Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoe meni täysin penkin alle, miten pääsen yli tästä?

Vierailija
21.05.2015 |

Hain unelmien opiskelupaikkaan opiskelemaan ainetta jossa olen aina ollut todella hyvä. Pääsykokeet meni kuitenkin ihan päin peetä, tuntui etten osannut vastata oikein mihinkään oikein ja pää löi ihan tyhjää.

Mulla on niin surkea olo nyt, mietin vaan koko ajan miten paska olen ja musta ei tule ikinä mitään en pääse ikinä opiskelemaan ja pääsyn lopulta vaan kaupan tädiks yms.

Miten mä voisin unohtaa ton kokeen ja yrittää nähdä tulevaisuuden vähän valoisammin? En kestä enää kolmatta välivuotta, mulla ei oo tällä hetkellä yhtään mitään hyvää elämässäni ja tuo opiskelupaikka olis ollut mulle niin tärkeä juttu.

Muita pääsykokeen sössiöitä? Mitä ajatuksia käytte läpi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kun teksti tuli yhteen pötköön, en osaa näköjään edes kirjoittaa oikein..

Vierailija
2/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama joka sössi myös hakuvaiheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se koe oli sulle vaikea, niin oli se vaikea aika monelle muullekin. Jos tosiaan sinne opiskelemaan haluat, niin ensi vuoden kokeeseen luet sitten sen verran, ettei tarvi sössiä enää neljättä kertaa. Oottele nyt ne tulokset ensin!

Vierailija
4/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:24"]Ootko se sama joka sössi myös hakuvaiheen?
[/quote]

Sen sentään osasin kunnialla tehdä :D

Vierailija
5/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:24"]Ootko se sama joka sössi myös hakuvaiheen?
[/quote]

Sen sentään osasin kunnialla tehdä :D
[/quote]

No hyvä. Aloitus kuulosti meinaan ihan samasta kynästä kirjoitetulta! :D

Vierailija
6/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:24"]Jos se koe oli sulle vaikea, niin oli se vaikea aika monelle muullekin. Jos tosiaan sinne opiskelemaan haluat, niin ensi vuoden kokeeseen luet sitten sen verran, ettei tarvi sössiä enää neljättä kertaa. Oottele nyt ne tulokset ensin!
[/quote]

Vuosi on vaan niin hirveän pitkä aika, ja musta tuntuu etten kestä taas sitä pettymystä kun jään ilman opiskelupaikkaa. Nytkin jo tuntuu että olis sama kuolla

Vierailija
7/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet paineen sietoa. Se on vain yksi tilanne sinun elämässäsi. Ja aina joku onnistuu. Ehkä se olet sinä ensi kerralla.

haluatko ihan oikeasti tuohon paikkaan? Uskallatko panostaa vai pelkäätkö epäonnistumista ja siksi sössit? Uskallatko onnistua?

jos oikeasti haluat, niin sitten panostat. Mieti erilaisa keinoja. Ja tee jotain kivaa tänä vuonna myös. Uutta.

minä pääsin  neljännellä kerralla. Silloin vasta oikeasti tiesin mihin halusin. Opiskelin  kyllä sitä ennen lyhyemmän tutkinnon. Ne välivuodet oli rankkoja. En sitä silloin oikein hahmottanut.

Kyllä sinä vie onnistut. OTA rennosti.

Vierailija
8/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko bilsaa opiskelemaan? Meinasin vaan et tänään oli biologian valintakokeet

Vierailija
9/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:32"]Opettelet paineen sietoa. Se on vain yksi tilanne sinun elämässäsi. Ja aina joku onnistuu. Ehkä se olet sinä ensi kerralla.

haluatko ihan oikeasti tuohon paikkaan? Uskallatko panostaa vai pelkäätkö epäonnistumista ja siksi sössit? Uskallatko onnistua?

jos oikeasti haluat, niin sitten panostat. Mieti erilaisa keinoja. Ja tee jotain kivaa tänä vuonna myös. Uutta.

minä pääsin  neljännellä kerralla. Silloin vasta oikeasti tiesin mihin halusin. Opiskelin  kyllä sitä ennen lyhyemmän tutkinnon. Ne välivuodet oli rankkoja. En sitä silloin oikein hahmottanut.

Kyllä sinä vie onnistut. OTA rennosti.

[/quote]

Tiedostan kyllä itsekin että mulla ei pää jotenkin kestä noissa koetilanteissa. Mulle on niin tärkeää päästä opiskelemaan että tavallaan pilaantunut mahdollisuudet jos sillä jännittämisellä ja panikoinnilla.

Mut miten pystysin kehittää itseäni tuossa?

Vierailija
10/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pilaan* ^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi