Onnistuneet raskaudet
Moi, eli oon nuori neitonen ja ensimmäistä kertaa raskaana. Olen _todella_ siis todella kauhuissani mahdollisesta tuulimunasta tai keskenmenosta. Nyt rv 6+ menossa.
Olen lukenut kauhean paljon keskusteluja keskenmenoista ja tuulimunista yms. Tuntuu ettei tässä ole enään edes toivoa saada tätä raskautta loppuun, tuntuu että jokainen raskaana ollut on saanut keskenmenon ensi raskaudessa.. NYT tarvitsen toivon kipinän. Kertokaa onnistuneista raskauksista koska tuntuu ettei niitä kellään edes enään ole ollut.. :D
Neuvola 29.5. ... malttamaton
Kommentit (27)
Maailmassa on aika paljon todisteita onnistuneista raskauksista.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:08"]Tosiaan alkuraskauden jälkeen pelko siirtyy kohtukuolemaan, sitten kätkytkuolemaan tai peittoon tukehtumiseen tai räkään tai ruokaan tukehtumiseen... Auton alle jäämiseen, kiipeilytelineestä tippumiseen...
[/quote]
Niin totta. En edes viitsi alkaa luettelemaan mitä kaikkia vaaroja olen kerennyt miettiä ja lapseni ei ole edes kaksi vuotias. Äitiys on ainaista huolta lapsen turvallisuudesta ja pelkoa pahimmasta.
Osaako kukaan täällä sanoa että onko viikolla 6 alkava alaselkä- / muu selkäkipu normaalia.. Eipä löydy taas muutakun "varma keskenmeno" hössötystä, eikä yhtään oikeaa "virallista" sivua ...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:19"]Osaako kukaan täällä sanoa että onko viikolla 6 alkava alaselkä- / muu selkäkipu normaalia.. Eipä löydy taas muutakun "varma keskenmeno" hössötystä, eikä yhtään oikeaa "virallista" sivua ...
[/quote]
riippuu varmaan kuinka voimakastakin kipu on. Mulla oli ehkä 3 ekat menkkojen ajat raskaudessa vähän kipuilua ja olin myös pahalla päällä :D kaikki meni kuitenkin hyvin ja lapsi syntyi terveenä :)
Mulla selkäkipu viittasi keskenmenohon :(
KIITOS!! tämä helpotti todella paljon ja auttoi ymmärtämään juuri sen miksi kaikki negatiivinen tuntui yhtäkkiä niin kovin "yleiseltä"