Uusi kumppani vaatii sukupuolitautitestin
Olen käynyt edellisen suhteen päättymisen jälkeen testauttamassa klamydian ja tippurin. Tauteja ei ollut. Tuon jälkeen olen harrastanut seksiä vain nykyisen kumppanin kanssa. Emme ole käyttäneet kumia moneen kuukauteen kunnes kumppani yhtäkkiä vaati että molempien pitää käydä sukupuolitautitesteissä. Siihen asti käytetään kondomia.
Suostuin että molemmat käydään testeissä mutta hieman ihmetytti tuo vaatimus kondomin käytöstä samana päivänä kun kumppani oli itse käynyt testeissä. Onko kyse vain periaatteesta vai onkohan hän käynyt panemassa jotain muuta? Kumppanin tulokset eivät ole vielä tulleet enkä itse ole vielä käynyt.
Mitään oireita ei kummallakaan ole. Eikö klamydia ja tippuritesti riitä jos toinen on käynyt ottamassa kaikki testit? Voiko minulla olla jokin tauti vaikka kumppanilla sitä ei ole?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:18"]Ei taida olla tosiaan pojalla puhtaat jauhot pussissa, pistäisin poikki. Ties mitä tuollainen epeli keksii vielä, joten pistä poikki ja anna hänen pelleillä muiden naisten kanssa pelleilynsä. Mä en ainakaan kovin luottavaisesti suhtautuisi enää.
[/quote]
Mistä selvitit ap:n sukupuolen?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:18"]Ei taida olla tosiaan pojalla puhtaat jauhot pussissa, pistäisin poikki. Ties mitä tuollainen epeli keksii vielä, joten pistä poikki ja anna hänen pelleillä muiden naisten kanssa pelleilynsä. Mä en ainakaan kovin luottavaisesti suhtautuisi enää. [/quote] Mistä selvitit ap:n sukupuolen?
[/quote]Onko asialla väliä? Muuttaako sukupuoli tämän asian ratkaisua ja vastausta jotenkin?
Ehkäpä saanut ex hoidoltaan kuulla, että on mahdollisesti saanut klamydian? Klamydia voi ja usein onkin täysin oireeton.
Meinasin jo otsikon perusteella tulla kommentoimaan, että totta kai vaatii, mutta siis nyt ei olekaan kyse siitä, että olisitte ensimmäistä kertaa jättämässä kumia pois. Vaan kumppani on vaatinut sekä sukupuolitautitestia että kondomin ottamista uudelleen käyttöön yllättäen?
Kuulostaa kyllä todella omituiselta ja epäilyttävältä. Joko toinen on vainoharhainen tai sitten itse harhautunut tekemään jotain, mikä nyt hermostuttaa. Käytä nyt visusti ainakin sitä kondomia ja toivo parasta. Mutta onhan tuo nyt selvitettävä perin juurin, vaikka molempien tulokset olisivatkin negatiiviset.
Minä lähtisin menemään. Suhdekin on vielä tuore
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:18"]Ei taida olla tosiaan pojalla puhtaat jauhot pussissa, pistäisin poikki. Ties mitä tuollainen epeli keksii vielä, joten pistä poikki ja anna hänen pelleillä muiden naisten kanssa pelleilynsä. Mä en ainakaan kovin luottavaisesti suhtautuisi enää. [/quote] Mistä selvitit ap:n sukupuolen?
[/quote]Taitaa ap olla pilkun nussija ja siksi kumppani vaatii uusien testien tekemistä. Suosittelen lämpimästi siis testeihin menoa vaikka pilkun nusaamiset eivät välttämättä testeissä mitenkään näy, mutta uusi kumppani on selkeästi asiasta huolissaan.
Jätä! Mä en katselis... Ei jatkoon.
Ei taida olla tosiaan pojalla puhtaat jauhot pussissa, pistäisin poikki. Ties mitä tuollainen epeli keksii vielä, joten pistä poikki ja anna hänen pelleillä muiden naisten kanssa pelleilynsä. Mä en ainakaan kovin luottavaisesti suhtautuisi enää.