Oletko boheemi? et meikkaa tms
eikä vaatteesi ole mitenkään viimmestä huutoa? mutta miten suhtaudut jos ystäväsi meikkaa ja on kiinnostunut vaatteista. Häiritseekö se sinua?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:45"]
Minusta Sofia Oksanen on enemmän hipsteri kuin boheemi.
ap
[/quote]
Nonni, menes muualle tröllimään.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:22"]En todellakaan! Meikkaan, minulla on hiustenpidennys, värjätyt hiukset, värjätyt kulmat, ripsipidennys, tekorusketus, täytetty huuli. Kun kaiken tekee taidolla ja huolella, lopputulos on hämäävän luonnollinen. [/quote] Ainiin ja ostan joka kuukausi vaatteita. Mutta väitän olevani hyvinkin boheemi luonne.
[/quote]
ehkä me käsitämme käsitteen vähän erillä tavalla. Puhun nyt boheemista pukeutumistyylistä, en elämäntavasta.
ap
[/quote].
No sinä nyt et selvästikään käsitä koko käsitettä.
"Boheemi" on täällä jo käsitelty, ei siitä sen enempää. Mutta siis en meikkaa enkä seuraa muotia. Valitsen vaatteet sen mukaan, tuntuvatko hyvältä päällä, ovatko käytännöllisiä ja miellyttävätkö ne omaa silmääni. Kavereiden meikkaamiset ja vaatteet ovat heidän oma asiansa, eivät ne häiritse niin kauan kuin eivät yritä minulle tuputtaa meikkejään ja muotivaatteitaan. Kaverini ovat kyllä niin fiksuja, etteivät moista yritä :) Ja ennen kaikkea he osaavat puhua kanssani aivan muista asioista kuin muodista ja meikeistä - jos eivät osaisi, eivät he olisi edes kavereitani :)))
Olen ammatiltani kokki joten en voi käyttää "harava" mallisia ripsipidennyksiä enkä "moppi" mallisia hiuspidennyksiä koska näistä putoilee kokoajan karvoja ympäriinsä. Myöskin en voi käyttää meikkiä joka varisee ruoka-annoksiin.
Oletteko huomanneet että ahkeran meikkaajan vaatteilla on usein varissutta meikkiä ja kaulukset ovat ruskeat meikkivoiteesta?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:36"]
kyllä minun yksi kaveri kehuu olevansa boheemi vaikka sillä on aina vähän resut kamppeet, ja siis aina samat vaatteet päällä, eikä koskaan meikkiä eikä mitään koruja.
Mikä se tyyli sitten on?
[/quote]
Hälläväliä -tyyli.