Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotkaa niistä paskoista ukoistanne. Minut jätettiinja selvisin siitä

Vierailija
22.05.2015 |

joten tekin selviätte varmasti. Teillä huonot liitot, joten helpottavaa päästä siitä pois. Mulla oli hyvä mies, joka jätti mut. Selvisin silti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä selvisit ja missä ajassa? Mä en meinaa selvitä, vaikka paska mies jätti mut.

Vierailija
2/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä mies jätti sinut ap? Oletko sinä kenties paska, vai miksi? Kauanko erosta on että voit varmuudella sanoa selvinneesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:30"]Miksi hyvä mies jätti sinut ap? Oletko sinä kenties paska, vai miksi? Kauanko erosta on että voit varmuudella sanoa selvinneesi?
[/quote]
Vai oliko se mies niin hyvä, kun kerran jätti?

Vierailija
4/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä ap:n kanssa. Toisaalta, päätös on todella vaikea, varsinkin jos on lapsia. Eikä päätöstä kuulukaan tehdä mitenkään kevyin perustein.

Itse mietin asiaa useamman vuoden ja katsoin sen avioliiton tappiin asti. Eropäätös oli lopulta todella helpotus, enkä ole ikinä katunut. Lapsille ero on kuitenkin todella tuskaista ja vaikutukset voivat kantaa vuosien päähän. Silti olen sitä mieltä, ettei lastenkaan takia kannata jäädä. Ymmärrän kuitenkin sitäkin päätöstä, että ollaan yhdessä lasten takia. Väkivaltaisen tai alkoholin tai muun riippuvuuden pilaaman suhteen jätän tietenkin tämän vaihtoehdon ulkopuolelle.

Vierailija
5/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että meille aina toitotetaan miten individualisteja ihmiset ovat nykyään, mutta silti puolet ihmisistä jaksaa naimisissa ilmeisesti hamaan hautaan asti. Jos me nyt ollaan kerran itsenäisiä ja yksilöllisiä, elämä ilman ahdistavaa riippakivimiestä on varmasti nautinnollisempaa kuin sellaisen kanssa. Ja tuskin Suomessa tarvitsee nälkään kuolla edes työttömän yksinhuoltajan lapsineen, työssäkäyvästä puhumattakaan.

Vierailija
6/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:27"]

Miten sä selvisit ja missä ajassa? Mä en meinaa selvitä, vaikka paska mies jätti mut.

[/quote]

Kyllä sä vielä selviät, usko pois!

Vierailija
7/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut paskasta. Noita pitkään yhdessä viihtyviä pareja kun katsoo, niin täytyy ihailla sitä kärsivällisyyttä ja loukkausten sietokykyä. Joskus kuulee 60-70 miesten suusta sellaisia sammakoita vaimolleen.

Mutta kyllä nuoremmatkin parit monet pysyvät yhdessä ilman uskonnollista taustaakin, jos alkoholinkäyttö on järkevää.

Vierailija
8/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että uskoistanne. Ajattelin, että mitä niin pahaa olet tehnyt, että joku uskonlahk sinut heitti pihalle ja jätti pois sieltä.

Vierailija
9/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:24"]

joten tekin selviätte varmasti. Teillä huonot liitot, joten helpottavaa päästä siitä pois. Mulla oli hyvä mies, joka jätti mut. Selvisin silti.

[/quote]

Jos hyvä mies jätti sut, niin kannatais ehkä miettiä onko sussa kaikki ok. Sulla taitaa olla asenneongelma.

Vierailija
10/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä ynnäillyt jotenkin näin, kun tätä omaa perhehelvettiäni olen elänyt, että liitot joissa on oikeasti todellisia ongelmia, alkoholismi, väkivalta... omassani miehen persoonallisuushäiriö, niin suhde jostain kumman syystä kestää pidempään kuin sellainen jossa tapellaan siitä että toinen on niiiin tylsä tai niin kiinni ettei niinku saa hengittää, tyyliin "siis onko sen ihan pakko kysyä aina mun mielipidettä, miksei se voi vaan päättää itte?!"

Sellaiset suhteet, jotka voisi puhua terapiassa kuntoon, rikotaan ja näitä tarinoita olen kuullut useita että vielä vuosikymmen jälkeenpäin harmitellaan kun antoi hyvän pois.

Kuulostaako kenestäkään muusta että voisi olla näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme