Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kemiallisesta kuorinnasta?

Vierailija
21.05.2015 |

Tekisi mieli kokeilla, kun ihohuokoset ovat levinneet aivan valtaviksi kraatereiksi ja muutenkin iho on epätasaista mössöä. Kuinka vahvaa kamaa pitäisi naamaan laittaa jotta tulos olisi hyvä? Hankaluutena on, jos kuorinnan jälkeen menee pitkä aika ennen kuin voin mennä ihmisten ilmoille ja asiakaspalvelutöihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia täällä. En tosin tiedä, auttaako laajentuneisiin huokosiin. Kannattaa käydä pyytämässä arvio ihotautilääkäriltä, joka hoitoja tekee.

Keskisyvän kuorinnan jälkeen pitää varautua olemaan viikon verran pois ihmisten ilmoilta. Mulle on laitettu muistaakseni happoa, jonka vahvuus 25% tai
ylikin. Ai niin ja näin loppukeväästä tai kesäisin kuorintoja ei tehdä, koska iho ei kestä aurinkoa käsittelyn jälkeen.

Vierailija
2/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:51"]

Hyviä kokemuksia täällä. En tosin tiedä, auttaako laajentuneisiin huokosiin. Kannattaa käydä pyytämässä arvio ihotautilääkäriltä, joka hoitoja tekee. Keskisyvän kuorinnan jälkeen pitää varautua olemaan viikon verran pois ihmisten ilmoilta. Mulle on laitettu muistaakseni happoa, jonka vahvuus 25% tai ylikin. Ai niin ja näin loppukeväästä tai kesäisin kuorintoja ei tehdä, koska iho ei kestä aurinkoa käsittelyn jälkeen.

[/quote]

Hyvä pointti tuo, että kannattaa odotella syksyyn. Jos vaikka ottaisin jonkun kevyemmän kuorinnan nyt, ja vahvemmat hapot kesän jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tuloksia kuorinnasta tuli, kakkonen?

Vierailija
4/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut aknearpien takia kaks kertaa TCA-kuorinnassa ja tulehduksen ollessa päällä salisyylihappokuorinassa. Riippuu tietenkin mikä lähtötilanne mutta yhdellä kerralle ei mitään kovin suuria odotuksia kannata asettaa. Mulla ehkä ihonsävy vähän tasoittui mutta en muuta kummempaa eroa huomannut.

Vierailija
5/13 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:01"]

olen ollut aknearpien takia kaks kertaa TCA-kuorinnassa ja tulehduksen ollessa päällä salisyylihappokuorinassa. Riippuu tietenkin mikä lähtötilanne mutta yhdellä kerralle ei mitään kovin suuria odotuksia kannata asettaa. Mulla ehkä ihonsävy vähän tasoittui mutta en muuta kummempaa eroa huomannut.

[/quote]

siis kirjoitinko linä tämän? Mulla ihan samat kokemukset kuorinnoista! Itsekin olin ensin salisyylihappokuorinnassa ja kun akne meni ohi niin kaksi kertaa tca-kuorinnassa. Mitään merkittäviä muutoksia arpiin ei tullut, mutta iho näytti raikkaammalta ja yleisilme freesimmältä.

Vierailija
6/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tehty sitä eniten kuorivaa versiota, jonka voi tehdä vain kerran? Kannattaako siihen mennä alle 40-vuotiaana?

Vierailija
7/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on steriloitu.

Vierailija
8/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:56"]Minkälaisia tuloksia kuorinnasta tuli, kakkonen?
[/quote]
Aknearvet siloittuivat ja ennen kaikkea pääsin eroon näpyistä, joita puski suupieleen vielä 4-kymppisenä. Ja tosi hienosti myös kirkasti ihoa muuttenkin. Menisin varmasti syksyllä taas, jos olisi lomas.
Terv.2

Vierailija
9/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei kuorintaa ole pakko tehdä niin tujuilla aineilla etteikö voisi ihmisten ilmoille mennä. Mulla on käytössä Paula's choise merkkinen BHA kuorinta jota voi käyttää kasvoille aina iltaisin pesun jälkeen. Ei lähde naamanahka lätkimään mutta isot  ihohuokoset saa kyllä kyytiä ja mustapäät myös :)

Vierailija
10/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:42"]

Tekisi mieli kokeilla, kun ihohuokoset ovat levinneet aivan valtaviksi kraatereiksi ja muutenkin iho on epätasaista mössöä. Kuinka vahvaa kamaa pitäisi naamaan laittaa jotta tulos olisi hyvä? Hankaluutena on, jos kuorinnan jälkeen menee pitkä aika ennen kuin voin mennä ihmisten ilmoille ja asiakaspalvelutöihin.

[/quote]

Miksi joku luulee kuorinnan auttavan? Siksi, koska kosmetologit kauppaavan palvelua. Sori, mutta ihosta irtoaa saunassa/vedessä kaikki tarpeellinen solukko. Jos kasvosi kuoritaan kemiallisesti saatat joutua kasvojenhoitokierteeseen.

Tretinoin voiteen, laaserien ym. On todettu eliminoivan ihonalaista rasva tai muuta kudosta, se aiheuttaa sen, että ihohuokoset ikäänkuin laajenevat. Myös ihon pintakerroksen venyminen aiheuttaa saman... suuria ihohuokosia pystyy eliminoimaan joko volyymia lisäämällä tai poistamalla venynyttä ihoa....

Älkää pilatko ihoanne voimakkailla hoidoilla tai rasvoilla. Naisten kasvot, joita on voimakkaasti "hoidettu" on yleensä pahimmassa kunnossa...

Vierailija
11/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Helsingin Ihoakatemiassa on kiinnostava intracel-hoito.

Vierailija
12/13 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:42"]

[/quote]

Miksi joku luulee kuorinnan auttavan? Siksi, koska kosmetologit kauppaavan palvelua. Sori, mutta ihosta irtoaa saunassa/vedessä kaikki tarpeellinen solukko. Jos kasvosi kuoritaan kemiallisesti saatat joutua kasvojenhoitokierteeseen.

Tretinoin voiteen, laaserien ym. On todettu eliminoivan ihonalaista rasva tai muuta kudosta, se aiheuttaa sen, että ihohuokoset ikäänkuin laajenevat. Myös ihon pintakerroksen venyminen aiheuttaa saman... suuria ihohuokosia pystyy eliminoimaan joko volyymia lisäämällä tai poistamalla venynyttä ihoa....

Älkää pilatko ihoanne voimakkailla hoidoilla tai rasvoilla. Naisten kasvot, joita on voimakkaasti "hoidettu" on yleensä pahimmassa kunnossa...
[/quote]

Ja sulla oli kokemusta minkä verran? Mulle tehty 3 kertaa hedelmähappokuorinta ja todella hyvät tulokset. Toki pitää olla kotihoitotuotteetkin hoitoja tukevia. Mun ihoa on kehuttu ja monet ihmetelleet, miten nuoren näköinen olen. En ole kertonut kuorinnoista.

Vierailija
13/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bha-hapot ainakin minulla laajensi at entisestään huokosia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä