Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä rokoteasia on iskenyt kiilan ihmissuhteisiini, jotka ovat kestäneet vuosien saatossa niin poliittiset erimielisyydet kuin moraaliset näkemyserot

Vierailija
21.01.2022 |

Kaiken luulin sen kestävän, mutta ei. Rokotestatususkonto sai kiilan väliimme.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tarkoitettu olevan irrallinen omasta mielipiteestä tai statuksesta, ja keskittyvän tarkastelemaan ilmiötä itsessään, riippumatta siitä tukeeko se vai vastustaako henkilökohtaista mielipidettä.

Vierailija
2/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, että tämä ei saa täällä olla, vaan jonkun persettä kutittaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Jäitä hattuun kaikille osapuolille ja avataan silmät, mihin tämä vastakkainasettelu johtaa!

Vierailija
4/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sairasta, loppuisi jo koko koronapaska.

Itselläni ei ole onneksi vaikuttanut ihmissuhteisiin, vaikka tuttavapiiristä löytyy niin rokotteiden kannattajia kuin vastustajiakin. Ehkä eivät vaan ole tarpeeksi öyhöjä sitten.

Vierailija
5/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kääntyy veljeä vastaan, mutta onko se sen arvoista??

Vierailija
6/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt olla kertomatta mielipidettäni missään, enkä suostu kertomaan omaa statustani kahvipöytäkeskusteluissa. Ohitan ne täysin.

Vierailija
7/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hyvä tuuri, kun on niin hyviä ystäviä ja omaisia, ettei rokottamattomuuteni ole heille mikään ongelma, vaikka he ovat rokotteet itse ottaneet. He kunnioittavat päätöstäni, eikä sitä tarvitse sen kummemmin vatvoa. Minäkin kunnioitan heidän päätöstään, eikä se minulle sen enempää kuulukaan.

Vierailija
8/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yrittänyt olla kertomatta mielipidettäni missään, enkä suostu kertomaan omaa statustani kahvipöytäkeskusteluissa. Ohitan ne täysin.

Et kauaa kun passipakko tulee.

Vierailija
9/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä passia sinulle missään kahvihuoneessa näytetä.

Vierailija
10/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on ollut tuo jo alusta saakka 80-luvulta, näkemyserot kaikessa. Joten sellaista. 

Vierailija
11/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut hyvä tuuri, kun on niin hyviä ystäviä ja omaisia, ettei rokottamattomuuteni ole heille mikään ongelma, vaikka he ovat rokotteet itse ottaneet. He kunnioittavat päätöstäni, eikä sitä tarvitse sen kummemmin vatvoa. Minäkin kunnioitan heidän päätöstään, eikä se minulle sen enempää kuulukaan.

Hienoa ettei ilmapiiri ole kaikkialla yhtä tulehtunutta.

Vierailija
12/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä passia sinulle missään kahvihuoneessa näytetä.

Kahvihuoneeseen ei pääse ilman passia.

Vierailija
13/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on tarkoitettu olevan irrallinen omasta mielipiteestä tai statuksesta, ja keskittyvän tarkastelemaan ilmiötä itsessään, riippumatta siitä tukeeko se vai vastustaako henkilökohtaista mielipidettä.

Ei onnistu. Voit aloittaa ketjun vaikka sukan neulomisesta ja kohtaa vänkää paikalle joku "rokotekriittinen".

Vierailija
14/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä utelijoita on ja osa kyllä vihjailee, eikä sano suoraan, mutta antaa ymmärtää että rokotteet on ottamatta.

Vierailija
15/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole suomessa kuollut poliittisten erimielisyyksien takia aikoihin paitsi persut. Rokotekriittisyys tappaa joka päivä.

Vierailija
16/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Voit aloittaa ketjun vaikka sukan neulomisesta ja kohtaa vänkää paikalle joku "rokotekriittinen".

Harva pystyy tarkastelemaan asioita irrallaan itsestään. Valitettavasti.

Vierailija
17/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4477121/tama-rokoteasia-iskenyt-kiilan-…

Nyt on jo ainakin kaksi ketjua aiheesta.

-

Minä tein yhden hyvän ystävän kohdalla päätöksen, etten jää suremaan jos hän ehdoin tahdoin haluaa ystävyytemme katkaista. Hän muistaakseni ääneen sitä pohti, ettei enää halua olla ystäväni.

Luottamus meni vuosiksi häntä kohtaan, mutta ystävyyden kestäessä on luottamukseni palannut.

Samaa aion tänäkin aikana noudattaa, jos joku rokotteide tai rokottamattomuuden takia haluaa pistää välit poikki, hän saa sen tehdä. En itse välitä näistä asioista puhua, eikä minua häiritse lyhyet kommentoinnit aiheesta. Tietty uskonnollisella paatoksella pidetyt palopuheet vähentäisvät minun yhteydenottojasni tällaiseen henkilöön, mutten ainakaaan itse katkaisisi välejä

Yksi kaveri mulle puhelimessa meuhkasi tunnin tangomarkkinoiden saatanallisuudesta, oli pakko pistää kaveri jäähylle. 😎

Vierailija
18/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei ole suomessa kuollut poliittisten erimielisyyksien takia aikoihin paitsi persut. Rokotekriittisyys tappaa joka päivä.

Taitaa olla historia lukematta sinulla.

Vierailija
19/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys yleensä vaikuttaa ihmissuhteisiin.

Vierailija
20/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sääli, että ihmissuhteet katkeaa tällaisen takia, oli kenenkin kanta mikä hyvänsä. Ylipäänsä oksettaa, että olisi jotain "kantoja". Rokottautumisen tulisi olla vain ihmisen itsensä ja lääkärinsä välinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi