Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat kommentoivat laihojen syömistä??

Vierailija
22.05.2015 |

Syön töissä tauoilla monesti jotain itse valmistamaani salaattia. Työpaikan lihavat naiset ovat aina kommentoimassa, että minun pitäisi syödä enemmän ja oikeaa ruokaa, koska olen kuulemma jo nyt pelkkää luuta ja nahkaa. En minäkään sano heille kun käyvät ruokatunnilla hesessä, että te olette niin läskejä ettei kannattaisi sitä roskaruokaa enempää syödä. Miksi lihavat kokevat olevansa etuoikeutettuja muiden syömisten haukkumiseen?

N23 171/53

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
2/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun noin tosiaan on. Itse en ole tällaista koskaan huomannut. Olen itse normaalipainoinen, mutta meillä oli parin vuoden ajan todella hoikka ja pieniruokainen ihminen töissä, eikä hänen ruokiaan kukaan hänelle kommentoinut ja meiltä kyllä löytyy todwella pyöreätäkin sakkia. Ihmettelin kyllä itekseni miten porkkanalla ja omenalla jaksaa työpäivän, mutten tietenkään mennyt sanomaan mitään, voi olla vaikka ruoansulatussairaus tai muu yksityinen ongelma.

Voisiko olla että noilla ruokiasi kommentoivilla olisikin yhteinen nimittäjä moukkamaisuus, eikä lihavuus? No, joka tapauksessa ikävää, voithan sanoa että pitäkää huoli omista eväistänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos kommentoivat, mutta täällä meilläpäin ennemminkin laiheliinit kommentoi lihavien syömistä. Ja mediassa ruoditaan aina lihavien syömisiä. Itse 170/60 ja syön välillä töissä esim. itse tehdyn salaatin, joskus valmisruoan ja joskus pelkkiä hedelmiä tai sitten vaikka suklaapatukan.

Vierailija
4/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuota sattuu, usein, melkein aina, lihava ihminen kiusallisen tietoinen liikapainostaan ja syömisistään ja monet olettavat että muut arvostelevat syömisiään. Lihavan pitäisi syödä salaattia ja jos syö vaikkapa piirakkaa niin sitä pitää selitellä, ikäänkuin se jollekulle kuuluisi yhtään. Lihavaa saattaa provosoida laiheliinien salaatit ja vastaavat kommentoida että "hei, miksi syöt tommoista mitä minun pitäisi syödä jotta laihtuisin, ei sinun, sinähän olet jo laiha".

Minäkin olen melkoinen läskimaha mutta en kommentoi muiden ruokia ja syömisiä (muutenkuin normaalia jutustelua, onpas hyvännäköistä ruokaa, kuinka teit sen jne jne). Soisin ettei muutkaan kommentoisi omia annoksiani, pliiis! Sovitaanko ettei arvostella toisten ruokailutottumuksia, ok?

- Mahakas mies

Vierailija
5/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Sama tosiasioiden vääristely näemmä jatkuu vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Kerrotaan totuus: lihavat eivät kommentoi kenenkään syömisiä, laihat kommentoivat taukoamatta.

Vierailija
6/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kenelläkään ei ole tarvetta kommentoida kenenkään toisen syömisiä ainakaan ikävään sävyyn. Olen itse sellainen ihan normaalikokoinen, en laiha mutta en lihavakaan, ja kyllä minulle ollaan työpaikalla kommentoitu mm. salaatin syömisestä (ei tuo ole oikeaa ruokaa / ei tuollaisella pärjää), tonnikalan syömisestä (miten voit myrkyttää ittes lisäaineilla / tiedätkö paljon noissakin on suolaa) ja satunnaisista energiajuomista (miksi sä myrkytät itseäs). Kommentoijat ovat olleet kaikkea laihan ja lihavan väliltä, ja joka kerta se ärsyttää yhtä paljon.

N 167/59

Vierailija
7/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisia ne huutelijat on. Laihan silmään näyttävät lihavilta ja lihavan silmään laihoilta. Oikeasti lihavat tai laihat eivät kommentoi ruokia, koska aihetta on ruodittu ihan riittävästi lähipiirissä.

Vierailija
8/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:00"]

Normaalipainoisia ne huutelijat on. Laihan silmään näyttävät lihavilta ja lihavan silmään laihoilta. Oikeasti lihavat tai laihat eivät kommentoi ruokia, koska aihetta on ruodittu ihan riittävästi lähipiirissä.

[/quote]

Vähän epäilen. Lihavat eivät yleensä erota olevansa läskejä, koska ihmiset nykyisin ajattelevat, että lievä ylipaino on normaalipainoa. Suomi on niin täynnä läskejä, että siitä on tullut monen ihmisen silmissä uusi normaali. Katselee vaikka treffi-ilmoituksia ja vertailee kuvia, painoja ja sitä mikä on ruumiinrakenteeksi ilmoitettu.

Vierailija
9/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:45"]

Jaha. Sama tosiasioiden vääristely näemmä jatkuu vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Kerrotaan totuus: lihavat eivät kommentoi kenenkään syömisiä, laihat kommentoivat taukoamatta.

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. Sinä et voi läskinä kumota muille ihmisille tapahtuneita asioita mahtikäskylläsi.

Vierailija
10/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Ja sitten nämä ylipainoiset ihmettevät kun jaksan syödä niin paljon kun itse tulevat niin pienestä määrästä kylläiseksi.

Vierailija
11/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistappa paska. Kyllähän ne ruokaterveysterroristit on jotain ihan muuta kuin lihavia.

Vierailija
12/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman karppibuumin aikana juuri ne ylipainoiset ihmettelivät kuinka pystyin syömään makaronilaatikkoa töissä, kun "ihan hirveesti karppia, karppia". Tästä on vuosia aikaa ja itsehän olen edelleen normaalipainoinen ja syön makaronilaatikkoa. Ylipainoiset ovat edelleen ylipainoisia, mutta eivätpä enää kehtaa kommentoidakaan. Häpeä opettaa hitaimmankin.

Vierailija
13/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin tukeva ex-tyttöystävä kommentoi samanlaisia aina, kun tein itselleni mökkireissulla mm. kasvisnytttejä tai söin pikkuporkkainoita sipsien sijaan. Sitten jos söin vaikka popcornia leffaa katsoessa, hän jaksoi huomauttaa ilkeästi, että ei varmaan kantsi syödä noita, ettet liho. Huoh, en minäkään hänen grillimakkaran mättämisestä jaksaisi edes kommentoida mitään.

Vierailija
14/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle karppaajat olivat jatkuvasti jupisemassa, huokailemassa ja pyörittelemässä teatraalisesti silmiä silloin kun heitä vielä työpaikalla oli (nyt ovat hurahtaneet kuka mihinkin uudempaan juttuun ja tuntuu leipä maistuvan). Olin kuulemma väärällä tavalla hoikka (karppaamaton ja vielä kasvissyöjä) ja kyllä minullekin vielä alkaisivat ihan varmasti kilot karttua. Sitä odotellessa.

Tosin täytyy myöntää, että moni ylipainoinenkin (osa heistäkin karppaajia) on tullut nälvimään, ettei kanin ruoalla elä. Tässä minä kuitenkin edelleen hengitän hoikkana ja hyväkuntoisena.

Vierailija
15/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä syön, on väärin. Esimerkiksi jos otan pienen annoksen, vieläpä jotain terveellistä ruokaa: "Voii, oot niin pieni. Sun pitäis syödä enemmän, että jaksat". Jos taas jossain bileissä vetäsen pitsan ja muut mätöt: "Syötpä paljon. Miten pysyt noin hoikkana? Mihin mahaan syöt?" ja muutama luoneet epäileviä katseita kun menen ruokailun jälkeen vessaan. Niin, ihan kuselle menin enkä oksentamaan.

- 165/48 ja 25v.

Vierailija
16/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:30"]

Syön töissä tauoilla monesti jotain itse valmistamaani salaattia. Työpaikan lihavat naiset ovat aina kommentoimassa, että minun pitäisi syödä enemmän ja oikeaa ruokaa, koska olen kuulemma jo nyt pelkkää luuta ja nahkaa. En minäkään sano heille kun käyvät ruokatunnilla hesessä, että te olette niin läskejä ettei kannattaisi sitä roskaruokaa enempää syödä. Miksi lihavat kokevat olevansa etuoikeutettuja muiden syömisten haukkumiseen?

N23 171/53

[/quote]

sano ettei ole enempää nälkä. et varmaan nälässä siellä istu

bmi varmaan terveen puolella ettet ole anorektikko.

Vierailija
17/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut samaa edellisessä työpaikassa. Säälittävää kiusaamista eräältä erittäin ylipainoiselta työkaverilta.

Vierailija
18/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:05"]

Haistappa paska. Kyllähän ne ruokaterveysterroristit on jotain ihan muuta kuin lihavia.

[/quote]

Aivan! Just, kun pääsin toisessa säikeessä kehumasta palstan siivoutumista, niin huomaan, että ne samat pikkulapsiksi jääneet "kato läski, kihihi" -paskanjauhajat ei ole mihinkään poistuneet.

Taitaa olla taas aika jättää tämä palsta seuraavaksi muutamaksi vuodeksi muhimaan saastaansa.

Vierailija
19/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut useimmiten myös ylipainoisten kommentointia. Usein se on tosin sellaista, että "onpa sulla terveellisen näköinen salaatti, munki pitäis syödä noin, mutta kun en jaksa" tms. Tai sitten kommentoidaan, kuinka syön niin paljon. "Miten sä voit pysyä noin hoikkana (olen btw ihan normaalipainoinen enkä erityisen hoikka) kun syöt noin isoja annoksia. Mä kun vähän katsonkin pullaan päin, niin heti se on vyötäröllä." Ilmeisesti nämä ihmiset eivät vaan tajua, että kun syö esim. kasvispainotteisesti, ateria voi olla iso, mutta silti kevyt. Myöskään eivät tunnu hiffaavan, että vaikka syönkin ison lounaan, myös liikun paljon, enkä tosiaan mussuta sitä pullaa joka kahvitauolla.

Sinänsä mua ei haittaa ihmisten kommentointi, mutta monella tuntuu olevan ihan ihmeelliset käsitykset siitä, mitä on kevyt syöminen esimerkiksi...

Vierailija
20/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas pari kiukkuista akkaa löytynyt tähänkin ketjuun. Kyllä mullakin on nimenomaan kokemusta ylipainoisten kommentoimisesta hoikkien ruokiin, mutta ihmisestähän se riippuu. Eli idioottimaisuutta kyllä löytyy ihan jokasesta muodosta ja mallista ja painosta, eikä ole mitään absoluuttista faktaa että onko ne juuri vain lihavia jotka kommentoi vai nimenomaan laihoja, vaan tässä keskustellaan juuri ap:n kokemuksen pohjalta. Aivan idioottia touhua tuo kommentointi, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. se on aina paras vaihtoehto kun nämä ihmiset huomaa ettei sua voisi vähempää kiinnostaa mitä he ovat sun syömisistä mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi