Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä mieltä tällaisesta naisesta? Siis jos seurustelisit tällaisen naisen kanssa

Vierailija
21.01.2022 |

Naisella ei ole kaveripiiriä vaan elämän varrella tullut muutamia syvempiä ystävyyssuhteita. Tällä hetkellä yksi läheinen ikäisensä naispuolinen ystävä, muita ei tapaa.

- ei voi mennä tyttöjen iltaan koska ei ole sitä kaveriporukkaa
- ei mökkiviikonloppuihin
- ei pikkujouluihin
- ei voi järjestää synttärijuhlia
- ei voi järjestää baby showereita (teoriassa siis, nyt älkää takertuko siihen halusitteko lapsia vai ette)
jne.

Listaahan voisi jatkaa...

Voi käydä kuitenkin kahvilla/kyläilemässä toisen luona puolin toisin, voi käydä yhdessä kävelyllä ja joskus kahvilassa tai ravintolassa, voi käydä yksin kävelyllä ja joskus elokuvissakin, kahvilassa harvemmin, voi käydä kirjastossa ja paljon käykin.

Haluaisi toki enemmän kavereita mutta kun niitä ei vain ole. Työpaikka ainoa josta niitä voisi löytyä jos on löytyäkseen. Joku uusi harrastusjuttu tai kurssi voisi myös olla sellainen, kunhan koronatilanne ratkeaa.

Haluatte varmaan miehet mieluummin sellaisen joka voi tehdä luettelossa mainittuja asioita?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Listaamillasi asioilla ei ole mitään merkitystä parisuhteen muodostamisen kannalta.

Vierailija
2/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi noi asiat. T:mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainen kun kälättävät juorukaverit puuttuvat.

Vierailija
4/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Haluan vaimon ja perheen. Kaikki tuo muu on turhamaisuutta.

Vierailija
5/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa noihin on hänellä varmaan omat kaverit joiden kanssa menee. Joihinkin voidaan kutsua puolia, joihinkin ei. Tuskin ketään haittaa, ettei puoliso ravaa jossain tyttöjen illoissa.

Vierailija
6/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea vastaukset. Minua on nuorempana varsinkin kiusattu kaverittomuudesta, naisten puolelta, ja jäänyt asia pyörimään mieleen. 

Ap

Vierailija
7/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä alkaisin miettimään että miksi niitä kavereita ei ole, jotain epäilyttävää siinä on.

Vierailija
8/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että se kiusaaminen ja muu epävarmuus voi aiheuttaa myös varautumista ja tahallaan ulkopuolelle jäämistä, jottei joudu pettymään. Ystävien hankkiminen ikävä kyllä on aika työlästä hommaa ja vaatii mukavuusalueelta poistumista. Siihen täytyy kerätä energiaa ja tsempata itseään, että jaksaa. Et sä pilalla ole, vaikkei ystäviä olekaan eikä nykyinen tilanne tarkoita sitä, etteikö ystäviä olisi myöhemmin. 

Vierailija
9/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, luuletko että miestä kiinnostaa että vietätkö aikaa tyttökavereidesi kanssa vai sen yhden tyttökaverin? Ei paljoa persettä kutittele tollaset asiat.

Kunhan on jotain omaa elämää ja tekee joskus omia juttuja niin aivan se ja sama onko niitä mimmejä kenen kanssa tekee yksi vai yksitoista.

Vierailija
10/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä AP hoikka ja nätti? Vastaa rehellisesti

Vierailija
11/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä alkaisin miettimään että miksi niitä kavereita ei ole, jotain epäilyttävää siinä on.

Voi olla ettei ole maailman ystävä. Plussa mun kirjoissa. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
12/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava lukea vastaukset. Minua on nuorempana varsinkin kiusattu kaverittomuudesta, naisten puolelta, ja jäänyt asia pyörimään mieleen. 

Ap

Niinhän se on että vaikka jotkut miehet ovat kauheita naisille, suurin osa yrittää olla mukavia, kun taas naiset keskimäärin on ilkeämpiä toisilleen. Miesten huono kohtelu tai suhtautuminen johtuu tietämättömyydestä, naisten on ihan täysin tahallista. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
13/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä alku, mutta onko sinusta kuningattareksi?

Vierailija
14/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän se on että vaikka jotkut miehet ovat kauheita naisille, suurin osa yrittää olla mukavia, kun taas naiset keskimäärin on ilkeämpiä toisilleen. Miesten huono kohtelu tai suhtautuminen johtuu tietämättömyydestä, naisten on ihan täysin tahallista. Nainen on naiselle susi.

Just näin. Naiset sisäistää naisvihan paljon miehiä paremmin, miehet on vaan pihalla ja se näyttäytyy joskus ilkeytenä vaikka se on ymmärryksen puutetta.

Vierailija
15/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, itse asiassa etsin juuri sinunlaistasi, mutta ei ole vielä löytynyt

Vierailija
16/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten yksinäisyys lievittyisi paljon jos he ymmärtäisivät että erittäin harvoilla on aktiivisia isoja ystäväpiirejä joita he koko ajan tapasivat.

Hyväksyisin AP n kaltaisen naisen normaalina.

Suosittelisin hänelle ehkä koiran hankintaa!

Vierailija
17/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanne. Oman tien kulkija eikä juoruilevia mielipiteenmuokkaajia riesana.

Vierailija
18/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en ainakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolla ei olisi mitään omaa elämää (omat ystävät, omat menot, omat harrastukset).

Vierailija
19/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se nainen olla transnainen?

Vierailija
20/41 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin samanlaisena miehenä en yhtään panisi tuollaista naista pahakseni.