Oletko hedelmällinen nainen?
Miehet tykkää kuulemma hedelmällisistä naisista.
Kommentit (38)
mä olen erittäin hedelmällinen vaikka on pienet tissit ja kapea lantio
Kyllä uskoakseni. Kaksi lasta on saatu alulle tokalla ja ekalla yrittämällä. Siskoille ja äidille on myös lasten saanti ollut helppoa.
Miesten suuressa suosiossa en sitten taas ole koskaan ollut :)
Onko totta, että ruskeapeppureikäiset naiset ovat vähemmän hedelmällisiä, kuin pinkkipeppuiset?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:50"]
saanko vastata vaikken enää olekaan?
olen ollut, olen tullut ekasta yrityksestä raskaaksi 5 kertaa.
5 raskautta, 5 lasta, 1 abortti
ja kyllä, miehet tykkäävät edelleen
[/quote]
Anteeksi, pakko tarkentaa: oliko tuo abortti siis kaksosten osittaiskeskeytys? Ei tarvi vastata jos et halua.
tarttee vastata:
abortti oli yksösen kokonaiskeskeytys
t. 18
En ainakaan sillä perusteella, että on epäsäännölliset kuukautiset. Pahimmillaan jääneet joskus pois puoleksi vuodeksi. Hedelmällisessä iässä olen kyllä, ja tulee nuo menkatkin joskus jonkin aikaa jopa säännöllisesti, että kai tässä mahiksia olisi lapsiakin hankkia. En tosin halua. Mutta ehkä nämä mun hormonihäiriöt huokuu (haisee? feromonien puute? liikaa testosteronia?) minusta, kun muuten olen ihan nätti ja mukava nainen, vaan eipä miehiä ihmeemmin kiinnosta :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:08"]
tarttee vastata:
abortti oli yksösen kokonaiskeskeytys
t. 18
[/quote]
Mutta jos sulla on ollut tasan 5 raskautta ja on 5 lasta...laskitko abortoidun noihin raskauksiin? Sori, taidan olla tyhmä :)
En tiedä. Yksi lapsi saanut alkunsa suunnittelematta. Muuten ollut aina ehkäisy kunnossa plus olematon seksielämä. Eli sinkkuus ja ei irtosuhteille. En taida haluta enää lapsia, vaikka kymmenisen vuotta olisi mahdollisuus. Kauheaa olisi tulla raskaaksi jollekin urpolle yhdenillanjutulle (onneksi en harrasta) ja kun en pysty tekemään aborttia.
30, kyse oli hedelmällisyydestä ja kertayrityksellä tärppäämisestä
eiku nyt tajusin, siis yks abortti, 4 raskautta (joista yks kaksosraskaus) eli 5 lasta
t. 18
E-kuppi ja levee lantio ja iso perse mulla. Tuskin olen hedelmätön
Olen erittäin hedelmällinen ja otan mielelläni lastit pilluuni.
En mikään superhedelmällinen. Nyt toista kertaa raskaana ja ikäeroa ensimmäiseen tulee 2,5 vuotta. Välissä ei ollut ehkäisyä käytössä ja imetys piti kuukatiset poissa yli 1,5 vuotta. Ennen ensimmäistä raskautta ehkäisy oli pois käytöstä vuoden.
Joo kyllä kai, kolme lasta ja kaikki alulle nopeasti. Oma mieshän tuo tykkää, tiiä sitten muista.
Kolme lasta ja kertalaakeista raskaaksi. Nyt vissiin jo laskusuunta ollut hyvää vauhtia menossa, kun ikää jo 46. Tai mistäs sen tietää? Ei olla kyllä viitsitty leikkiä edes ajatuksella kokeilla, lapset jo aikuisia. Ehkäisy vielä käytössä siis. Nimim. " lapsenlapsia varrotessa"
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:52"]
En ilmeisesti kovin. 7kk yritetty lasta
[/quote]
Yhtä hyvin se vika voi olla miehessä. Sperman laatuhan on muuttunut aina vaan vuosi vuodelta huonommaksi.
ei isot tissit ja leveä lantio takaa hedelmällisyyttä :)