Mistä voisin löytää parisuhteen ja kivan miehen kun baarit eivät kiinnosa
Hei!
Olen eronnut pari vuotta sitten. Kaipailen kovasti uutta parisuhdetta. Minulla on joka toinen viikonloppu vapaa ja mietin, että järjestetäänkö pe-la viikonloppuiltaisin joitain tapahtumia, joissa voisi tavata kivoja miehiä. En tykkää käydä baareissa ja olen ujo tekemään itse aloitteita. Asun pk-seudulla. Vinkkejä! Kiitos! :)
Kommentit (37)
Tsekkaa näistä joku sinua kiinnostava tapahtuma ja mene sinne itseksesi, kyllä sieltä seuraa sitten löytyy:
http://www.visithelsinki.fi/juuri-nyt/tapahtumia/helsingin-tapahtumahaku
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:28"]
Nettideittailuhan tuohon on ihan paras ratkaisu. Sieltä useimmat nykyään taitaa jo puolisonsa löytää, varsinkin vähän vanhemmista ikäluokista joissa ei niin välitetä yöelämässä enää juosta.
[/quote]
Nettiin kertyy se hämärin aines ihmisistä. On siellä toki normaalejakin joukossa, mutta heitä on vähän ja useimmat normaalit poistuvat kun hetken päästä huomaava asian laidan.
Nettideittailuhan tuohon on ihan paras ratkaisu. Sieltä useimmat nykyään taitaa jo puolisonsa löytää, varsinkin vähän vanhemmista ikäluokista joissa ei niin välitetä yöelämässä enää juosta.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Suuri osa löytää netistä, ehkä puolet. Loput sitten arjessa, harrastuksissa, töissä. Baareistakin voi löytää, mutta en tiedä kannattaako sieltä edes etsiä, jos ei pidä baareista, sillä luultavasti se toinen pitää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Nettiin kertyy se hämärin aines ihmisistä. On siellä toki normaalejakin joukossa, mutta heitä on vähän ja useimmat normaalit poistuvat kun hetken päästä huomaava asian laidan.
[/quote]
Oho... Minua ei lähestynyt yksikään kovin hämärä tyyppi, useimmat oli hyvinkin fiksuja miehiä. Kymmenennestä tapaamastani sitten tuli aviomiehenikin lopulta. Niistä aiemmistakin tosiaan ainakin 8 vaikutti oikein hyviltä miehiltä, ei vaan jotenkin "kolahtanut", ei syntynyt mitään vetovoimaa meidän välille.
[/quote]
[/quote]
Netissä on ihan samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin. Eli osa on paskoja, osa on helmiä ja loput jotain siltä väliltä. Olen löytänyt aivan ihania tapauksia netistä.
[/quote]
[/quote]
Totta, sinäkin olet täällä!
Juu en kyllä netistä tosissani ettis. On mulla profiili joissain palveluissa, mutta selailen lähinnä uteliaisuuten vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:37"]
Juu en kyllä netistä tosissani ettis. On mulla profiili joissain palveluissa, mutta selailen lähinnä uteliaisuuten vuoksi.
[/quote]
hahhaa...epätoivoinen Kankaanniemi-seivaus, en minä tosissani, ihan vaan psyko-sosiaalista tutkimusta teen :-)
Netti on ok seksihakuun, mutten itse lähtisi sieltä 'vaimoa' penkomaan.
Ehkä naiset ovat tässä liberaalimpia.
Fingerporissa oli kasku, jossa mies sanoi, ettei juo viinaa uskonnollisista syistä. Sanoi juovansa sitä ihan muista syistä.
Vaikket pidäkään baareista, niin suosittelen silti seuran hakua kyseisestä instituutiosta. Siellä pääsee heti päältäpäin valikoimaan ne, jotka edes kieroimmilla silmillä arvosteltuna yltävät riman yli. Toisaalta jo lyhyt jutustele paljastaa, että löytyykö sitä kemikaalia vai ei. Ei siellä baarissa ole pakko juoda, ei pakko tanssia eikä muutakaan. Jos sinne lähtee etsimään seuraa, niin etsii sitten sitä seuraa eikä valehtele itselleen, että "täällä ollaan hauskaa pitämässä".
Enkä tarkoittanut seuran hakemisella yhdenillan seksiseuran hakemista, jos niin kuvittelit parahin lukijani.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:40"]Netti on ok seksihakuun, mutten itse lähtisi sieltä 'vaimoa' penkomaan.
Ehkä naiset ovat tässä liberaalimpia.
[/quote]
sama. vaikea kuvitella tilannetta jossa nettituttavuuden myötä voisi syntyä jotain vakavampaa. Mutta löysi se vanhasen masakin netistä oman prinsessa ruususensa et eihän sitä koskaan tiedä... vaimillaisemeni :D
Millaisia ovat ihmiset, joiden on vaikea tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ihan normaalissa arjessa?
Kiitos vastauksista! Jos nyt jostain baareista lähtisin katsastamaan, niin mitä baaria suosittelisitte? Olen 38 v. akateeminen, en mikään supertrendikäs, vaan aika tavallinen.. Toivoisin, että mies olisi kuitenkin kouluttautunut..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:47"]
Millaisia ovat ihmiset, joiden on vaikea tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ihan normaalissa arjessa?
[/quote]
Suomalaiset nyt ainakin. Juttelu on helpompaa netissä.
Minulle netti toimi. Olen nimittäin paperilla OK, mutten pidä itsestäni juuri meteliä livenä. Heti oli pari naista kimpussa kun pistin profiilin erääseen nettideittipalveluun. Kahdet treffit ensimmäiseen viikkoon on ihan hyvin miehelle.
Vielä ei ole mitään sen ihmeempää kehittynyt, mutta jos sama meno jatkuu niin todennäköisyyksien mukaan jossain vaiheessa pitäisi napata.
Kannattaa siirtyä pois sieltä paremmille mies apajille pohjoiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:47"]
[/quote]
Minä en yksinkertaisesti tapaa miehiä missään. Olen töissä naisvaltaisella alalla, harrastukset ovat aika yksinäisiä ja missään kaupassa/kirjastossa ei viitsi mennä ketään häiritsemään. Kaveripiirissä kaikki jo seurustelevat joten sitäkään kautta on hankala löytää miestä.
Käykää ulkona, kaikenlaisia tapahtumia järjestetään viikottain.
Jos perus baarimeno ei nappaa, mene kuuntelemaan livemusiikkia johonkin ravintolaan?
Itse en koskaan oikeen ole hiffannut tuota nettideittailua, on kivempi tavata ihmisiä ihan kasvokkain, siinä tietysti pitää aina asenne olle kohdallaan. Olla avoin kaikelle uudelle.