Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni ja tyhmä kysymys Ennustaja-tv:stä

Vierailija
22.05.2015 |

Moii :)

Tiedän että kyseisestä ohjelmasta on jo luotu aihe mutten sitä jaksa etsiä, koska oon puhelimella ja väsyttää, pahoittelen!

Eli kysymys kuuluu että kun juuri tällä hetkellä televisiossa pyörii tämä ohjelma ja loopilla pyörii jokaisen ennustajan yms "mainospuheet". Niin että missä vaiheessa ne live-soitot alkavat eli siten että ennustaja ja palveluun soittaja puhuvat ja kaikki pystyvät sen kuuntelemaan. Muistan joskus nähneeni näin tapahtuvan joten en jaksa uskoa että tuntikausia pyörii tuo looppi vain?

Isot pahoittelut vielä turhasta kysymyksestä ja aika sekavasta viestistä, mutta toivon että saisin vastauksen mahdollisimman nopeasti! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei oo mitään live-puheluita...

Vierailija
2/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa.. Voin kyllä vannoa että kerran katselin samanlaista ohjelmaa ja live-puheluna ihan. Lieneekö sitten livet lopetettu vai sekoitanko toiseen ohjelmaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live on MA + KE + LA -öisin.

Vierailija
4/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne livelähetykset on eri ja viime vkolla oli niin, että toisaalla oli live missä se akka horisi trolleille pokkanaamalla tarot korteista jne ja toisella kanavalla pyöri ne perus soita tänne numeroon mainokset ennustajista.

Itse olen sitä nyt miettinyt, että valvooko ne ennustajat sitten kaiket yöt odottaen puhelua, oikeesti?! Koska yöllähän sinne kai soitetaan jos sitä sillo mainostetaan? Onko niillä sitten jotkut tuuraajat jostainnpuhelinmyyntifirmasta vai miten että?!

Vierailija
5/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itekin huomannut, että ei ole helppo löytää livelähetyksiä. Sitten on vielä erikseen ennustaja tv ja astral tv. Yleensä tulee vaan sitä mainosjankkausta, mutta kerran heräsin aamuyöllä ja silloin tuli soittoja!

Ei ihme, että puhelut on niin kalliita kun akikki tapahtuu keskellä yötä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi