Mitä laitat kaurapuuroon? Teetkö siitä makeaa vai suolaista?
Itse teen vain harvoin, mutta kun teen niin puolet nesteestä pitää olla maitoa (ei rasvatonta vaan vähintään kevyt) ja puuro maustetaan suolalla ja voilla/oivariinilla. Ei mitään sokeria tai muutakaan makeaa.
Kommentit (54)
Suolaa ja oivariinia, siinäpä se, ja hyvää on.
Suolaista. Yleensä aina veteen, kun en oikeastaan ikinä osta maitoa .
Päälle marjoja , yleensä punaisia herukoita , puolukkaa tai mustikoita ( pakastan marjat ilman sokeria). Itse tekemääni mysliä tai auringonkukan siemeniä tai pähkinöitä laitan joskus päälle. Joskus ihan vaan voisilmä.
Joskus harvoin, paistettuja omenalohkoja :D
Suolaista ja makeaa, molempia yhtäaikaa.
Pikapuuroon laitan aina marjoja, ei mitään muuta.
Marjoja päälle. Harvoin tulee laitettua voisilmää vaikka lapsena se oli herkkua.
Riippuu ihan mitä tekee just sillon mieli.
Yleensä laitan marjoja. Joskus herkuttelen voisilmällä ja sokerilla.
Ja taas ja siis ja jälleen kaurapuuroaihe. Eikö jo kyllästyä, ap? Tuleeko ryynit jo korvista ulos kohta vai vieläkö ennen klo 23 repäiset pari puuroaloitusta iloksemme?
Sirottelen sokeria ja laitan voisilmön. Joskus vähän maitoa reunoiole. Puuro maitoon tehtynä tietysti aina, keitto mikrossa käy kauraleseille jos yksin syö..
Banaania ja maapähkinävoita, joskus marjoja. Eli suolaisen makeaa.
Teen puuron aina kauramaitoon ja aina kattilassa liedellä. Joskus harvoin voisilmä. En voi sietää puurossa marjoja, hedelmiä, raejuustoa tai mitään sotkua. Pidän puurosta aika neutraalina ja syön lisukkeet erikseen.
Ei tietenkään mitään makeaa sekaan. Suolaa ja oivariinia/voita mausteeksi. Marjat syön erikseen kun nekin minusta makeuttaa puuroa liikaa. Vain riisipuuron voi syödä makeana kanelin ja sokerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ja siis ja jälleen kaurapuuroaihe. Eikö jo kyllästyä, ap? Tuleeko ryynit jo korvista ulos kohta vai vieläkö ennen klo 23 repäiset pari puuroaloitusta iloksemme?
Nauroin :D
-Ap
Mustikkakeittoa tai marjoja, joskus kookossokeria ja voita
Teen kaurapuuron mikrossa pikahiutaleista veteen, ripaus suolaa. Puuron sekaan kaadan puolukkamehua.
Hieman suolaa ja oivariinisilmä. Joskus lisään maitoa tai kauramaitoa.
Laitan vähän enemmän vettä kuin ohjeessa neuvotaan. Haluan puuron (kaikkien puurojen) olevan notkeaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Keitän veteen, laitan suolaa ja voita. Joskus olen laittanut myös maitoa keittämisen aikana, olin jo unohtanut.
Raejuustoa, mustikoita ja joskus kanelia, eli makeaa