SALAZOPYRIN ® Raskaus
Hei, mieheni syö reumavaivoihin Salazopyriniä. Syönyt n. 2-3 kuukautta. Haluaisimme kovasti lapsia. Olemme 24 vuotiaita. Mietin vain onko minulla silti mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka mieheni kyseistä lääkettä syökin. Kuulemma lääke heikentää miehen siittiöiden toimintaa ja aiheuttaa lapsettomuutta. Ajattelimme, jospa hän kuitenkin jättäisi lääkkeet vähäksi aikaa ja yrittäisimme lasta. Onko muilla kokemuksia tai tietoa Salazopyrinistä ja raskaudesta? Kiitos paljon! Tv. Vauvakuumeinen
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:14"]Tuo on muutenkin aika kehno lääke reumaoireisiin, oman reumalääkärini makaan auttaa vain n. 40 %:a.
[/quote]
Lopetin lääkärin luvalla käytön ja en ole huomannut, että nivelet olisivat kipeämmät. Itse kyllä tunnen olevani jonkin verran pirteämpi. Syön edelleen Trexania ja Oxiklorinia. Minun kohdallani kolmas lääke oli turha.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:14"]Tuo on muutenkin aika kehno lääke reumaoireisiin, oman reumalääkärini makaan auttaa vain n. 40 %:a.
[/quote]
Lopetin lääkärin luvalla käytön ja en ole huomannut, että nivelet olisivat kipeämmät. Itse kyllä tunnen olevani jonkin verran pirteämpi. Syön edelleen Trexania ja Oxiklorinia. Minun kohdallani kolmas lääke oli turha.
[/quote]
Oletkos mies vai nainen?
Minä olen nainen ja syön Salatzua.
Et voi tulla raskaaksi ! Miehesi ei ole hedelmällinen.
Eipä luultavasti tule lasten saanti tuon lääkkeen kanssa onnistumaan. Meillä onnistui vasta lähes puol vuotta kyseisen lääkkeen lopettamisesta. Mieheni lääkäri olisi jopa nostanut annostusta puolella vaikka tiesi perheenlisäys haaveista.
Niin ja käytiin siis ihan lapsettomuusklinikalla ja sperma testattiin useaan otteeseen. Ekalla näytteellä hyvänlaatuisia oli n.1,5% ja n. 4 kk päästä vähän yli 40%
Osaako joku vastata ja auttaa tässä? Pystyykö raskautumaan? En ole ap.