Viestiketjujen poistamisien ihmettelypaikka
Tänne voi laittaa kaikki ihmettelyt siitä että miksi joku ketju on milloinkin poistettu. Ei vie sitten turhaan tilaa tuolla keskusteluketjuissa. Ylläpito voi halutessaan vastata täällä kollektiivisesti. Esimerkikisi: "Ylläpito ei kommentoi tekemiään päätöksiä." tai "Ketju on poistunut automaattisesti kun se ei kiinnostanut ketään."
Kommentit (13)
Mua ainakin huvitti, kun kommentoin seksi-osiosaa otsikkoon: "Nainen, joka et halua seksiä" ketjun käytännössä ainoana vastaajana, jolla tuollainen tilanne on ollut päällä vuosikausia, niin moderointi päätyi poistamaan kaikki kirjoittamani viestit. Meni kyllä hiukan herne nenään kun ketjuun tuli joku pimpsaliisa kehumaan omaa seksielämäänsä, mutta kuitenkin. No, siellähän nyt asiantuntemattomat vatkaavat, että miksiköhän aloittajan vaimoa ei seksi kiinnosta...
Sain bannin kun kehuin Jenni Vartiaista ihanaksi. Moderaattori ei taida tykätä Jennistä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:38"]
Sain bannin kun kehuin Jenni Vartiaista ihanaksi. Moderaattori ei taida tykätä Jennistä.
[/quote]
Olen poistanut kaikki ketjut joissa mainitaan Jenni vartiainen. Perusteluksi olen laittanut, että vaikka aluksi ketju alkaa asiallisesti, se muuttuu nopeasti aina törkeäksi solvaamiseksi ja kunnianloukkaukseksi. Tällä perustelulla mode poistaa aina jokaisen ilmoittamani Jenni-ketjun. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi täällä Vauva-palstalla pitäisi kirjoittaa sanaakaan Jennistä, ei hänen asiat ketään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:00"]
[/quote]
Olen poistanut kaikki ketjut joissa mainitaan Jenni vartiainen. Perusteluksi olen laittanut, että vaikka aluksi ketju alkaa asiallisesti, se muuttuu nopeasti aina törkeäksi solvaamiseksi ja kunnianloukkaukseksi. Tällä perustelulla mode poistaa aina jokaisen ilmoittamani Jenni-ketjun. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi täällä Vauva-palstalla pitäisi kirjoittaa sanaakaan Jennistä, ei hänen asiat ketään kiinnosta.
[/quote]
Mutta Maisa Torpan asiat kiinnostaa. Klikkaas muuten tuota mainosta yllä, saatat voittaa tapaamisen Jennin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote]
Mutta Maisa Torpan asiat kiinnostaa. Klikkaas muuten tuota mainosta yllä, saatat voittaa tapaamisen Jennin kanssa.
[/quote]
No niin kiinnostaakin Maisan asiat. En haluaisi tavata Jenniä vaikka saisin 10 000 euroa.
Antakaa tästä palautetta suoraan Sanomalle. Eivät modet vie eteenpäin omaa toimintaansa koskevia ketjuja.
Kysyin eilen vauvatukan leikkaamisesta ja selitin, että ärsyttää, kun hiusrajassani kasvaa sellaista haiventa. Ketju oli yön aikana poistettu enkä tajua miksi. Sinne tuli kyllä joku ilkeilijä. Mutta luuliko ylläpito, että kyse oli vauvan tukasta?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:38"]
Antakaa tästä palautetta suoraan Sanomalle. Eivät modet vie eteenpäin omaa toimintaansa koskevia ketjuja.
[/quote]
Sanomaa tuskin kiinnostaa.
Ylläpito poistaa käytännössä kaikki ketjut, joista tulee ilmoitus. Eivät he tutki, onko ilmoitukseen asiallista syytä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote]
Siellä on juuri tehty isoja kyselyitä palstaan ja moderointiin liittyen, joten luulisi kiinnostavan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote]
Siellä on juuri tehty isoja kyselyitä palstaan ja moderointiin liittyen, joten luulisi kiinnostavan.
[/quote]
Ei ne halua mitään oikeusjuttuja. Jos on vähänkin epäilyttävää tekstiä, niin mieluummin poistavat. Sanoman linja on muutenkin sellainen, että sen lehdissä ei saa keskustella ikävistä aiheista, kuten maahanmuuton lieveilmiöistä ja rikoksista.
Kiva avaus!