Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tik tok on täynnä turhaa paskaa

Vierailija
21.01.2022 |

Voi kiesus mitä tyhjänpäiväistä materiaalia koko palvelu täynnä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen vain koiravideoita ja yhden sukulaispoikani tempauksia, joten säästyn paljolta.

Joskus TikTok kuitenkin päättää esitellä minulle jotain ihan muuta, ja pääsen ihmettelemään kaikenikäisten ihmisten suunnatonta himoa päästä esittelemään itseään muille. Uusin keksintö näkyy olevan se, että etsitään Wikipediasta tai murhafoorumeilta juttuja, joita sitten luetaan ääneen oma naama siinä etualalla. Toinen kummastuksen aihe on se, miten vääntelehditään kameran edessä jonkin tekosyyn varjolla tai ilman mitään syytä niin, että sekä naama että pylly näkyvät kuvassa yhtaikaa. Ja jos joku heittää kahden metrin päästä kananmunan vesilasiin, mikä pakko viidentuhannen tuntemattoman on yrittää samaa, filmata se ja panna tiktokkiin sydämenkuvia keräämään?

Se, mikä on alkanut rajoittaa minun purkkaa-aivoille-ajankuluani ovat "eläintenpelastusvideot", joissa joko mässäillään puolikuolleilla löytöeläimillä tai joissa ilmiselvästi on tuhrittu lemmikki mutaan, heitetty tienvarteen vinkumaan ja ollaan sitten pelastavinaan sitä. Tuhansia sydämiä ja satoja ylistyslauluja. Mikä h-tti ihmisiä vaivaa?

Vierailija
2/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiktok on täyttä paskaa,toivo että se sovellus loppuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo motii tehdä läksyi kun haluun pomppii tiktok haasteessa!

Vierailija
4/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettikää näinä aikojna, kun energiaa pitäisi säästää ja ilmastoa suojella, että TikTokin kaltaista saastaa saa edes ylläpitää.

Pari tuntia TT päivässä ja energiankulutus ja Co2 päästöt vastaa satojen kilometrien autolla ajoa - ja tätä tekee miljardit teihmiset ympäri maailmaa kaikissa sosiaalisen median alustoissa.

Täysin turhia videoita.

Vierailija
5/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuisia ihmisiä noin paljon lapsettaa? Työkseen sitä tekevät ymmärrän, nauravat matkalla pankkiin.

Vierailija
6/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livelähetyksiä jossa joku jälkeenjäänyt kummajainen möllöttää suu auki minuutti tolkulla ruutua, eikä puhu mitään. Tai sit mölyää ja riitelee ikäviä kommentteja lähettävien yhtä säälittävien pölvästejen kanssa.

Vierailija
7/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai?????

Vierailija
8/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuisia ihmisiä noin paljon lapsettaa? Työkseen sitä tekevät ymmärrän, nauravat matkalla pankkiin.

eniten naurattanut nämä 30-40v jotka yrittää tehdä sitä työkseen ja saa jtn 300 tykkäystä yleensäkin somessa

Vierailija
9/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok videoiden ym. paskojen takia lapset ja nuoret voivat huonosti ja saamme mediasta lukea seuraukset!!!

Siellä ällittömät tekee videoitaan missä lietsotaan ja pelotellaan mm. sodista, ilmastonmuutoksista, eläinten kuolemista, maapallon tuhoutumisesta, sukupuoli asioissa ym. paskaa ja utopiaa, ja näin saadaan nuorten ja lasten päät sekaisin!!!

Lapset ja nuoret eivät tarvitse tuollaista ylimäärästä sontaa herkkiin päihinsä!

Näillä on suuri vaikutus lasten ja nuorten ajatusmaailmaan!!

Onnex oon itse säästynyt noilta paskoilta tiktok ym. videoilta kun niitä ei vielä ollut mun lapsuudessa eikä nuoruudessa!!

Mitähän kaikkea sontaa olisinkaan saanut päähäni noita päivästä toiseen kattoessa!!!?

En voi kun kuvitella miten mun ajatusmaailma olisi muuttunut tai kieroutunut jos oisin joutunut nuoruuteni nuita tuijottaessa viettämään!!??

YLEISHYÖDYLLINEN HYVINVOINTI-TIEDOTE TIKTOKKAAJILLE ym. "SISÄLLÖNTUOTTAJILLE"!!!!!!

Hupailu, eläin- ja kissavideot ovat hauskoja ja viattomia, älkää muuta paskaa sinne tuputtako!!

Säästäkää muut lapset ja nuoret utopialtanne ja ideologiltanne jos te yhtään välitätte seurauksista!!!!!

Vierailija
10/26 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan yritys tehdä länsimaalaisista lyhytjännitteisiä imbesillejä. Hyvin on projekti edennyt tähän saakka.

Vierailija
11/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan tiktokia ajankuluksi ja minua ärsyttää nuo live jutut jotka tulee väkisin vaikka en niitä katso.Kysymys kerro tyhmälle saako livenä jotenkin estettyä tai jotain, menee hermot.

Vierailija
12/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan tiktokia ajankuluksi ja minua ärsyttää nuo live jutut jotka tulee väkisin vaikka en niitä katso.Kysymys kerro tyhmälle saako livenä jotenkin estettyä tai jotain, menee hermot.

Älä selaa sitä sontaa ajankuluksi!

Laita pois se puhelin.

Vierailija
13/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se videoiden taustamusiikki on aina aivan kammottava tinttara-tanttara-pimpeli-pom -lastenmusiikkia.

Vierailija
14/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinan yritys tehdä länsimaalaisista lyhytjännitteisiä imbesillejä. Hyvin on projekti edennyt tähän saakka.

Euroopassakin monet työnantajat kieltävät vakoilusovelluksen käytön työkoneissa ja puhelimissa.

Kiina valittaa asiasta vaikka ovat itse kieltäneet kaikki länsimaalaiset somet.

Vierailija
15/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista päätöksistä viime vuonna oli kun poistin Tiktokin kokonaan. Valtava aikavaras ja ahdistuksen aiheuttaja on poissa elämästäni.

Vierailija
16/26 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Facebookin keloissakaan kehumista ole...

Vierailija
17/26 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok muuten ok mutta live on ärsyttävä eikä sitä saa edes pois,vai tietääkö joku saako.menee hermot.

Vierailija
18/26 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktok muuten ok mutta live on ärsyttävä eikä sitä saa edes pois,vai tietääkö joku saako.menee hermot.

Skrollaa ohi? Eihän niitä(kään) pakko ole jäädä toljottamaan.

Vierailija
19/26 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Facebookin keloissakaan kehumista ole...

No ei, samaa skeidaa nää kaikki sosiaalimediat on. TikTok, youtuba ym. video mestat siitä hyviä että saa katsoa mitä haluaa, videoita kyllä riittää joten niitä ei niitä huonoja ole pakko katsoa. TökTök lähinnä laajennettu youtuba shorts. Viihdettähän nämä on, joten oikeaa ja väärää ei ole.

Vierailija
20/26 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok tallentaa kaikki viestisi ja tunnukseksi ja lähettää ne Kiinan kommunistiselle puolueelle. Lukee käyttöehdoissa, jotka tietenkin luitte ennen hyväksymistä.