Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita "seksiongelmaisia"?

Vierailija
21.05.2015 |

En voi saada orgasmia miehen "avulla" - siis suulla, yhdynnässä tai sormilla. Omatkaan sormet eivät tunnu miltään. Laukean ainoastaan vibraattorin tai suihkun stimuloinnista. Pidän seksistä monella tapaa ja orgasmi ei ole minulla ollenkaan oleellisinta siinä, mutta välillä asia harmittaa ja tunnen itseni vialliseksi. Olen yrittänyt vuosien saatossa kaikkia mahdollisia kikkoja ja fysiikkani on vain tällainen. Mieheni kanssa käytämme välillä leluja tai suihkua seksissä ja toisinaan saan orgasmin niiden avulla miehen seurassa. Minua kuitenkin pitää hyväillä leluilla juuri tietyllä tavalla, että se tuntuu tarpeeksi hyvältä ja siinä seksi usein hankaloituu/venyy puuduttavasti oikeaa tapaa hakiessa ja pelkään, että miehen fiilis menee ja siinä samalla omakin into lopahtaa. Mieheni sanoo, ettei asia haittaa häntä ja olemme puhuneet siitä, mutta samalla olen saanut tietää myös että hänen edelliset tyttöystävänsä ovat saaneet orgasmeja hänen kanssaan. Tuntuu pahalta, että minä en voi saada miehestäni sellaista, vaan meidän välissä on aina joku kone, joka hoitaa homman. Tämä ei tietenkään ole mieheni vika, mutta vaivaa vaan välillä minua. Olen ilman orgasmia mieheni kanssa seksiä harrastettaessa neljä kertaa viidestä ja joskus tämä syö myös haluja harrastaa seksiä yleensäkään kun se muistuttaa asiasta, joka ei minulle ole mahdollista ja koska oma tyydytys jää saamatta. Toki olen onnellinen, että voin kuitenkin edes jotenkin orgamin joskus saada, sekään kun ei ole jokaiselle taattua. Tuleeko kellään jotain tästä mieleen, ideoita tai muita samojen/vastaavien harmituksien kanssa kamppailevia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en saa orgasmia millään. Kyllähän se harmittaa. Kokemuksia erilaisista miehistä on liian vähän, jotta voisin sanoa, onko syy kemioissa, mitä vähän epäilen :( Mutta kun ollaan aviopari jo niin ei se pahemmin auta enää mennä muitakaan kokeilemaan. Mieheni edessä en kehtaa hakea orgasmia edes millään välineillä. Vaikka mies väittää, ettei se häntä häiritsis. No, ei kiihota minua kauheasti kokeilemaan, jos toinen sanoo vain "ettei häiritse". Aha, tänks.

Vierailija
2/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään miehen kanssa ja en välitä mistään leluista. En ole siis koskaan saanut orgasmia. Olisihan se joskus kiva tuntea omassa kehossa mut en kuitenkaan tunne olevani mitenkään viallinen. Itseni tuntien tykkään ehkä enemmän läheisyydestä ja toisen nautinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan helposti. En ikinä miehen kanssa eikä olla kyllä kokeiltukaan. Orgasmi seksissä on helppoo miehelle ja siihenhän se seksi loppuu. Omilla sormilla hoidan kyllä itseni ;)

Vierailija
4/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan oikeastaan vain omin sormin tai jos mieheni nuolee. Valitettavasti mieheni on syystä tai toisesta lopettanut seksielämämme. Hankin rakastajan, mutta hän ei vielä löydä oikeita kohtia, enkä saa omin sormin silloin kun hän on sisälläni. Seksi on huippukivaa ilman huippuakin, mutta olisihan siihenkin kiva päästä muuten kuin itsekseen.

Vierailija
5/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:48"]

Itse saan helposti. En ikinä miehen kanssa eikä olla kyllä kokeiltukaan. Orgasmi seksissä on helppoo miehelle ja siihenhän se seksi loppuu. Omilla sormilla hoidan kyllä itseni ;)

[/quote]

Sulla on omahyväinen mies jos ei ota sua huomioon, mä aina ensin keskityn tyydyttämään naiseni vaikka ei kaikki jutut oliskaan mun mieleeni on silti kiihottavaa antaa naiselle nautinto, sitten on minun vuoroni. Mies 30v

Vierailija
6/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ota ihan rauhallisesti. Hyvä, että saat edes jollain konstilla, kun huonomminkin voisi asiat olla. Stressaamalla pahennat vain tilannetta. Nimim. kokemusta on.

No. 2: Veikkaisin, että miehesi ei vain osannut ilmaista itseään. Todennäköisesti nauttisi, eli rohkeasti vaan kokeilemaan.

-Niksu

Vierailija
7/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista! Ei nämäkään jutut ole kaikille helppoja, mutta suosittelisin kyllä jokaista joskus testaamaan myös seksileluja ja etenkin niitä naisia kokeilemaan vibraattoria (kannattaa hankkia voimakastehoinen hyvä vibra), jotka eivät helposti orgasmia saa. Siinä voi aueta ihan uudet maailmat. Jos kokee jonkun eston miksei lelun hankkiminen tunnu hyvältä ajatukselta, niin kannatta miettiä mikä asiassa on taustalla - eihän leluissa oikeasti ole mitään huonoa vaan päinvastoin. Leluja voi kokeilla aluksi omassa rauhassa ihan itsekseen ja myöhemmin miehen kanssa yhdessä jos siltä tuntuu. Harva mies esim. vibraattoria varmastikaan kokee pahaksi. Myös pideesuihkua/suihkua ilman "suihkupäätä" kannattaa testata. Ja ehdottomasti puhumista kumppanin kanssa! Itsellä fiilikset tämän asian suhteen vaihtelevat, mutta koitan päästä tilanteen kanssa vielä enemmän sinuiksi ja lelut yms. jutut tuovat kyllä piristettä. Olisi ihanaa jos löytäisi sellaisen vibran, jolla olisi helppoa hyväillä itseä samalla kun mies rakastelee. Etsintä on kuitenkin vielä kesken, koska tarpeeksi voimakkaasti hierovat vibraattorit ovat usein hieman isokokoisempia ja silloin mukavan asennon löytyminen miehen kanssa on haastavaa. Mutta täytyy pikkuhiljaa kokeilla jos palaset loksahtelisi paikoilleen :) Tsemppiä teille orgasmin kanssa painiskeleville, meitä on muitakin ja jokaisella on lupa etsiä myös seksissä asioita, jotka tuovat juuri itselle nautintoa tai sitten elää saaden kiksit jostain muusta jos siltä tuntuu. Tässä vielä kelpo opas vibrojen suhteen (suosittelen hierojaa): http://www.seksileluopas.fi/?page_id=16

Vierailija
8/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestin 8 kirjoittaja oli siis viestiketjun aloittaja :)