Mammat tarkkana! Kun miehesi lähtee "pesemään autoa", vaikka...
...se ei ole edes likainen, hän menee oikeasti tänne.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]Just tämmösiä muijat on, miehiltä vaaditaan mitä vaan, mutta itse menevät heilumaan tissit paljaina kuin mitkäkin vajakit. Tässä selitys miksi naiset ei tule ikinä yltämään älykkyydessä miesten tasolle. Tässä syy, miksi miehet menestyy tieteessä, taiteessa ja kaikessa paremmin kuin naiset. Naisille on tärkeintä saada rahaa ja huomiota, molempia miehiltä. Mutta kyllä voisi mennä noita paljastissisiä vajakkeja katsomaan, ihan tuo on naisille sopivaa hommaa :D
[/quote]
Tämänkaltaisten asenteiden takia vastustan ehdottomasti tällaista esineellistämistä. Jos firma ei saa tuotteitaan myytyä ilman naisten halventamista, on aika lopettaa firma. Menee muuten meiän perheellä boikottiin, haetaan ennemmin autojen varaosat kauempaa jatkossa.
T. kirkkonummelainen autoharrastaja
[/quote]
Taidatte olla vähän lassukoita?
Mun mies tuskin ajaa monta sataa kilometriä tissien takia. Näkee niitä lähempänäkin :D
No minua huolettas enemmän jos mies ei ois kiinnostunu tisseistä... Saa katella minun tai jonkun muun tiippareita ihan niin paljon kun haluaa. Koskeminen on eri juttu. Terv. Nainen 45 joka tykkää katella miesten mu.... Vaikka muskeleita. Oman miehensä ja muitten. Koskea vain tämän oman :)
Millaisia ihmisiä te edellä olevat kirjoittajat olette, kun pitää noin ämmitellä ja huoritella? Eikö teillä ole äitejä, siskoja, vaimoja, tyttäriä tai naispuolisia kavereita, että osaisitte nähdä naisetkin ihmisinä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]Just tämmösiä muijat on, miehiltä vaaditaan mitä vaan, mutta itse menevät heilumaan tissit paljaina kuin mitkäkin vajakit. Tässä selitys miksi naiset ei tule ikinä yltämään älykkyydessä miesten tasolle. Tässä syy, miksi miehet menestyy tieteessä, taiteessa ja kaikessa paremmin kuin naiset. Naisille on tärkeintä saada rahaa ja huomiota, molempia miehiltä. Mutta kyllä voisi mennä noita paljastissisiä vajakkeja katsomaan, ihan tuo on naisille sopivaa hommaa :D
[/quote]
Tämänkaltaisten asenteiden takia vastustan ehdottomasti tällaista esineellistämistä. Jos firma ei saa tuotteitaan myytyä ilman naisten halventamista, on aika lopettaa firma. Menee muuten meiän perheellä boikottiin, haetaan ennemmin autojen varaosat kauempaa jatkossa.
[/quote]
[/quote]
Miten olen lassukka, kun nimenomaan vastustan naisten (ja miestenkin) esineellistämistä? Eikös tuo nimitys sopisi paremmin noille huorittelijoille ja ämmittelijöille?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:21"]
Millaisia ihmisiä te edellä olevat kirjoittajat olette, kun pitää noin ämmitellä ja huoritella? Eikö teillä ole äitejä, siskoja, vaimoja, tyttäriä tai naispuolisia kavereita, että osaisitte nähdä naisetkin ihmisinä?
[/quote]On, mutta ne on ihan eri asia. Ei ne mee minnekään tissejään esittelemään, jos menisivät, olisivat nekin ihan samanlaisia horoja. Naisilla ja horoilla on iso ero nääs, jokainen voi itse valita kumpi haluaa olla. Ja kohtelu on tietysi sen mukaista.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:21"]
[/quote]On, mutta ne on ihan eri asia. Ei ne mee minnekään tissejään esittelemään, jos menisivät, olisivat nekin ihan samanlaisia horoja. Naisilla ja horoilla on iso ero nääs, jokainen voi itse valita kumpi haluaa olla. Ja kohtelu on tietysi sen mukaista.
[/quote]
Miksi kutsut itseäsi, kun olisit kuitenkin muna pystyssä menossa näitä katsomaan? Ja väitätkö etteivät nuo yllä olevat haukkumaviestit kohdistuisi muihinkin kuin niihin, jotka valitsevat esitellä tissejään? Kyllä ne halveksuvat asenteet sinunkin läheisiisi vaikuttavat. Miten muuten kutsut itseään esitteleviä miehiä?
Mut onks toi nainen tossa kuvassa?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:45"]Mua kiinnostaa lähinnä, onko naikkosilla luomutissit ja minkäkokoset? Onko ne samat ämmät ku tuossa kuvassa? Tuosta ei nää onko luomua vai muovia, luomutissit kivasti heiluu siinä autoa hinkatessa, mutta muovipallot vaan jököttää tylstästi paikallaan. Jos on luomutissit semmosilla g-kupeilla hoikassa varressa, niin jo vain meen autoni pesettämään!
[/quote]Mut sellasia ei ole. Joko tai!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]Just tämmösiä muijat on, miehiltä vaaditaan mitä vaan, mutta itse menevät heilumaan tissit paljaina kuin mitkäkin vajakit. Tässä selitys miksi naiset ei tule ikinä yltämään älykkyydessä miesten tasolle. Tässä syy, miksi miehet menestyy tieteessä, taiteessa ja kaikessa paremmin kuin naiset. Naisille on tärkeintä saada rahaa ja huomiota, molempia miehiltä. Mutta kyllä voisi mennä noita paljastissisiä vajakkeja katsomaan, ihan tuo on naisille sopivaa hommaa :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten olen lassukka, kun nimenomaan vastustan naisten (ja miestenkin) esineellistämistä? Eikös tuo nimitys sopisi paremmin noille huorittelijoille ja ämmittelijöille?
[/quote]
No kun olet tuollainen vanha mummon tossu. Vässykkä.
Eri asia olla katsojana kuin katsomisen kohteena. Mulle ei kukaan katsomisesta maksa, en myy mitään. Enkä mene noitakaan katsomaan. Mun läheiset naiset ei esittele paikkojaan julkisesti, joten eivät loukkaannu. En mäkään loukkaannu jos muita miehiä nimitellään, enkä edes siitä jos joku mua nimittelee. Joten turhaan vingut. On naisia ja on horoja, siinä se.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]Just tämmösiä muijat on, miehiltä vaaditaan mitä vaan, mutta itse menevät heilumaan tissit paljaina kuin mitkäkin vajakit. Tässä selitys miksi naiset ei tule ikinä yltämään älykkyydessä miesten tasolle. Tässä syy, miksi miehet menestyy tieteessä, taiteessa ja kaikessa paremmin kuin naiset. Naisille on tärkeintä saada rahaa ja huomiota, molempia miehiltä. Mutta kyllä voisi mennä noita paljastissisiä vajakkeja katsomaan, ihan tuo on naisille sopivaa hommaa :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kun olet tuollainen vanha mummon tossu. Vässykkä.
[/quote]
Ennemmin vässykkä kuin kussukka (eli kusipää)!
Jos minulla olisi mies, joka lähtisi pesetyttämään autonsa nähdäkseen rinnat, häpeäisin niin vitusti että olisin siitä lähtien sinkku. En seurustele teinipoikien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:47"]Jos minulla olisi mies, joka lähtisi pesetyttämään autonsa nähdäkseen rinnat, häpeäisin niin vitusti että olisin siitä lähtien sinkku. En seurustele teinipoikien kanssa.
[/quote]
Samoin. Jättäisin kyllä hyvin nopeasti myös tuon yllä olevan kaltaisen miehen, joka huorittelee ja ämmittelee naisia.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:47"]
Kuka säälittävä runkkari tuonne menee? Joku joka ei muuten koskaan näe tissejä?
[/quote]
Ilmeisesti toi yläpuolellesi kirjoittanut lesbo ainakin. :)
Mahtaa olla meidän kylällä ruuhkaa viikonloppuna;D
No, meidän autot pestään omassa pihassa joten ei ole tarvetta....