Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä rokoteasia on iskenyt kiilan ihmissuhteisiini, jotka ovat kestäneet vuosien saatossa niin poliittiset erimielisyydet kuin moraaliset näkemyserot

Vierailija
21.01.2022 |

Kaiken luulin sen kestävän, mutta ei. Rokotestatususkonto sai kiilan väliimme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
2/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt spammaat tätä aihetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole iskenyt mitään kiiloja, vaikka tuttaviini kuuluu sekä rokotettuja että rokottamattomia. Mutta kummastakaan ryhmästä ei löydy kiihkoilijoita, joilla olisi pakottava tarve tuputtaa omaa ideologiaansa  muille. 

Vierailija
4/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tarkoitettu olevan irrallinen omasta mielipiteestä tai statuksesta, ja keskittyvän tarkastelemaan ilmiötä itsessään, riippumatta siitä tukeeko se vai vastustaako henkilökohtaista mielipidettä.

Vierailija
5/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta spämmäystä aiheuttaa poistattaja. Jos ap haluaa keskustella aiheesta, niin ei hänelle jää muita vaihtoehtoja kuin tehdä uusi avaus.

Vierailija
6/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaessa kyllä.

Vierailija
7/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellinen kysymys. Nyt pitäisi ottaa aikalisä tähän taisteluun asian tiimoilta ja miettiä mikä on oikeasti isossa kuvassa tärkeää. On tosi surullista että tämä öyhötys tuhoaa kaikki sidokset ihmisten välillä. USA:ssa sen teki jo Trumpin tiimoilta käyty taistelu, meillä korona. Nyt on aika päästää irti tästä keskinäisestä taistelusta ja etsiä yhdistäviä tekijöitä. Vaihtoehto on aika karu ja ikävä.

Vierailija
8/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebbu ja gagga. Niin ja gusi.

Vierailija
9/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin työmies nyt sairaalassa oli kolmesti rokotettu.

Vierailija
10/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää kun oikeisto-vasemmistoakselilla ei ole väliä niin tämä on uusi ”uskonto” ja ”aate”.

Vierailija
11/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole iskenyt mitään kiiloja, vaikka tuttaviini kuuluu sekä rokotettuja että rokottamattomia. Mutta kummastakaan ryhmästä ei löydy kiihkoilijoita, joilla olisi pakottava tarve tuputtaa omaa ideologiaansa  muille. 

Minäkin luulin näin, koska ympärilläni on ihan tavallisen fiksua porukkaa omine elämänvalintoineen. Sitten valitettavasti jouduin poistamaan fanaattisen kiihkoilijan vaikutuksen ainakin hetkeksi arjestani.

Vierailija
12/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandaa

Vierailija
13/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kääntyy veljeä vastaan, enpä olisi uskonut tätä näkeväni elinaikanani.

Vierailija
14/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin näin, koska ympärilläni on ihan tavallisen fiksua porukkaa omine elämänvalintoineen. Sitten valitettavasti jouduin poistamaan fanaattisen kiihkoilijan vaikutuksen ainakin hetkeksi arjestani.

Ajattele asiaa omalta kannaltasi ja huomaa, ettei siinä ollut mitään valitettavaa, että joudust poistamaan hänet arjestasi. Ihmisiä hurahtaa milloin mihinkin ja jos hurahtaminen menee överiksi, ei voi muuta tehdä kuin ottaa etäisyyttä hurahtaneesta. Överisti hurahtaneet löytävät kyllä hengenheimolaisia omistaan ja voivat yhdessä kiihkoilla. 

Vierailija
15/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heikoissa kantimissa on ihmissuhteet, jos näin on käynyt.

Vierailija
16/16 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein yhden hyvän ystävän kohdalla päätöksen, etten jää suremaan jos hän ehdoin tahdoin haluaa ystävyytemme katkaista. Hän muistaakseni ääneen sitä pohti, ettei enää halua olla ystäväni.

Luottamus meni vuosiksi häntä kohtaan, mutta ystävyyden kestäessä on luottamukseni palannut.

Samaa aion tänäkin aikana noudattaa, jos joku rokotteide tai rokottamattomuuden takia haluaa pistää välit poikki, hän saa sen tehdä. En itse välitä näistä asioista puhua, eikä minua häiritse lyhyet kommentoinnit aiheesta. Tietty uskonnollisella paatoksella pidetyt palopuheet vähentäisvät minun yhteydenottojasni tällaiseen henkilöön, mutten ainakaaan itse katkaisisi välejä

Yksi kaveri mulle puhelimessa meuhkasi tunnin tangomarkkinoiden saatanallisuudesta, oli pakko pistää kaveri jäähylle. 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän