Voiko feministi rakastaa miestä?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:57"]En voisi seurustella feministin kanssa, täydellinen deal breaker. Ja ennenkuin joku tulee kiljumaan taas kuinka kukaan feministi ei halua minunkaan kanssa seurustella, niin hyvä koska tunne on todellakin täysin molemminpuolinen. [/quote] Ja tällekin perustelu varmaan luokkaa "feministit vihaa miehiä yhyy"
[/quote]Minusta feministit ovat kuvottavia ja vastenmielisiä ihmisiä, sellaisen kuvan olen heistä saanut. En halua viettää aikaani kuvottavien ja vastenmielisten ihmisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:04"]
Myönnän, että se on naiselle miinus, jos sanoo olevansa feministi. Se on plussaa, jos sanoo kannattavansa tasa-arvoa.
Näillä kahdella on valitettavasti usein eroa.
[/quote]
Eroa sun päässä? Vai seurusteletko tyyppien kanssa jotka eivät tiedä mitä feminismi tarkoittaa?
On mahdollista. Mutta tuskin mitään antifeminististä naisten vihaajaa voisi kuitenkaan rakastaa.
Feminismi ei ole synonyymi tasa-arvolle, minäkin pidän tasa-arvoa kannattavista ihmisistä, mutta feministeistä en pidä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:10"]
Feminismi ei ole synonyymi tasa-arvolle, minäkin pidän tasa-arvoa kannattavista ihmisistä, mutta feministeistä en pidä yhtään.
[/quote]
"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:12"]
[/quote]
[/quote]Aika moni nainen ajattelee nykyään niinkuin minä, he kannattavat tasa-arvoa ja haluavat ottaa pesäeron feministeihin. Keski-Pohjanmaan Keskustanuorten piirin puheenjohtaja Elina Lappalainen kirjoittaa mm. seuraavaa:
En tiedä millä perustein nykyisin naisten kohtaamat ongelmat/ haasteet olisivat esimerkiksi miesten kohtaamia ongelmia suurempia.
Voisimmeko edistää tasa-arvoa yhdessä sukupuoleen katsomatta? Kuntoon laitettavaa, kun tässä maassa piisaa ja olisi entistä tärkeämpää tehdä sitä saman katon alla, myös kaikissa puolueissa.
Haluan omalta osaltani aidosti rakentaa maailmaa, jossa sukupuolella ei ole väliä. Samasta syystä menin aikoinaan inttiinkin.
Koska on tasa-arvo-ongelmia, jotka kohdistuvat erityisesti naisiin, ja on tasa-arvo-ongelmia, jotka kohdistuvat erityisesti miehiin. Molemmista täytyy puhua ja molempiin täytyy tarttua - yhdessä. Ne eivät ole, eivätkä tule olla naisjärjestöjen asia. Tasa-arvo ei ole naisasia tai miesasia. Se on kaikkien asia. Valitettavasti monesti naisjärjestöt karkottavat kannanotoillaan ja toimillaan osan ihmisistä vain kauemmaksi tasa-arvotyöstä.
Mua kiinnostais tietää voiko lassukka rakastaa naista?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:21"]
[/quote]
[/quote]Aika moni nainen ajattelee nykyään niinkuin minä, he kannattavat tasa-arvoa ja haluavat ottaa pesäeron feministeihin. Keski-Pohjanmaan Keskustanuorten piirin puheenjohtaja Elina Lappalainen kirjoittaa mm. seuraavaa:
En tiedä millä perustein nykyisin naisten kohtaamat ongelmat/ haasteet olisivat esimerkiksi miesten kohtaamia ongelmia suurempia.
Voisimmeko edistää tasa-arvoa yhdessä sukupuoleen katsomatta? Kuntoon laitettavaa, kun tässä maassa piisaa ja olisi entistä tärkeämpää tehdä sitä saman katon alla, myös kaikissa puolueissa.
Haluan omalta osaltani aidosti rakentaa maailmaa, jossa sukupuolella ei ole väliä. Samasta syystä menin aikoinaan inttiinkin.
Koska on tasa-arvo-ongelmia, jotka kohdistuvat erityisesti naisiin, ja on tasa-arvo-ongelmia, jotka kohdistuvat erityisesti miehiin. Molemmista täytyy puhua ja molempiin täytyy tarttua - yhdessä. Ne eivät ole, eivätkä tule olla naisjärjestöjen asia. Tasa-arvo ei ole naisasia tai miesasia. Se on kaikkien asia. Valitettavasti monesti naisjärjestöt karkottavat kannanotoillaan ja toimillaan osan ihmisistä vain kauemmaksi tasa-arvotyöstä.
[/quote]
Käsitteellistä idiotismia. Tasa-arvoa kannattavat ottavat pesäeroa aatteeseen, joka per definition perustuu sukupuolten välisen tasa-arvon kannattamiseen? Jepjep.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:21"]
[/quote]
[/quote]
Käsitteellistä idiotismia. Tasa-arvoa kannattavat ottavat pesäeroa aatteeseen, joka per definition perustuu sukupuolten välisen tasa-arvon kannattamiseen? Jepjep.
[/quote]Marko Kivelä vihreistä kommentoi keskustelussa seuraavaa:
Ongelma tuntuisi yleisesti ottaen olevan siinä, että osa feminismin nimissä toimivista ajaa aidosti tasa-arvoa ja osa nimenomaan naisten aseman parantamista.
Itse pitäisin hyvänä, jos nämä kaksi suuntausta eroaisivat toisistaan.
Johon Elina Lappalainen vastaa:
Juurikin noin. Olisi huomattavasti selkeämpää, jos olisi selkeä linja.
Ylipäätään koko muutos pitäisi lähteä Naisunionista. Sen pitäisi päivittää aatteensa ja nimensä vastaamaan paremmin tätä päivää - aivan samalla tavalla kuin puolueetkin ovat aikojen saatossa tehneet. Sillä nimellä ja aatteen päivittämisellä on iso merkitys, jotta yhä useampi kokisi asian omakseen. Nimi voisi olla neutraalimpi, kuten tasa-arvounioni. Jellainen joka joka tapauksessa kiinnittää huomiota tasa-arvokysymyksiin. Pitäisikö nykyiset naisjärjestöt muuttaa vastaaviksi järjestöiksi sitten perässä vai lakkauttaa kokonaan?
http://elinajamsa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195274-jyrkka-ei-sukupuolten-vastakkainasettelulle
Minusta nykyiset naisjärjestöt pitäisi lakkauttaa kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:57"]No mietitääs; feministi haluaa miestä ja naista kohdeltavan tasa-arvoisesti, jotta kumpaakaan sukupuolta ei sorrettaisi tai vihattaisi.
Eli joo, kyllä voi. Misandristi taas ei voi.
[/quote]
Jos feministit muka haluavat miehiä kohdeltavan tasa-arvoisesti, miksi he eivät tee mitään asialle? Kertaakaan ei feministilehti Tulva ole kirjoittanut artikkelia miesten kohtaamista ongelmista. Enkä ole kertaakaan kuullut Naisasialiitto Unionin kampanjoivan miesten epätasa-arvoisuutta vastaan. Feminismi, siinä muodossa kuin sitä harjoitetaan tämän päivän Suomessa, pyrkii yksinomaan naisten aseman parantamiseen. Ap:n kysymykseen vastaisin, että kyllä feministi voi rakastaa miestä, mutta vain tietynlaista miestä. Etenkin radikaalimpi feministi vaatii miehen hyväksyvän sen ajatuksen, että mies on ihmisenä huonompi kuin nainen; väkivaltainen, moraaliton, sosiaalisesti kyvytön luolamies. Tällainen nainen pitää itseään henkisesti miestä parempana, joten väittäisin hänen rakastavan ensisijaisesti itseään. Miestä hän voi myös rakastaa, mutta vain siten kuten omistaja rakastaa koiraansa.
Feministit tuskin pystyy rakastamaan ketään. Se on niin härö ihmisryhmä, etten ymmärrä.
Haluavat tappaa arjen hyvänkäytöksen, se on väärin. Mies ei saisi kantaa raskaampaa taakkaa halutessaan, nainen ei saisi leipoa miehelleen sämpylöitä halutessaan.
Satunnainen mies saa avata kaupassa mulle oven ja mä kiitän ja tykkään.
On 2 asiaa jotka ovat täydellisenä esteenä naissuhteen alkamiselle.
Naisen tupakointi.
Feminismi.
Ainakin Valerie Solanas ei taatusti rakastanut ketään miespuolista. Hän ennemminkin vihasi miehiä kirjoitustensa perusteella. Kanadan yliopistojen feministiaktivistit tässä hiljattain protestoivat miesten tasa-arvoa käsittelevää tilaisuutta ja samalla solvasivat ja sylkivät naamaan miehiä, jotka olivat sinne saapuneet. Aika vaikea uskoa että nämäkään naiset voisivat aidosti rakastaa ketään miestä. Niin, ja onhan lesbous ollut aina suosittu suuntautumismuoto feministipiireissä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:57"]
En voisi seurustella feministin kanssa, täydellinen deal breaker. Ja ennenkuin joku tulee kiljumaan taas kuinka kukaan feministi ei halua minunkaan kanssa seurustella, niin hyvä koska tunne on todellakin täysin molemminpuolinen.
[/quote]
Pitääkö sinun mielestäsi tutytöillä ja naisilla olla oikeus koulutukseen ja työntekoon? Onko heillä mielestäsi oikeus päättää kehostaan ja valinnoistaan? Esim. kenen kanssa menee naimisiin, oikeus kieltäytyä seksistä.
Jos olet tiota mieltä niin mulla on sulle ylläri. Olet feministi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:08"]
En voisi seurustella feministin kanssa, täydellinen deal breaker. Ja ennenkuin joku tulee kiljumaan taas kuinka kukaan feministi ei halua minunkaan kanssa seurustella, niin hyvä koska tunne on todellakin täysin molemminpuolinen.
[/quote]
Pitääkö sinun mielestäsi tutytöillä ja naisilla olla oikeus koulutukseen ja työntekoon? Onko heillä mielestäsi oikeus päättää kehostaan ja valinnoistaan? Esim. kenen kanssa menee naimisiin, oikeus kieltäytyä seksistä.
[/quote]Minulla on sinulle myös ylläri, tässä maassa tytöillä ja naisilla on jo nuo oikeudet. Mitä jos sinäkin vain lähdet reilusti vaikka sinne Lähi-itään paasaamaan feminismin ilosanomaa, siellä sinulle on käyttöä, me muut olemme jo teistä saaneet tarpeeksemme.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:08"]
Feministi toivoo kaikille samoja oikeuksia.
Moni fiksu mieskin on feministi....
[/quote]
Maskulisti toivoo kaikille samoja oikeuksia,
Moni fiksu henkilö on maskulisti.
[/quote]
[/quote]
Sulla on hurjan naivi käsitys feminismistä.
[/quote]
[/quote] Feministinä itsekin on pakko sanoa että tuo titteleiden pakottaminen MUILLE ihmisille on inhottavaa ja tyhmää touhua. Julkisuudessakin nykyään kohahdetaan ja ulistaan että voi ei julkkis Xyz ei sanonut olevansa feministi!! (Ei tosin sanonut mitään antifeminististäkään jne mutta AAAAHH!!)
Se pitää olla ihmisen oma valinta miksi itseään haluaa tituleerata. Samalla tavalla mulle on yritetty urputtaa että "Et sä ole feministi, sä olet tasa-arvon kannattaja/egalitariaani/humanisti" kun olen 2 sekuntia sitten sanonut olevani feministi, ihan omasta valinnasta ja osittain juuri siitä syystä että ihmisten käsitykset feminismistä on niin virheelliset, typerät ja kieroutuneet.
Tietämättömyyteen ja harhaluuloihin törmää valitettavasti paljon kun keskustelee feminismistä, mutta ne jotka on heti tinkaamassa ja vänkäämässä aggressiivisesti ei ole keskustelun eikä edes riidan arvoisia. Niillä on jo vastaus valmiina enkä minä voi siihen juurikaan vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:20"]
[/quote]
[/quote] Feministinä itsekin on pakko sanoa että tuo titteleiden pakottaminen MUILLE ihmisille on inhottavaa ja tyhmää touhua. Julkisuudessakin nykyään kohahdetaan ja ulistaan että voi ei julkkis Xyz ei sanonut olevansa feministi!! (Ei tosin sanonut mitään antifeminististäkään jne mutta AAAAHH!!)
Se pitää olla ihmisen oma valinta miksi itseään haluaa tituleerata. Samalla tavalla mulle on yritetty urputtaa että "Et sä ole feministi, sä olet tasa-arvon kannattaja/egalitariaani/humanisti" kun olen 2 sekuntia sitten sanonut olevani feministi, ihan omasta valinnasta ja osittain juuri siitä syystä että ihmisten käsitykset feminismistä on niin virheelliset, typerät ja kieroutuneet.
Tietämättömyyteen ja harhaluuloihin törmää valitettavasti paljon kun keskustelee feminismistä, mutta ne jotka on heti tinkaamassa ja vänkäämässä aggressiivisesti ei ole keskustelun eikä edes riidan arvoisia. Niillä on jo vastaus valmiina enkä minä voi siihen juurikaan vaikuttaa.
[/quote]Miten voi olla törmäämättä harhaluuloihin kun feminismin nimessä jauhetaan ties mitä juttua maan ja taivaan väliltä, feministi voi olla mitä vain ja mitä mieltä mistä hyvänsä eli feminismi on kaikki maailman mielipiteet ja asiat yhden nimikkeen alla.
MUTTA kun se todellisuus on arvon vatipäät on nyt sellainen, että naisjärjestöt niin ne feministit jotka tässä maassa niitä asioita ajaa, ajavat pelkästään naisten asioita ja kannanotot koskevat pelkästään naisten ongelmia, jotain pikku poikkeuksia lukuunottamatta.
NIIN tämän takia feminismi ei ole sama asia kuin tasa-arvon ajaminen KOSKA tästä yhtälöstä puuttuu miehet kokonaan, siis noin 50% tämän maan väestöstä.
MENEEKÖ JAKELUUN!
Ei ainakaan omaa miestään.