Mitä järkeä on lukiossa?
Ammattikoulun käymällä saa yliopistokelpoisuuden JA ammatin. Lukion käymällä saa samassa ajassa vain yliopistokelpoisuuden.
Mitä järkeä on käydä lukiota?
Kommentit (6)
Yliopiston käyneenä hiukan ihmetyttää, millaiset valmiudet amislaisilla on yliopistossa opiskella. Opiskelu kun on potenssiin 10 lukioon verrattuna
Luulen että lapsemme ei olisi nyt lääkiksessä jos olisi käynyt amiksen. Pitkä matematiikka, laajat kurssit kemiasta, fysiikasta ja biologiasta olisivat todennäköisesti jääneet vähemmälle. Tämähän riippuu tyystin mihin tähtää. Ja jokaisellahan on ne omat intressit.
Amiksesta saa yliopistokelpoisuuden muttei kummoistia valmiuksia yliopisto-opintoihin. Lisäksi lukion kieltenopetus on musta jo hyöty sinänsä, vaikkei edes kirjoittaisi ylioppilaaksi.
Lukio valmistaa amista paremmin yliopisto-opintoihin. Siksi kannattaakin ehdottomasti valita lukio, jos aikoo suunnata yliopistoon.
Ja niillä ammateilla ei kuitenkaan tunnu saavan töitä....
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.