Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hedelmällinen nainen?

Vierailija
22.05.2015 |

Miehet tykkää kuulemma hedelmällisistä naisista.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No synnytin tossa kuukaus sitten, että olen ainakin joskus ollut. Se että tykkäiskö kukaan vieras mies paketista minä ja kuukauden ikäinen poika, en jaksa uskoa.

Vierailija
2/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla, yli vuosi jo yritetty lasta. Miehet ovat silti aina tykänneet, ja minulla on kyllä hedelmällisyyden merkit, isot tissit ja leveä lantio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Raskaana tällä hetkellä. :P

Vierailija
4/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:17"]

En taida olla, yli vuosi jo yritetty lasta. Miehet ovat silti aina tykänneet, ja minulla on kyllä hedelmällisyyden merkit, isot tissit ja leveä lantio.

[/quote]

Olenkin aina ihmetellyt sitä, että miten muka isot tissit tai tuuheat hiukset korreloivat hedelmällisyyden kanssa? Leveä lantio on ainakin synnytyksen takia hyvä. Nykyisin trendi tuntuu olevan silti se, että miehet pitävät naisista, joilla on todella kapea lantio.

Vierailija
5/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyyteni tuli todistetuksi tekemäni abortin kautta.

Vierailija
6/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 raskautta, 3 elävänä syntynyttä. 50/50 oonko vai en.. Raskaus alkaa helposti ja keskeytyy itsestään..

Vierailija
7/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät lanteet, kapea vyötärö ja pyöreä pylly. Tullut raskaaksi molemmilla kerroilla ekasta yrittämästä. Kaippa olen.

Vierailija
8/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suurperheellinen.

Vierailija
9/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aina heti kerrasta tärpänny

Vierailija
10/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevani. Olen nuori (21v) ja terve. Synnitin pari vuotta sitten eli silloin ainakin olin :D Ei sen jälkeen ole tapahtunut mitään mikä hedelmällisyyteni olisi vienyt, menkat on ihan normaalisti tullut ajallaan, eli enköhän :) 

Vierailija
11/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, raskaaksi ensimmäisillä yrityksillä ja viimeinen tuli ehkäisystä huolimatta. bmi on 32,olen omppuvartaloinen ja lyhyt. Kuukautiset on kuitenkin olleet säännölliset 12-vuotiaasta asti

Vierailija
12/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miehen kanssa yhdessä 13v. Ilman ehkäisyä. Tuloksena 4 raskautta joista kaksi mennyt kesken.

Vierailija
13/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin yhden lapsen saaneena voin sanoa olevani. Ensimmäisestä kierrosta raskaaksi, mutta seuraavista en voi sanoa kun ei olla yritetty. Ottaen huomioon että olen sairastanut teininä pahan anoreksian, joka saattaa heikentää hedelmällisyyttä huomattavasti. Nuori kuitenkin olen edelleen.

Vierailija
14/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska olen aina pitänyt visusti huolen siitä, ettei tarvitsekaan tietää.

Vierailija
15/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:40"]

En ole. Miehen kanssa yhdessä 13v. Ilman ehkäisyä. Tuloksena 4 raskautta joista kaksi mennyt kesken.

[/quote]

Tai sitten sinä olet hedelmällinen, mutta mies ei ole kovin hedelmällinen?

Vierailija
16/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Kolme kertaa yrittänyt tulla raskaaksi ja joka kerran onnistunut heti ensimmäisellä kierrolla, jopa nyt 35-vuotiaana..

En ole erityisen leveälanteinen, vaan enemmän tasaisen hoikka, farkut 26 tuumaa.
.

Vierailija
17/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko vastata vaikken enää olekaan?

olen ollut, olen tullut ekasta yrityksestä raskaaksi 5 kertaa.

5 raskautta, 5 lasta, 1 abortti

ja kyllä, miehet tykkäävät edelleen

Vierailija
18/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä ole ollutkaan. Kapealanteinenkin olen, nyyh.. ilmankos kukaan ei ole perään katsonut.

Vierailija
19/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeisesti kovin. 7kk yritetty lasta

Vierailija
20/38 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm noh, miehet kyllä pörräsivät kovasti ympärilläni tuossa n. 20-25-vuotiaana, mutta toisaalta siinä iässä näin taitaa olla useimpien naisten laita, vai onko? Yhden ainoan muksun olen onnistunut tähän maailmaan saattamaan, vaikka olen ollut ilman ehkäisyä suuurimman osan hedelmällisestä iästäni ja mieheni on erittäin aktiivinen sänkypuuhissa. Voihan olla, että olinkin juuri 20-25-vuotiaana hedelmällisimmilläni ja jos olisin silloin estoitta antautunut kaikille halukkaille, niin nyt olisi koko liuta hyvin erinäköisiä mukuloita. No huh sentään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän