen siitäkin minkälaisia taksin suurkuluttajia niistä tulee kun joku toinen maksaa.
Oikea maailmanlopun puolue. Mitään ei saisi tehdä, kaikki saastuttaa.
Tällä herkellä ajan vain tarpeellisia ajoja, mutta kun polttoaineen hinta laskee ja oma rahatilanne paranee, niin kyllä minäkin alan ajelemaan enemmän. Vitsi et me ollaan ap ihan hirveitä koviksia, ooh!!
Vierailija kirjoitti:
Iiiriskin varmaan kuskaa naperonsa päiväkotiin autolla.
Kuka mies feministin kanssa erehtyy lapsia lykkimään?!
Vihreiden naisetkin meikkaavat ja värjäävät hiuksiaan. Miksi? Sellainen saastuttaa ihan turhaan.
höpöhöpö taas,siellä ne istuu liikenneruuhkassa muutkin muka-päättäjät,samanlaista sanonkomitä-porukkaa!
Ihme purkaus. Aivan kuin kouluikäinen kiukuttelisi.
Minulla on farmari diesel, kahden litran koneella. Työn ja harrastuksien vuoksi ajelen 35-40 t vuodessa. Kun seuraavan kerran vaihdan autoa, niin se voisi olla bensa tai hybridi. Täytyy nyt vähän katsoa kumpi olisi. Ei minulla ole mitään tarvetta uhota ajamisellani. Harrastan luonnossa liikkumista ja kalastusta. Ilmaston lämpeneminen on tosiasia, jonka olen yli 40 vuotta kestäneen harrastukseni myötä selvästi havainnut. Ja muutos on ollut pelottavan nopeaa. Ne jotka eivät liiku "tuolla ulkona" eivät käsitä, mitä on menossa. (Tai siis, ne jotka eivät ymmärrä näkemäänsä, eivät käsitä).
t. 2xisä
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden naisetkin meikkaavat ja värjäävät hiuksiaan. Miksi? Sellainen saastuttaa ihan turhaan.
Siksi, että haluavat herättää salskean Alfauroksen huomiota. Sinä et kuulu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme purkaus. Aivan kuin kouluikäinen kiukuttelisi.
Minulla on farmari diesel, kahden litran koneella. Työn ja harrastuksien vuoksi ajelen 35-40 t vuodessa. Kun seuraavan kerran vaihdan autoa, niin se voisi olla bensa tai hybridi. Täytyy nyt vähän katsoa kumpi olisi. Ei minulla ole mitään tarvetta uhota ajamisellani. Harrastan luonnossa liikkumista ja kalastusta. Ilmaston lämpeneminen on tosiasia, jonka olen yli 40 vuotta kestäneen harrastukseni myötä selvästi havainnut. Ja muutos on ollut pelottavan nopeaa. Ne jotka eivät liiku "tuolla ulkona" eivät käsitä, mitä on menossa. (Tai siis, ne jotka eivät ymmärrä näkemäänsä, eivät käsitä).
t. 2xisä
Auto pois sitten!
Persut, menen naimisiin maahanmuuttajamiehen kanssa, koska mua HUVITTAAAA! Tykkään tummemmista ja positiivisemmista ihmisistä, enkä varmasti ole ainoa sen sortin ihminen.
Oikein!