Onko teille tullu oireita 3 k-rokotuksesta jos on millasia?
Olen menossa tiistaina 25.1 ottamaan 3 rokotteen, millaisia oireita teille on tullut jos on tullut?
Kommentit (34)
mulla tuli vähän päänsärkyy käsikipeeks, väsymys, pistokohta edelleen arka, turvonnu ja punoittaa
Minulla kipeytyi olkavarsi.
Mies valitti että on jotenkin sekava olo pari päivää.
Nuorelle ei tullut mitään.
Kahdesta ensimmäisestä piikistä tuli lämpöoilyä ja lieviä flunssanoireita. Kolmannen piikin sain toissapäivänä eikä muita oireita kuin vähän väsyttää ja pistoskohta on aika kipeä, olkaa kun nostaa niin sattuu lihakseen. Mennee ohi päivässä parissa.
Olen tyytyväinen. Sain ensin Pfizerin lääkkeet ja nyt otin Modernan kun pistäjä suositteli THL:n suosituksesta ottamaan molempia niin sillä saa "ehkä vähän paremman suojan". Hyviä ne on molemmat. uskon näihin rokotteisiin. Kaverini sairastaa miehensä kanssa nyt koronaa ja hänellä on 3 rokotusta, ja menee kuumeella ja yskällä ohitse. Mutta tuli kuitenkin. Hänen miehensä ei ole ottanut rokotteita. ja en tiedä miten kipeäksi hän tuli koronasta.
Kahdesta ekasta tuli järkyt lihaskivut ja migreeninomainen päänsärky. Kuumemittari näytti 39. Kolmannesta tuli sitten lievemmät oireet, vähän flunssainen olo ja kolotti jäseniä. Kuumemittari ei noussut 38-astetta korkeammaksi. Helpottunut olo, koska pelkäsin jo että kolmannesta joutuisin teholle...
Vierailija kirjoitti:
Minulla kipeytyi olkavarsi.
Mies valitti että on jotenkin sekava olo pari päivää.
Nuorelle ei tullut mitään.
mulla kans toi olkavarsi aivan saakelin kipeä
Mm itsellä, isällä ja parilla työkaverilla tuli pientä kuumetta/flunssainen olo kolmannesta. Yhteistä kaikille että pari ekaa taisi olla Pfizeriä ilman oireita, kolmas oli Moderna.
Ap on jo rokotteensa varmaan saanut, mutta jos jotakuta muuta kiinnostaa:
Käsivarsi oli kohtalaisen kipeä noin vuorokauden rokotteen (Pfizer) jälkeen, ei muita oireita. Aiemmilla kerroilla (myös Pfizer) käsivarsi oli kipeämpi ja kipu hävisi noin kahdessa vuorokaudessa, ei muita oireita. Ikäni n. 35v, ei perussairauksia, en ole todennäköisesti sairastanut koronaa.
Lievemmät oireet tuli kuin kahdesta ensimmäisestä. Ensimmäisenä päivänä rokotuksen jälkeen oli väsymystä ja kuumetta, toisena lähinnä hiukan kuumetta. Rokotuskohta oli selvästi kipeämpi kuin aiemmilla kerroilla, mutta johtui todennäköisesti rokottajasta, sillä tämä piikki pisti enemmän. Kaikki kolme rokotetta Pfizeria.
Vierailija kirjoitti:
Kaluni kasvoi pituutta 10 cm, eli nyt kullini on 27 cm pitkä-levossa.
Tuliko rytmimunahäiriöitä
Mulle tuli kolmannesta vain illalla vähän voimattomuutta ja käsi kipeäksi ja hetken rytmihäiriö. Sen jälkeen ei mitään.
Ekasra ja tokasta tuli 3 päiväksi kovat lihaskivut.
Päänsärkyä, lihassärkyä, väsymystä, oireita kesti yhden päivän.
Vähän höntti olo muutaman päivän ajan ja seuraavana päivänä oli ihan pikkuisen lämpöä.
Rokote vaihtui tähän kolmoseen ja pistoskohta eli käsi oli lievemmin kipeä mutta minulle nousi lämpöä ja en meinannut jaksaa kävellä 500m kauppaan eli väsymys ja voimattomuus kesti noin vajaa 2 vrk.
Hirveä päänsärky 12 h ajan ja nivelkipuja. Pfizer.