Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka koronasta päästäisiin yli, niin uskotko näiden vuosien tapahtumat vaikuttavan sinuun vielä pitkään?

Vierailija
21.01.2022 |

Jos mietitään vaikka kymmenen vuoden päästä. Onko tänä aikana tapahtunut jotain pysyvästi muuttavaa elämässäsi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee vaikuttamaan mitenkään.

Vierailija
2/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vaikutusta.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut kertakaikkisen ihanaa aikaa!

Nautin kotona olemisesta suuresti. Tämä tuli hyvään saumaan! Lapsi muuttaa parin vuoden sisään pois kotoa, joten on ainakin tullut oltua hänen elämässään tehokkaasti mukana. "Normaalissa" elämässä se ei olisi ollut ihan näin mahdollista.

Vierailija
4/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule enää ikinä luottamaan poliitikkoihin ja viranomaisiin.

Vierailija
5/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ja katkeruus elää ainakin seuraavat 80 vuotta. Syyllisiä jahdataan ympäri maailmaa kunnes heidät saadaan loppuiäkseen vankilaan.

Näin kävi ainakin II m-sodan jälkeen.

Vierailija
6/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsestäni huolestunut, mutta tässä no kasvatettu yksi sukupolvi lapsia ja nuoria, jotka on opetettu sydänjuuriaan myöten bakteeerikammoisiksi ja pelkäämään muita ihmisiä.

Vierailija
7/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pahempiakin ongelmia kun tämä korona

Vierailija
8/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä lääkäreihin enkä hoitajiin. Viranomaisiin usko meni jo ajat sitten. Toivon, että voisin luottaa oikeuslaitokseen.

Vierailija
9/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Koska olet vielä hengissä.

Vierailija
10/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ei kosketa vain sinua, vaan koko maailmaa. Pikkasen eri mittaluokan ongelma.

Vierailija
11/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen kummempaa vaikutusta. Tai no olen saanut vahvistusta siihen ettei viranomaisiin ole luottamista.

Vierailija
12/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys surettaa.

Vierailija
13/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti! Olen oppinut olemaan enemmän itsekseni, en kaipaa jatkuvaa ohjelmaa. Jatkan harrastuksia netin kautta kotona.

Vierailija
14/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain loppuelämäni ajan. Tai mistä sitä tietää, vaikka vaikuttaisi kuolemani jälkeenkin...

Vierailija
15/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti! Olen oppinut olemaan enemmän itsekseni, en kaipaa jatkuvaa ohjelmaa. Jatkan harrastuksia netin kautta kotona.

Mä taas arvostan entistä enemmän ihmiskontakteja. Jopa niitä vähän huonojakin. Ihminen ei ole mitään yksin.

Vierailija
16/65 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nää tapahtumat käänsi mut vihreiden kannattajasta VKK:n kannattajaksi ja vei luottamuksen täysin nykyistä hallitusta kohtaan.... Vaikka korona jutut menisi ohi, tuskin enää tulisin äänestämään vihreitä, kun ne on mun luottamuksen menettäneet. Oon sellanen ihminen että joko luotan tai sitten en, ja kun mun luottamuksen menettää niin sitä ei enää saa takaisin.

Vierailija
17/65 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pandemia joskus päättyy, sen aikana tapahtuneet asiat on sinänsä helppo unohtaa. Mutta kaikki se, millä tavoin maailma on pandemian aikana ja sen vuoksi pysyvästi huonontunut, vaikuttaa tietenkin myös siitä eteenpäin.

Vierailija
18/65 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
19/65 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomioita tullaan jakamaa poljon ja pitkään, johan ne allekirjoitti suomessakin sopimuksen (lakia muutetiin) että korona vaikuttajille tullaan antamaan vain pienet tuomiot.

Vierailija
20/65 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto ja katkeruus elää ainakin seuraavat 80 vuotta. Syyllisiä jahdataan ympäri maailmaa kunnes heidät saadaan loppuiäkseen vankilaan.

Näin kävi ainakin II m-sodan jälkeen.

Kosto ja katkeruus mistä? Koita nyt sekopää päästä yli siitä että rokotteet eivät ole hol

okausti. Aivan käsittämätöntä uhriutumista.

Rokotteita on muutes ollut ennenkin ja siitä kiitoksena monia tappavia kulkutauteja ei enää samalla tavalla leviä. Mutta sitähän et tiedä/ymmärrä. Kun rokotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä